eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecKompleksowa dostawa reagentów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa reagentów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241491646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grenadierów 21

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-216

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpgo.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpgo.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03dab191-80f1-45d7-b5e0-2f934a7d09f2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa reagentów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03dab191-80f1-45d7-b5e0-2f934a7d09f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPGO.03.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Kompleksowa dostawa wodorotlenku sodu 50%.
1) Wodorotlenek sodu 50% o parametrach:
• nr CAS 1310-73-2
• wymagane stężenie 50% ± 1%
• gęstość 1,5 g/cm3 (20oC)
2) Oszacowane zapotrzebowanie w okresie trwania umowy wynosi 35 Mg.
3) Transport do siedziby Zamawiającego ma odbywać się w partiach nie większych niż 6 Mg wraz z przetłoczeniem do odpowiedniego zbiornika.
4) Wykonawca musi zapewnić dostawę wraz z przepompowaniem substancji do zbiornika będącego w posiadaniu Zamawiającego za pomocą odpowiednego pojazdu. Pojazd dostarczający substancję musi być wyposażony w szybkozłącze typu Camlock, wtyk żeński 2’’.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w przypadku niższego niż przewidywane zużycie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego, jeśli ilość dostarczonego wodorotlenku sodu 50% przez Wykonawcę przekroczy 50 % tj. 17,5 Mg, ale nie osiągnie wartości 35 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311520-8 - Wodorotlenek sodu

4.5.5.) Wartość części: 87500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Kompleksowa dostawa kwasu siarkowego 60%.
1) Kwas siarkowy 60% o parametrach:
• nr CAS 7664-93-9
• wymagane stężenie 60% ± 1%
• gęstość 1,5 g/cm3 (20oC)
2) Oszacowane zapotrzebowanie w okresie trwania umowy wynosi 25 Mg.
3) Transport do siedziby Zamawiającego ma odbywać się w partiach nie większych niż 12 Mg wraz z przetłoczeniem do odpowiedniego zbiornika.
4) Wykonawca musi zapewnić dostawę wraz z przepompowaniem substancji do zbiornika będącego w posiadaniu Zamawiającego za pomocą odpowiednego pojazdu. Pojazd dostarczający substancję musi być wyposażony w szybkozłącze typu Camlock, wtyk żeński 2’’.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w przypadku niższego niż przewidywane zużycie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego, jeśli ilość dostarczonego kwasu siarkowego 60% przez Wykonawcę przekroczy 60 % tj. 15 Mg, ale nie osiągnie wartości 25 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311411-1 - Kwas siarkowy

4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Kompleksowa dostawa kwasu fosforowego 75%.
1) Kwas fosforowy 75% o parametrach:
• nr CAS 7664-38-2
• wymagane stężenie 75% ± 1%
• gęstość 1,578 g/cm3 (15oC)
2) Oszacowane zapotrzebowanie w okresie trwania umowy wynosi 1075 kg – dostawa w zbiornikach typu mauser, 1 m3, dostawa jednorazowa.
3) Wykonawca musi zapewnić dostawę wraz z posadowieniem zbiornika na wannie wychwytowej (wysokość około 1m) oraz odbiór i zagospodarowanie pustego zbiornika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311420-7 - Kwas fosforowy

4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85884,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871697481

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-CHEMIA Barbara Dzikowska-Lach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871697481

7.3.3) Ulica: Brzozowa 19

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5487,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8594,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5487,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stockmeier Chemia Sp. z o.o. i S.S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240208364

7.3.3) Ulica: Obornicka 277

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-691

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5487,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.