Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00113543/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00121592/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej” dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. w ramach zadania Narodowej Strategii Onkologicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.brodnowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna świadczaca usługi o charakterze powszechnym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej” dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. w ramach zadania Narodowej Strategii Onkologicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77d3029e-a457-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073311/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSB/TP/23/03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 807434,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stół do pionizacji z funkcją kroczenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 402810,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robot rehabilitacyjno-diagnostyczny.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 118636,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do zautomatyzowanej rehabilitacji dłoni i palców,4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28921,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System do treningu kończyny górnej z biofeedbackiem.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 40829,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do treningu wytrzymałościowego i wydolnościowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 216236,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, którypowinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta niespełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych
elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139800,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139800,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 254 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postanowił unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy przedmiotowe postępowanie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ale odrzucił jedną ofertę.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, iż: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Meden-Inmed Sp. z o.o.
ul. Wenedów 2
75-847 Koszalin
Wykonawca złożył ofertę w formie elektronicznej - .pdf, jednakże dołączył do niej załącznik nr 7 do SWZ, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który nie został wypełniony co oznacza, że oferta nie spełnia wymogów zawartych w treści SWZ (warunków zamówienia), brak wskazania istotnych elementów stanowiących kryteria oceny ofert, tj. warunki serwisu pogwarancyjnego, który powinien być złożony wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznikiem nr 1 do SWZ i ofertą).
Na podstawie art. 254 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.