Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108139/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00118251/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupy paliw na potrzeby własne Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI ŚMIECHOWICE SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365964488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚMIECHOWICE 20
1.5.2.) Miejscowość: Pisarzowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-314
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 411 96 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zwik-smiechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-smiechowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b32bf68-3084-4d8d-ad29-b1f76816f3321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakupy paliw na potrzeby własne Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b32bf68-3084-4d8d-ad29-b1f76816f332
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007562/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakupy paliw na potrzeby własne Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.3.2025.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155743,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zakupy paliw na potrzeby własne Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 3 do SWZ o nazwie „Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)”.
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
09100000-0 Paliwa
Dodatkowe kody (CPV):
09134100-8 Olej napędowy
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej
5. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
7. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
8. Miejsce realizacji zamówienia: stacja paliw wybranego Wykonawcy, oddalona nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zakończenie postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024, poz. 1320), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie unieważnienia: Postępowanie obarczone jest wadą, której nie można usunąć. Zamawiający wskazał w dokumentach zamówienia nieaktualne dane dotyczące miejsca realizacji zamówienia – stacja paliw wybranego Wykonawcy (czynna codzienne przez cała dobę), oddalona nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (Kościerzyce 129A). W dokumentach zamówienia powinno być: miejsca realizacji zamówienia – stacja paliw wybranego Wykonawcy (czynna codzienne przez cała dobę), oddalona nie dalej niż 10 km od bazy technicznej Zamawiającego (Śmiechowice 20).
W dokumentach zamówienia Zamawiający wymagał, aby miejscem realizacji zamówienia była stacja paliw wybranego Wykonawcy (czynna codzienne przez cała dobę), oddalona nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Przeniesienie bazy technicznej Zamawiającego (skąd wyruszają do pracy samochody i do niej wracają)
z miejsca pod adresem: Kościerzyce 129A na nowy adres: Śmiechowice 20, spowodowało, że nastąpiła zmiana (zwiększenie) odległości do stacji paliw Wykonawcy, który złożył ofertę.
Wykonawca, który złożył ofertę podał, ze zamówienie będzie możliwe do realizacji w dwóch lokalizacjach: pierwsza - ul. Łokietka 6, 49-300 Brzeg (odległa od Kościerzyce 129A o 7,0 km; odległa od Śmiechowice 20 o 12,9 km); druga - ul. Karola Szymanowskiego 15, 49-300 Brzeg (odległa od Kościerzyce 129A o 9,0 km; odległa od Śmiechowice 20 o 15,0 km).
Zamawiający nie ma możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na sprzeczne informacje co do faktycznego położenia jego bazy technicznej i nieaktualnych danych zawartych w dokumentach zamówienia. W konsekwencji czego nie jest możliwe dokonanie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na niezgodność, której wynikiem jest przekroczenie odległości stacji paliw Wykonawcy ponad 10 km.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Biura RPO
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.