eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOpracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadz. aut. dla zadania pn. "Modernizacja mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modern. chodników i nawierzchni jezdni ul. Toruńskiej"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadz. aut. dla zadania pn. "Modernizacja mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modern. chodników i nawierzchni jezdni ul. Toruńskiej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadz. aut. dla zadania pn. "Modernizacja mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modern. chodników i nawierzchni jezdni ul. Toruńskiej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3fe80c-9e12-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/58/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 "Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadz. aut. dla zadania pn. "Modernizacja mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modern. chodników i nawierzchni jezdni ul. Toruńskiej"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/BZP-U.510.20/2022/EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210781,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej poprzedzonej koncepcją na modernizację mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modernizacją chodników i nawierzchni jezdni w ul. Toruńskiej w ramach zadania pn. „Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych” oraz „Dokumentacja dla przyszłych projektów” z uzyskaniem wymaganych przepisami lub umową opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i w okresie rękojmi i gwarancji na te roboty.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
• Opracowanie wielobranżowego projektu architektoniczno – budowlanego (z podziałem na PZT, PAB, Projekt Techniczny) z wymaganymi uzgodnieniami oraz zgłoszeniami lub decyzjami i pozwoleniami niezbędnymi do realizacji zadania inwestycyjnego,
• Opracowanie projektów wykonawczych,
• Opracowanie przedmiarów robót,
• Opracowanie dokumentacji geotechnicznej badań podłoża gruntowego (wykraczającej poza zakres zał. nr 5 do OPZ),
• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
• Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
• Wykonanie operatu dendrologicznego, wykazującego wartościowe okazy drzew i krzewów wraz z zaleceniami i wytycznymi mającymi na celu jak największe zachowanie zieleni w procesie inwestycyjnym, który należy złożyć do uzgodnienia w GZDiZ,
• Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej,
• Wykonanie inwentaryzacji zieleni z gospodarką drzewostanem, którą należy złożyć do uzgodnienia w GZDiZ,
• W przypadku wycinki drzew, krzewów należy opracować projekt nasadzeń zastępczych i uzgodnić go – rodzaj nasadzeń i ich lokalizację z Zarządcą drogi,
• Opracowanie wniosków o wydanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji,
• Uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz odstępstw (jeżeli zajdzie konieczność uzyskania odstępstw),
• Opracowanie wniosków o uzyskanie decyzji - pozwolenia na prowadzenie prac / badań archeologicznych/ wycinkę drzew i krzewów do Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
• W przypadku konieczności uzyskania decyzji środowiskowej Wykonawca opracuje KIP i materiały niezbędne do uzyskania decyzji oraz złoży wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
• Opracowanie wniosków o pozwolenie wodno-prawne (jeśli jest to wymagane),
• Uzgodnienie dokumentacji w sprawie obsługi żeglugi,
• Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o opracowaną dokumentację,
• Wykonanie niewymienionych opracowań projektowych, a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1457549,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa MID Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833212622

7.3.3) Ulica: ul. Czesława Miłosza 17

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-126

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bezpośrednia realizacja prac projektowych i konsultacyjnych w zakresie branży mostowej i w zakresie branży drogowej niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.