Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310341/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodociągu w Gminie Godziszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GODZISZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Godziszów Trzeci 121A
1.5.2.) Miejscowość: Godziszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-302
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 156404050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@godziszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.godziszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uggodziszow.e-biuletyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodociągu w Gminie Godziszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-897c978e-1ede-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068707/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa wodociągu w Gminie Godziszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310341/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.0721.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7662601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa komunalnego ujęcia wody podziemnej wraz z infrastrukturą
towarzyszącą, zaprojektowanie i budowa ok. 12,7 km sieci wodociągowej dla miejscowości Wólka Ratajska, Rataj
Ordynacki, Rataj Poduchowny, Kawęczyn, Nowa Osada oraz zaprojektowanie i budowa przyłączy wodociągowych do
budynków użyteczności publicznej w ww. miejscowościach w ramach zadania: Budowa wodociągu w Gminie Godziszów
4.2 Opis inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest budowa wodociągu w miejscowościach Kawęczyn, Nowa Osada, Rataj Ordynacki, Rataj
Poduchowny i Wólka Ratajska obejmującego ponad 1400 mieszkańców. Celem jest poprawa jakości życia dla
mieszkańców, dostarczanie wody o właściwych parametrach. Rozwiązanie problemu z dostępem do wody oraz
zmniejszenie zużycia energii elektrycznej przez gospodarstwa indywidualne poprzez wyeliminowanie z użycia prądożernych
pomp oraz urządzeń do uzdatniania wody w indywidualnych ujęciach. Planowany wodociąg obejmie zasięgiem ponad 24%
mieszkańców gminy.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.3 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje wykonanie etapu I inwestycji w skład którego wchodzi:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ)
zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11
września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie
papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w
formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) przedmiar i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20
grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalnoużytkowym
- w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września
2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
e) dokumentację projektową robot geologicznych w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na
płycie CD/DVD (3 egzemplarze);
f) dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody zbiorowego zaopatrzenia w wodę w formie papierowej (4 egzemplarze) oraz
w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (4 egzemplarze);
g) dokumentację obudowy studni w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2
egzemplarze).
2) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych
3) wykonanie prac wiertniczych i badań hydrogeologicznych;
4) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień (w tym pozwolenia wodnoprawnego) i sprawdzeń
Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie
z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
6) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU
stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności :
a) budowę dwóch studni głębinowych,
b) budowa dwóch zbiorników wody,
c) budowa budynku Stacji Wodociągowej wyposażonego w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną wraz z
bezodpływowymi zbiornikami na ścieki sanitarne i technologiczne, ogrzewaniem elektrycznym,
d) montaż automatycznego układu technologicznego uzdatniania wody wewnątrz planowanego budynku Stacji
Wodociągowej, składającego się co najmniej z:
− nierdzewnego orurowania gat. min. AISI 316 (lub równoważnej spełniającej parametry składu zawartości niktu i
molibdenu),
− przepustnic, zasuw, przepływomierzy (woda wtłaczana w sieć) oraz pozostałych niezbędnych urządzeń technologicznych,
− automatycznego układu dezynfekcji wody podchlorynem sodu oraz ciągłego lampą UV,
e) magazynowanie wody uzdatnionej w projektowanych zbiornikach retencyjnych (2 szt. o łącznej pojemności ok. 200 m3)
wraz z uzbrojeniem podziemnym,
f) uruchomienie i rozruch instalacji oraz obiektów stanowiących przedmiot zamówienia,
g) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów
będących przedmiotem zamówienia,
h) wykonanie projektu dla branży AKPiA,
i) montaż rozdzielnic zasilająco-sterowniczych dla urządzeń technologicznych,
j) wykonanie systemu wizualizacji przebiegu procesu poboru i uzdatniania wody,
k) dostawę i montaż agregatu prądotwórczego,
l) wykonanie monitoringu wizyjnego stacji CCTV,
m) wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu,
n) wykonanie ciągów komunikacyjnych w obrębie stacji z kostki brukowej na podbudowie betonowej oraz dojazd od drogi
powiatowej (ok. 100-150 m) z tłucznia,
o) wykonanie ogrodzenia terenu stacji,
p) wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowościach Godziszów I, Godziszów II, Godziszów III, Wólka
Ratajska, Rataj Ordynacki, Rataj Poduchowny, Kawęczyn i Nowa Osada w podziale na etapy opisane powyżej – sieć
wodociągowa będzie stanowić źródło wody pitnej oraz do celów przeciwpożarowych.
7) wykonanie obsługi geodezyjnej;
8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
Uwaga
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania II etapu inwestycji, tj. Budowa sieci wodociągowej w
miejscowościach Godziszów I oraz Godziszów II i III (pozostała część) o długości ok. 9,5 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45121000-1 - Próbne wiercenia
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8782200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10498000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8782200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe Jacek Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621561638
7.3.3) Ulica: Gęsia 27/6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-719
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonania instalacji wodociągowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8782200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Złejwsi Małej na potrzeby utworzenia żłobka.
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.