eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceWykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych sprzętu i aparatury medycznej w ZZOZ w Wadowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych sprzętu i aparatury medycznej w ZZOZ w Wadowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Karmelicka 5

1.4.2.) Miejscowość: Wadowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzozwadowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542005

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00270338/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.8. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00025120/09/P

Po zmianie:
2022/BZP 00025120/16/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 12)

Przed zmianą:
5670,00

Po zmianie:
11340,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 13)

Przed zmianą:
4384,80

Po zmianie:
5011,20

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 14)

Przed zmianą:
1285,20

Po zmianie:
1468,80

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 15)

Przed zmianą:
1890,00

Po zmianie:
3105,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 16)

Przed zmianą:
1965,60

Po zmianie:
2246,40

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 17)

Przed zmianą:
3326,40

Po zmianie:
6652,80

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12)

Przed zmianą:
Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED

Po zmianie:
MERIKO Elektrotechnika Medyczna,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12)

Przed zmianą:
Warszawa

Po zmianie:
Będzin

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
42-500

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 13, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 13)

Przed zmianą:
Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED

Po zmianie:
Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 13, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 13)

Przed zmianą:
Warszawa

Po zmianie:
Kraków

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 13, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
30-433

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14)

Przed zmianą:
Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED

Po zmianie:
Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., u

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14)

Przed zmianą:
Warszawa

Po zmianie:
Kraków

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14)

Przed zmianą:

Po zmianie:
30-433

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14)

Przed zmianą:

Po zmianie:
małopolskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 15, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 15)

Przed zmianą:
Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED

Po zmianie:
ASCOR SERVICE Sp. z o.o.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 15, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 15)

Przed zmianą:

Po zmianie:
00-241

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 15, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 15)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16)

Przed zmianą:
Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED

Po zmianie:
Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16)

Przed zmianą:
Warszawa

Po zmianie:
Kraków

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16)

Przed zmianą:

Po zmianie:
30-433

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16)

Przed zmianą:

Po zmianie:
małopolskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17)

Przed zmianą:
Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED

Po zmianie:
MERIKO Elektrotechnika Medyczna,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17)

Przed zmianą:
Warszawa

Po zmianie:
Będzin

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17)

Przed zmianą:

Po zmianie:
42-500

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17)

Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12)

Przed zmianą:
1130149801

Po zmianie:
6441395108

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 13)

Przed zmianą:
1130149801

Po zmianie:
6772147189

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14)

Przed zmianą:
1130149801

Po zmianie:
6772147189

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 15)

Przed zmianą:
1130149801

Po zmianie:
5252579172

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16)

Przed zmianą:
1130149801

Po zmianie:
6772147189

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 17)

Przed zmianą:
1130149801

Po zmianie:
6441395108

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 12)

Przed zmianą:
2022-06-21

Po zmianie:
2022-09-01

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 12)

Przed zmianą:
5670,00

Po zmianie:
11340,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 13)

Przed zmianą:
2022-06-21

Po zmianie:
2022-09-01

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 13)

Przed zmianą:
4384,80

Po zmianie:
5011,20

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 14)

Przed zmianą:
2022-06-21

Po zmianie:
2022-09-01

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 14)

Przed zmianą:
1285,20

Po zmianie:
1468,80

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 15)

Przed zmianą:
2022-06-21

Po zmianie:
2022-09-01

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 15)

Przed zmianą:
1890,00

Po zmianie:
3105,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 16)

Przed zmianą:
2022-06-21

Po zmianie:
2022-09-01

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 16)

Przed zmianą:
1965,60

Po zmianie:
2246,40

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 17)

Przed zmianą:
2022-06-21

Po zmianie:
2022-09-01

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 17)

Przed zmianą:
3326,40

Po zmianie:
6652,80

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.