Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00065611/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY SIEKIERCZYN
Zadanie współfinansowane z Programu RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siekierczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271
1.5.2.) Miejscowość: Siekierczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757221778
1.5.8.) Numer faksu: 756666150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
siekierczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY SIEKIERCZYNZadanie współfinansowane z Programu RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c343be26-9e8c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006079/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siekierczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5256250 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Infrastruktura drogowa. Realizacja na podstawie posiadanych przez Gminę Siekierczyn dokumentacji technicznych projektowo-budowlanych.Zadanie A – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siekierczyn – w miejscowości Nowa Karczma – działki ewidencyjne o nr: 29 i 111, obręb 0001 Nowa Karczma i w miejscowości Wyręba– działki ewidencyjne o nr: 47 i 72, obręb 0005 Wyręba; Zadanie B – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siekierczyn – w miejscowości Rudzica – działki ewidencyjne o nr: 644/3, 646, 651, 868/3, 996, 1007, 1064 obręb 0002 Rudzica; Zadanie C – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siekierczyn – w miejscowości Siekierczyn – działki ewidencyjne o nr: 763, 790/1, 797/1, 822/5, 843, 845, 892, 893/5, 894/2, 1113, 1109, 1320/28, 1320/32, 1320/27, 1320/22, 1318/20, 1308/3, obręb 0003 Siekierczyn; Zadanie D – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siekierczyn – w miejscowości Wesołówka – działki ewidencyjne o nr: 106, 217/2, obręb 0004 Wesołówka; Zadanie E – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siekierczyn – w miejscowości Zaręba: – działka ewidencyjna o nr: 159, obręb 0006 Zaręba; – ul. Stawowa, działki ewidencyjne o nr: 288 i 449, obręb 0006 Zaręba; – ul. Marii Konopnickiej, działki ewidencyjne o nr: 291 i 387, obręb 0006 Zaręba; – ul. Osiedlowa, działka ewidencyjna o nr: 341/73, obręb 0006 Zaręba; – ul. Wąska, działki ewidencyjne o nr: 364 i 387, obręb 0006 Zaręba; – ul. Zielona, droga gminna D109652D, działki ewidencyjne o nr: 503, 518/1, 510/2, 511/2, 243, 512, 513/2, 518/3, 516, 522, 528, 239, obręb 0006 Zaręba;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 4244129,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Infrastruktura wodno – kanalizacyjna. Realizacja na podstawie posiadanych przez Gminę Siekierczyn dokumentacji technicznych projektowo-wykonawczych.Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w celu umożliwienia zasiedlenia działek poprzez zapewnienie dostawy wody do celów socjalno-bytowych jak również zapewnienie ochrony przeciwpożarowej oraz odbiór nieczystości płynnych.
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siekierczyn w miejscowości Zaręba ul. Willowa i Wesołówka: Zadanie A – sieć wodociągowa – działka ewidencyjna nr: 8, 30/5, 234, obręb 0006 Zaręba i działka : 1807/2, 1678, obręb 0003 Siekierczyn Zadanie B – sieć kanalizacyjna – działka ewidencyjna nr: 30/4, 8, 30/5, obręb 0006 Zaręba Zadanie C – sieć wodociągowa – działka ewidencyjna nr: 29, 83, 113, 217/2, 114/6, obręb 0004 Wesołówka
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
43136000-5 - Urządzenia wiertnicze
4.5.5.) Wartość części: 995915,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części I i części II zadania inwestycyjnego4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 16205,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4059000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4849853,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4059000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remonowo-Budowlane i Transport Józef Michalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131262198
7.3.3) Ulica: Kościelniki Dolne 9
7.3.4) Miejscowość: Kościelniki
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF MICHALIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF MICHALIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że prowadzone postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156210 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu"
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Urządzenia wiertnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.