Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110931/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi– Etap II– oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363294530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ptasia 2a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756420033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.mzdim@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzdim.bip.jeleniagora.pl/?cid=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10609591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "WODNIK" Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611-02-04-161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Piastowski 21
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodnik.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodnik.net.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi– Etap II– oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8f8256a-c651-4271-b8c4-185060d70a7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018487/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZDiM-P.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7700710,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap II – oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze, obejmująca odcinek od ul. Ogińskiego do ul. Moniuszki.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje roboty budowlane obejmujące: wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi, chodników, ścieżki pieszo-rowerowej, miejsc postojowych, wyspy separacyjnej oraz pierścienia ronda wraz ze wzmocnieniem podłoża, przebudowę oświetlenia ulicznego pomiędzy ul. Ogińskiego a ul. Moniuszki wraz z doświetleniem przejść dla pieszych, oraz przebudowę kanalizacji deszczowej i budowę kanału technologicznego, a także roboty polegające na wymianie związanej z modernizacją istniejącej sieci i przyłączy wodociągowych, która wykonywana będzie z ułożeniem tymczasowego bypassu w celu zapewnienia ciągłości dostaw wody do obiektów zlokalizowanych w rejonie przebudowywanej sieci (odcinek Kolberga – Moniuszki w Jeleniej Górze).
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, zatwierdzenia i wdrożenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych, a po zakończeniu zadania – zdemontowania i/lub usunięcia tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego oraz przywrócenia nawierzchni jezdni, chodników i pasów zieleni do stanu pierwotnego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie IIIA SWZ – dotyczącym robót branży drogowej i elektrycznej, nadzorowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów oraz w Tomie IIIB SWZ – dotyczącym przebudowy sieci i przyłączy wodociągowych, nadzorowanych przez PWiK „WODNIK” Sp. z o. o., a także w załącznikach do ww. Tomów IIIA i IIIB SWZ. Załączniki dla Tomu IIIA SWZ stanowi: dokumentacja projektowa opracowana przez Biuro Inżynierskie TRAKT; wytyczne dla słupków oświetleniowych, schemat sieci oświetlenia ulicznego SO-16, SO-17T, SO-18; dokumentacja projektowa przebudowy szaf oświetleniowych SO-17 oraz SO-18; projekt docelowej organizacji ruchu opracowany przez MZDiM w Jeleniej Górze oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „D-03.02.01a regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych” opracowana przez MZDiM w Jeleniej Górze. Załączniki dla Tomu IIIB SWZ stanowi: dokumentacja techniczna opracowana przez pracownię projektową inżynierii środowiska i gazownictwa „SANGAZ” zawierająca: projekt budowlany oraz dokumentację do realizacji przyłączy w trybie art. 29A Prawa budowlanego; Przedmiar Robót z tabelą Przedmiaru Robót (plik excel) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych tj. Specyfikacje Ogólne oraz Szczegółowe.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:
1) gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres minimum 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych;
2) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w pkt 1);
3) gwarancji producenta na dostarczone i zamontowane oprawy oświetleniowe przez okres co najmniej 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych.
6. Okresy gwarancji, o których mowa w ust. 4.5 pkt 1 i 3, stanowią punktowane kryteria oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji na wykonane roboty budowlane i/lub na dostarczone i zamontowane oprawy oświetleniowe – na zasadach określonych w ust. 19 Tomu I SWZ. W sytuacji wydłużenia okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, o którym mowa
w ust. 4.5 pkt 1, okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, o którym mowa w ust. 4.5 pkt 1, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 72 miesiące. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji producenta na dostarczone i zamontowane oprawy oświetleniowe, o którym mowa w ust. 4.5 pkt 3, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 120 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesiące (dla robót budowlanych) lub 120 miesięcy (dla opraw oświetleniowych), Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w danym kryterium oceny ofert maksymalnego okresu gwarancji, tj. 72-miesięcznego dla robót budowlanych lub 120-miesięcznego dla opraw oświetleniowych.
7. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Tom II SWZ.
8. Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia w zakresie robót branży wodno-kanalizacyjnej:
1) przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć przedmiot umowy w zakresie i na kwotę opisane w § 1 ust. 10 Projektu umowy (Tom II SWZ).
2) Wykonawca zapewnia ciągłość ubezpieczenia, o którym mowa w pkt 1, przez pełny okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku gdy okres ważności udokumentowanego ubezpieczenia wygaśnie przed upływem terminu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności tego ubezpieczenia lub zawarcia kolejnej umowy ubezpieczeniowej i przedłożenia Zamawiającemu – najpóźniej w terminie do 5 dni licząc od daty upływu dotychczasowego ubezpieczenia – poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego ciągłość ubezpieczenia – z zachowaniem wymagań opisanych w § 1 ust. 10 Projektu umowy (Tom II SWZ).
9. Informacja w zakresie wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 u.p.z.p., dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w ust. 20 Tomu I SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8537818,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10498025,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8537818,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MG-TECH Inżynieria Lądowa Mariusz Gałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141023319
7.3.3) Ulica: ul. Szybowcowa 23B
7.3.4) Miejscowość: Jeżów Sudecki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-521
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
- branża elektryczna,
- branża wodno-kanalizacyjna,
Nazwy podwykonawców:
- ELEKTROS ENERGETYKA Sp. o. o.
ul. Ekonomiczna 1, 59-700 Bolesławiec,
- JADAR s.c. Jarosław Niedzielski i Adam Balicki
Wojcieszyce, ul Brzozowa 5, 58-560 Wojcieszyce
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MG-TECH INŻYNIERIA LĄDOWA MARIUSZ GAŁKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
MG-TECH INŻYNIERIA LĄDOWA MARIUSZ GAŁKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8537818,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-28 do 2025-11-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie prac określonych w Tomie IIIA SWZ (nadzorowanych przez Miasto) – formę ryczałtową ustaloną w oparciu o dokumentację projektową oraz Tom IIIA SWZ – Opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót branży drogowej i elektrycznej;
2) w zakresie prac opisanych w Tomie IIIB SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla przebudowy sieci i przyłączy wodociągowych (prac nadzorowanych przez Spółkę) – formę kosztorysowo-obmiarową, zgodnie ze złożonym wraz z ofertą kosztorysem ofertowym (wycenionym Przedmiarem Robót), uwzględniającym wymagania określone przez Zamawiającego w Przedmiarze Robót, który stanowi załącznik nr 3 do Tomu IIIB SWZ.
2. Wynagrodzenie wynikające z ceny oferty Wykonawcy, wynosi brutto: 8 537 818,75 zł (słownie złotych: osiem milionów pięćset trzydzieści siedem tysięcy osiemset osiemnaście złotych 75/100), łącznie z należnym podatkiem VAT 23%. tj. netto 6 941 316,06 zł (słownie złotych: sześć milionów dziewięćset czterdzieści jeden tysięcy trzysta szesnaście złotych 06/100).
3. W wynagrodzeniu, o którym mowa w pkt. 2, zawarta jest:
1) część wynagrodzenia obejmująca roboty branży drogowej i elektrycznej dla zakresu wynikającego z Tomu IIIA SWZ, wynosząca: 7 099 103,21 zł (brutto),
2) część wynagrodzenia obejmująca roboty polegające na przebudowie sieci i przyłączy wodociągowych dla zakresu wynikającego z Tomu IIIB SWZ, wynosząca: 1 438 715,54 zł (brutto).
4. Strony ustalają, następujące zasady dotyczące rozliczenia robót, o których mowa w pkt. 1 pkt 2):
1) w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości robót wynikających z zestawienia prac planowanych (kosztorysu ofertowego – Przedmiaru Robót), będącego podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy, wynagrodzenie określone w ust. 3 pkt 2 zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone – przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym (wycenionym Przedmiarze Robót), stanowiącym Załącznik nr 1a do umowy . Tym samym ustala się, że ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie tego zakresu przedmiotu umowy stanowić będzie iloczyn ilości faktycznie wykonanych robót oraz cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego (Przedmiaru Robót).
2) ilość faktycznie wykonanych robót zostanie określona na podstawie wyciągu (kserokopii) z książki obmiaru dla robót określonych w §4 ust.1 pkt 2 oraz szkiców polowych podpisanych przez uprawnionego geodetę.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostosowanie w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z odzyskiem ciepła do obowiązujących przepisów prawa.
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.