eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej" dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. w ramach zadania Narodowej Strategii Onkologicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej” dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. w ramach zadania Narodowej Strategii Onkologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.brodnowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


osoba prawna świadczaca usługi o charakterze powszechnym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej” dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. w ramach zadania Narodowej Strategii Onkologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77d3029e-a457-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073311/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSB/TP/23/03/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 807434,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stół do pionizacji z funkcją kroczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 402810,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Robot rehabilitacyjno-diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 118636,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie do zautomatyzowanej rehabilitacji dłoni i palców,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 28921,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System do treningu kończyny górnej z biofeedbackiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 40829,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do treningu wytrzymałościowego i wydolnościowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 216236,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, którypowinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta niespełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych
elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139800,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139800,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.