eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceWykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych sprzętu i aparatury medycznej w ZZOZ w Wadowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych sprzętu i aparatury medycznej w ZZOZ w Wadowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Karmelicka 5

1.4.2.) Miejscowość: Wadowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzozwadowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171978

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00162501/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje – co najmniej 2 usługi poparte dowodami należytego ich wykonania, polegające na usłudze objętej przedmiotem zamówienia (tj pogwarancyjne okresowe przeglądy techniczne, legalizacja oraz pomiary parametrów aparatury medycznej i sprzętu medycznego):
1. na kwotę min. 80 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 1
2. na kwotę min. 39 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 2
3. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 7
4. na kwotę min. 39 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 8
5. na kwotę min. 78 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 24
6. na kwotę min. 25 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 26
7. ) na kwotę min. 24 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 33
8. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 34
9. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr43
10. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 44
11. na kwotę min. 20 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 45
12. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 48
13. na kwotę min. 47 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 49
14. na kwotę min. 7 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 61
15. na kwotę min. 28 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 63
16. na kwotę min. 5 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 65
17. na kwotę min. 12 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 66

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje – co najmniej 2 usługi poparte dowodami należytego ich wykonania, polegające na usłudze objętej przedmiotem zamówienia (tj pogwarancyjne okresowe przeglądy techniczne, legalizacja oraz pomiary parametrów aparatury medycznej i sprzętu medycznego):
1. na kwotę min. 80 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 1
2. na kwotę min. 39 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 2
3. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 7
4. na kwotę min. 35 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 8
5. na kwotę min. 78 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 24
6. na kwotę min. 25 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 26
7. ) na kwotę min. 24 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 33
8. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 34
9. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr43
10. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 44
11. na kwotę min. 20 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 45
12. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 48
13. na kwotę min. 47 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 49
14. na kwotę min. 7 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 61
15. na kwotę min. 28 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 63
16. na kwotę min. 5 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 65
17. na kwotę min. 12 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 66

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-25 10:00

Po zmianie:
2022-05-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-25 10:30

Po zmianie:
2022-05-26 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.