Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112490/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa reagentów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241491646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grenadierów 21
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-216
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpgo.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpgo.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03dab191-80f1-45d7-b5e0-2f934a7d09f21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa reagentów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03dab191-80f1-45d7-b5e0-2f934a7d09f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPGO.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Kompleksowa dostawa wodorotlenku sodu 50%.1) Wodorotlenek sodu 50% o parametrach:
• nr CAS 1310-73-2
• wymagane stężenie 50% ± 1%
• gęstość 1,5 g/cm3 (20oC)
2) Oszacowane zapotrzebowanie w okresie trwania umowy wynosi 35 Mg.
3) Transport do siedziby Zamawiającego ma odbywać się w partiach nie większych niż 6 Mg wraz z przetłoczeniem do odpowiedniego zbiornika.
4) Wykonawca musi zapewnić dostawę wraz z przepompowaniem substancji do zbiornika będącego w posiadaniu Zamawiającego za pomocą odpowiednego pojazdu. Pojazd dostarczający substancję musi być wyposażony w szybkozłącze typu Camlock, wtyk żeński 2’’.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w przypadku niższego niż przewidywane zużycie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego, jeśli ilość dostarczonego wodorotlenku sodu 50% przez Wykonawcę przekroczy 50 % tj. 17,5 Mg, ale nie osiągnie wartości 35 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24311520-8 - Wodorotlenek sodu
4.5.5.) Wartość części: 87500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Kompleksowa dostawa kwasu siarkowego 60%.1) Kwas siarkowy 60% o parametrach:
• nr CAS 7664-93-9
• wymagane stężenie 60% ± 1%
• gęstość 1,5 g/cm3 (20oC)
2) Oszacowane zapotrzebowanie w okresie trwania umowy wynosi 25 Mg.
3) Transport do siedziby Zamawiającego ma odbywać się w partiach nie większych niż 12 Mg wraz z przetłoczeniem do odpowiedniego zbiornika.
4) Wykonawca musi zapewnić dostawę wraz z przepompowaniem substancji do zbiornika będącego w posiadaniu Zamawiającego za pomocą odpowiednego pojazdu. Pojazd dostarczający substancję musi być wyposażony w szybkozłącze typu Camlock, wtyk żeński 2’’.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w przypadku niższego niż przewidywane zużycie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego, jeśli ilość dostarczonego kwasu siarkowego 60% przez Wykonawcę przekroczy 60 % tj. 15 Mg, ale nie osiągnie wartości 25 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24311411-1 - Kwas siarkowy
4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: Kompleksowa dostawa kwasu fosforowego 75%.1) Kwas fosforowy 75% o parametrach:
• nr CAS 7664-38-2
• wymagane stężenie 75% ± 1%
• gęstość 1,578 g/cm3 (15oC)
2) Oszacowane zapotrzebowanie w okresie trwania umowy wynosi 1075 kg – dostawa w zbiornikach typu mauser, 1 m3, dostawa jednorazowa.
3) Wykonawca musi zapewnić dostawę wraz z posadowieniem zbiornika na wannie wychwytowej (wysokość około 1m) oraz odbiór i zagospodarowanie pustego zbiornika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24311420-7 - Kwas fosforowy
4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85884,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871697481
7.3.3) Ulica: Brzozowa 19
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach
jakie przetargi wygrała firma
EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871697481
7.3.3) Ulica: Brzozowa 19
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach
jakie przetargi wygrała firma
EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5487,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8594,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5487,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stockmeier Chemia Sp. z o.o. i S.S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240208364
7.3.3) Ulica: Obornicka 277
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-691
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5487,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszaniem o stałej konstrukcji przy Liceum Ogólnokształcącym nr II przy ul. Parkowej 1 w Sosnowcu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej - Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości
- Jednorazowa dostawa proszku dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3% molowymi tlenku itru
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
- Sukcesywne dostawy kwasu chlorowodorowego gat. I PN-91/C-84046 oraz wodorotlenku sodowego gat. I PN-91/C-84038 dla konsorcjum.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.