eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoModernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000787750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeźnicka 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mdkradomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkradomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mdkradomsko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22788c68-c9e2-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061149/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Miejski Dom Kultury w Radomsku – projekt nowej przestrzeni dla kultury – Etap II” realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPOWŁ 2014-2020. Oś priorytetowa VI. Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu; Działanie VI.1. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury; Poddziałanie VI.1.2. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142529/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1909503,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja Sali
widowiskowej MDK w Radomsku” w ramach projektu pn. „Miejski Dom Kultury w Radomsku –
projekt nowej przestrzeni dla kultury – Etap II” realizowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VI. Rewitalizacja i potencjał
endogeniczny regionu; Działanie VI.1. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury;
Poddziałanie VI.1.2. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury.
3.2. W zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 wchodzi w
szczególności:
1) Zabezpieczenie istniejącego sufitu sali kinowej,
2) Skucie i zerwanie istniejących podłóg w sali kinowej oraz na balkonie,
3) Wykonanie nowych podłóg na sali kinowej oraz balkonie,
4) Pionowanie ścian na poziomie parteru do wysokości ok. 3,20 m poprzez wykonanie obudowy
z płyt GK na profilach stalowych, a nastepnie wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie i
dwukrotne malowanie farbami silikatowymi,
5) Wymiana stolarki drzwiowej,
6) Wymiana foteli w sali kinowej,
7) Przebudowa instalacji elektrycznej (w szczególności oświetlenie wewnetrzne, instalacja
gniazd wtykowych, rozdzielnica R1, instalacja zalicznikowa dla rozdzielnicy R1, instalacja pętli
indukcyjnej oraz instalacji audiodekrypcji służących zwiększeniu dostępności obiektu dla osób
niepełnosprawnych),
8) Zakup, dostawa i montaż pozostałego wyposażenia.
Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, urządzenia oraz elementy
wyposażenia, w tym w szczególności fotele kinowe muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający
nie dopuszcza wykorzystania materiałów, urządzeń oraz elementów wyposażenia używanych, w
tym pochodzących z odzysku.
3.3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 3.1 określony został w:
1) Projekcie technicznym branży architektonicznej oraz branży elektrycznej
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót branży architektonicznej oraz branży
elektrycznej
3) Przedmiarach robót branży architektonicznej oraz branży elektrycznej.
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robot pełnią
wyłącznie funkcję informacyjną.
3.4. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji
będącej załącznikami do SWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub
pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów określonych w
dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w
dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów
technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być ofercie
wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez
Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć
ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie
gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod
pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę,
materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych,
patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż
określone w SWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do
dyspozycji ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki
określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych
materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania
umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W
przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty,
specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp należy je
rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ustawy Pzp dopuszcza w każdym
przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo
gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w
odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już
w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w
stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po
stronie wykonawcy.
3.5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na
branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię wewnętrznego dziennika budowy,
b) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o wykonaniu robót zgodnie z
projektami technicznymi,
c) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie
ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
d) oryginał/kopię projektu technicznego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika
Budowy/Kierowników Robót,
e) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez
Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy
zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową
legalizację tych zmian,
f) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
g) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz
dokumentacji powykonawczej (w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
h) wykaz wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
i) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem
wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39111200-5 - Siedziska teatralne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019r - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy ponieważ w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.