eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły"Przebudowa zaplecza kuchennego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa zaplecza kuchennego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c48d7f10-a17b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa zaplecza kuchennego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48d7f10-a17b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa zaplecza kuchennego w Szkole w Nowej Wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1494673,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (w tym przebudowa) zaplecza kuchennego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi, gmina Michałowice.
2. Budynek podlegający modernizacji zlokalizowany jest na dz. ew. nr 543/1 obręb 0001 Granica, przy ul. Głównej 96, 05-806 Nowa Wieś.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w zakresie:
1) wykonania nowego układu pomieszczeń zaplecza kuchennego z wydzieleniem części socjalnej dla zatrudnionego personelu,
2) wydzielenia części magazynowej artykułów suchych,
3) wydzielenia pomieszczenia komory chłodniczej i mroźniczej,
4) wydzielenia pomieszczenia obróbki wstępnej warzyw z aneksem dezynfekcji jaj,
5) wydzielenia miejsca dla bieżących dostaw produktów,
6) wydzielenia aneksu mycia wózków kelnerskich,
7) wydzielenia pomieszczenia zmywalni połączonej z kuchnią i wydawalnią poprzez szafę przelotową,
8) wykonania nowej stolarki drzwiowej i okiennej,
9) wyposażenia technologicznego kuchni,
10) powiększenia pomieszczenia stołówki w celu możliwości rozlokowania większej ilości stolików oraz obsługi większej ilości uczniów w jednym czasie,
11) wykonania otworów w ścianach nośnych (przebudowa elementów konstrukcyjnych budynku),
12) rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej w zapleczu kuchni,
13) przystosowania istniejącego układu pomiarowo-rozliczeniowego do zwiększonego przydziału mocy, na podstawie warunków przyłączenia nr 22-G1/WP/04875 z dnia 13.06.2022 r.,
14) przystosowania zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej do zwiększonego poboru mocy,
15) wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej,
16) wykonania nowych pionów i poziomów instalacji sanitarnych wraz z podejściami odpływowymi,
17) wykonania ciągów kanalizacji bytowej odprowadzającej ścieki bytowe do istniejącej kanalizacji sanitarnej,
18) wykonania ciągu KT odprowadzającego ścieki technologiczne z kuchni i zmywalni do zaprojektowanego separatora tłuszczu i istniejącej ks na zewnątrz budynku.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zarówno wyposażenie technologiczne kuchni jak również wyposażenie meblowe.
5. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) demontaż stolarki drzwiowej,
2) demontaż stolarki okiennej,
3) skucie istniejących płytek ceramicznych ściennych,
4) fragmentaryczne skucie podłogi na gruncie w stołówce w celu wylania stóp fundamentowych poniżej poziomu posadowienia istniejących ścian fundamentowych dla projektowanych słupów żelbetowych,
5) wykonanie wycięć pionowych w ścianach nośnych dla projektowanych słupów żelbetowych w stołówce,
6) przebicia w ścianach nośnych po uprzednim obsadzeniu projektowanych belek nadprożowych,
7) likwidacji istniejących instalacji elektrycznych i sanitarnych w wyznaczonym zakresie zawartym w dokumentacji projektowej,
8) skucie istniejących płytek gresowych, wylewek betonowych oraz obniżenie poziomu gruntu pod warstwami podłogi w celu wyrównania poziomu, wykonania podłogi na gruncie w całej strefie zaplecza kuchennego na jednej rzędnej,
9) rozebranie ścian działowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2260519,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2444555,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2260519,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBURBIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521116110

7.3.3) Ulica: ul. Waniliowa 1 lok. 79

7.3.4) Miejscowość: Zamienie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ARPRO Adam Reguła, Laszczki, ul. Piękna 24, Raszyn, w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2260519,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.