Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103291/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 752 64 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowiejg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowiejg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,190088,e270b17fe454f0f844561df496e1dc8c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1713803-6539-41a5-9367-bf7ad5d396a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172141,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, dla n/w punktów poboru:
1) Jelenia Góra przy ul. Cieplickiej 126a:
a) warsztaty (taryfa C21);
b) biura (taryfa C21);
2) Lwówek Śląski, ul. Gryfowska 1a (taryfa C11).
2. Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie 24 miesięcy wynosi 193 000,00 kWh. Szczegółowy wykaz punktów poboru zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych.
4. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w formularzu cenowym.
5. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.
6. Wykonawca musi posiadać podpisaną aktualną generalną umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - TAURON Dystrybucja S.A. W sytuacji, gdy umowa, o której mowa powyżej, wygaśnie przed zakończeniem realizacji przedmiotowego zamówienia, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności umowy generalnej z OSD do czasu wygaśnięcia umowy zawartej z Zamawiającym.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania Zamawiającego zostały zawarte w:
1) Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SWZ;
2) Istotnych postanowieniach umownych - Załącznik Nr 3 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe w Formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122497,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162677,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122497,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Sprzedaż Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122497,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
- EW Lubachów - wykonanie osłony/zabudowy rurociągu energetycznego
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów posiadających mikroinstalacje na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.