Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162501/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2024/BZP 00542005/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2022/BZP 00270338/01 - Wynik z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych sprzętu i aparatury medycznej w ZZOZ w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Karmelicka 5
1.4.2.) Miejscowość: Wadowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzozwadowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171978
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00162501/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje – co najmniej 2 usługi poparte dowodami należytego ich wykonania, polegające na usłudze objętej przedmiotem zamówienia (tj pogwarancyjne okresowe przeglądy techniczne, legalizacja oraz pomiary parametrów aparatury medycznej i sprzętu medycznego):
1. na kwotę min. 80 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 1
2. na kwotę min. 39 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 2
3. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 7
4. na kwotę min. 39 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 8
5. na kwotę min. 78 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 24
6. na kwotę min. 25 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 26
7. ) na kwotę min. 24 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 33
8. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 34
9. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr43
10. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 44
11. na kwotę min. 20 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 45
12. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 48
13. na kwotę min. 47 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 49
14. na kwotę min. 7 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 61
15. na kwotę min. 28 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 63
16. na kwotę min. 5 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 65
17. na kwotę min. 12 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 66
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje – co najmniej 2 usługi poparte dowodami należytego ich wykonania, polegające na usłudze objętej przedmiotem zamówienia (tj pogwarancyjne okresowe przeglądy techniczne, legalizacja oraz pomiary parametrów aparatury medycznej i sprzętu medycznego):
1. na kwotę min. 80 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 1
2. na kwotę min. 39 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 2
3. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 7
4. na kwotę min. 35 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 8
5. na kwotę min. 78 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 24
6. na kwotę min. 25 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 26
7. ) na kwotę min. 24 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 33
8. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 34
9. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr43
10. na kwotę min. 18 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 44
11. na kwotę min. 20 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 45
12. na kwotę min. 15 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 48
13. na kwotę min. 47 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 49
14. na kwotę min. 7 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 61
15. na kwotę min. 28 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 63
16. na kwotę min. 5 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 65
17. na kwotę min. 12 000,00 PLN łącznie i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie. – dotyczy Pakietu nr 66
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-25 10:00
Po zmianie:
2022-05-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-25 10:30
Po zmianie:
2022-05-26 10:30
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Dostawa wózka widłowego do "Branżowego Centrum Umiejętności w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
- Zapewnienie wyposażenia sprzętowego Straży Miejskiej w Wadowicach w zakresie przeprowadzanych kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie na usługę serwisu - konserwacji w roku 2025 urządzenia laboratoryjnego VITEK MS będącego na wyposażeniu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- Usługa wykonania napraw aparatury medycznej i sprzętu
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego Ingenia 1.5T.
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku" "PROCEDURA POWTÓRZONA" Nr Spr. 1343/2024
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.