Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214126/01 - Wynik z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenia usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i w zakresie medycyny pracy dla policjantów i pracowników Policji woj. zachodniopomorskiego na miasta Szczecina i Koszalina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 47 78 11 475
1.5.8.) Numer faksu: 47 78 11 477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i w zakresie medycyny pracy dla policjantów i pracowników Policji woj. zachodniopomorskiego na miasta Szczecina i Koszalina
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0840646-d854-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104562/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługi medyczne - badania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7522503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/752250
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdz.III SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ-2380-43/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2893175,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1459700,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i innych świadczeń z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa zachodniopomorskiego, wydawanie na tej podstawie orzeczeń lekarskich o braku bądź istnieniu przeciwwskazań do służby/pracy na zajmowanym stanowisku oraz określenia ich rodzaju, obejmującego wykonanie: badań okresowych i kontrolnych dla policjantów i pracowników Policji, badań przy zmianie warunków służby/pracy, badań wstępnych kandydatów do pracy w Policji (badania wstępne pracowników), badań okresowych, badań sanitarno-epidemiologicznych, badań płetwonurków (bez komory hiperbarycznej), badań stermotorzystów żeglugi śródlądowej oraz badań laboratoryjnych i diagnostycznych dla funkcjonariuszy wyjeżdżających i powracających w ramach Misji Organizacji Narodów Zjednoczonych
4.2.5.) Wartość części: 982560,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-12 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarzy i pielęgniarek
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i innych świadczeń z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa zachodniopomorskiego, wydawanie na tej podstawie orzeczeń lekarskich o braku bądź istnieniu przeciwwskazań do służby/pracy na zajmowanym stanowisku oraz określenia ich rodzaju, obejmującego wykonanie: badań okresowych i kontrolnych dla policjantów i pracowników Policji, badań przy zmianie warunków służby/pracy, badań wstępnych kandydatów do pracy w Policji (badania wstępne pracowników), badań okresowych, badań sanitarno-epidemiologicznych, badań płetwonurków (bez komory hiperbarycznej), badań stermotorzystów żeglugi śródlądowej oraz badań laboratoryjnych i diagnostycznych dla funkcjonariuszy wyjeżdżających i powracających w ramach Misji Organizacji Narodów Zjednoczonych
4.2.5.) Wartość części: 477140,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-19 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarzy i pielęgniarek
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli zagwarantuje minimalne warunki tj. dostępność lekarza medycyny pracy 6 godz. dziennie i pielęgniarki 8 godz. dziennie w ciągu pięciu tych samych dni roboczych tygodnia oraz 7 lekarzy specjalistów dostępnych przez 4 godziny dziennie w ciągu trzech tych samych dni roboczych tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z rozdziałem VII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na formularzu oferty cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z rozdziałem VI SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z rozdziałem XIV SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z rozdziałem VII, VIII X i XI SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania sa określone w § 10 i 11 wzorów umów7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/752250
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Do sekcji V - kwalifikacja Wykonawców w pkt.5.2 dodaje się: art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnychrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa i wymiana kotłów gazowych dwufunkcyjnych kondensacyjnych o mocy do 24 kW z zamkniętą komorą spalania, w lokalach mieszkalnych Szczecińskich TBS Sp. z o. o.
- Utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie - ZASTRZEŻONE
- Wyposażenie na potrzebę stworzenia nowoczesnego laboratorium analizy i symulacji procesów biznesowych. w ramach programu "Regionalna inicjatywa doskonałości"
- Administrowanie centralami telefonicznymi w USK-1 w Szczecinie
- Usługa odbioru, transportu i przetworzenia lub przekazania do przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów JW będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla modernizacji pomieszczeń w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG.1200.2712.109.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku - rejon Opole
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie części
- "Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników RON i żołnierzy zawodowych 22. WOG w Olsztynie, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej (DZSW) oraz JW z miejscowości Ciechanów"
- Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim
- Zakup usługi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Ekosystem Sp. z o.o. i członków ich rodzin
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.