Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza socjalno-sanitarnego z infrastrukturą techniczną dla boisk przy ul. Kołowej 18 – zamówienie powtórzone.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zaplecza socjalno-sanitarnego z infrastrukturą techniczną dla boisk przy ul. Kołowej 18 – zamówienie powtórzone.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b81832c-8842-4b00-87f5-688993b17494
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000661/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Budowa zaplecza socjalno-sanitarnego z infrastrukturą techniczną dla boisk przy ul. Kołowej 18 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie pod nazwą "Budowa zaplecza socjalno-sanitarnego z infrastrukturą techniczną dla boisk przy ul. Kołowej 18" realizowane w ramach zadania "Budowa zaplecza socjalno-sanitarnego w systemie modułowym z infrastrukturą techniczną dla boisk przy ul. Kołowej 18" jest zamówieniem udzielanym w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-12/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2507256,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zamówienia „Budowa zaplecza socjalno-sanitarnego z infrastrukturą techniczną dla boisk przy ul. Kołowej 18” w ramach zadania pn.: „Budowa zaplecza socjalno-sanitarnego w systemie modułowym z infrastrukturą techniczną dla boisk przy ul. Kołowej 18”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie: robót ziemnych, kształtowania terenu, różnych nawierzchni, robót elektrycznych i teletechnicznych, robót sanitarnych, robót konstrukcyjnych (żelbetowych, stalowych).
3. Roboty budowlane obejmują w szczególności:
a) wykonanie zieleni na etapie I,
b) ułożenie nawierzchni tarasów na dachu zaplecza,
c) montaż oświetlenia terenu zewnętrznego etapu I,
d) ułożenie chodników na etapie I,
e) montaż kamer zewnętrznych,
f) montaż rejestratora,
g) montaż UPS,
h) wykonanie sterowania ogrzewaniem podłogowym,
i) wykonywanie zadaszenia wraz z towarzyszącą instalacją,
j) instalację zewnętrznej ładowarki do samochodów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "Kartel" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6560000091
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3884000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.