Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079451/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadz. aut. dla zadania pn. "Modernizacja mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modern. chodników i nawierzchni jezdni ul. Toruńskiej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadz. aut. dla zadania pn. "Modernizacja mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modern. chodników i nawierzchni jezdni ul. Toruńskiej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3fe80c-9e12-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/58/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 "Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadz. aut. dla zadania pn. "Modernizacja mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modern. chodników i nawierzchni jezdni ul. Toruńskiej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079451/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/BZP-U.510.20/2022/EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210781,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej poprzedzonej koncepcją na modernizację mostów w ciągu ul. Toruńskiej nad Starą i Nową Motławą wraz z modernizacją chodników i nawierzchni jezdni w ul. Toruńskiej w ramach zadania pn. „Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych” oraz „Dokumentacja dla przyszłych projektów” z uzyskaniem wymaganych przepisami lub umową opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i w okresie rękojmi i gwarancji na te roboty.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
• Opracowanie wielobranżowego projektu architektoniczno – budowlanego (z podziałem na PZT, PAB, Projekt Techniczny) z wymaganymi uzgodnieniami oraz zgłoszeniami lub decyzjami i pozwoleniami niezbędnymi do realizacji zadania inwestycyjnego,
• Opracowanie projektów wykonawczych,
• Opracowanie przedmiarów robót,
• Opracowanie dokumentacji geotechnicznej badań podłoża gruntowego (wykraczającej poza zakres zał. nr 5 do OPZ),
• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
• Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
• Wykonanie operatu dendrologicznego, wykazującego wartościowe okazy drzew i krzewów wraz z zaleceniami i wytycznymi mającymi na celu jak największe zachowanie zieleni w procesie inwestycyjnym, który należy złożyć do uzgodnienia w GZDiZ,
• Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej,
• Wykonanie inwentaryzacji zieleni z gospodarką drzewostanem, którą należy złożyć do uzgodnienia w GZDiZ,
• W przypadku wycinki drzew, krzewów należy opracować projekt nasadzeń zastępczych i uzgodnić go – rodzaj nasadzeń i ich lokalizację z Zarządcą drogi,
• Opracowanie wniosków o wydanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji,
• Uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz odstępstw (jeżeli zajdzie konieczność uzyskania odstępstw),
• Opracowanie wniosków o uzyskanie decyzji - pozwolenia na prowadzenie prac / badań archeologicznych/ wycinkę drzew i krzewów do Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
• W przypadku konieczności uzyskania decyzji środowiskowej Wykonawca opracuje KIP i materiały niezbędne do uzyskania decyzji oraz złoży wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
• Opracowanie wniosków o pozwolenie wodno-prawne (jeśli jest to wymagane),
• Uzgodnienie dokumentacji w sprawie obsługi żeglugi,
• Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o opracowaną dokumentację,
• Wykonanie niewymienionych opracowań projektowych, a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1457549,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa MID Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833212622
7.3.3) Ulica: ul. Czesława Miłosza 17
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-126
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Bezpośrednia realizacja prac projektowych i konsultacyjnych w zakresie branży mostowej i w zakresie branży drogowej niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA MID SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA MID SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług architekta i wiodącego projektanta rozwiązań informatycznych oraz kierowanie projektem informatycznym
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo- jonizacyjnym (FID)
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 622 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od km ok. 4+544 do km ok. 12+240
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Tauroszyszki, Dziedziule, Widugiery, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Opracowanie ekspertyzy tech. zawilgocenia i przecieków w częściach podziemnych bud. przy ul. Skarbka z Gór 17 A i 17 B w Warszawie wraz z opracowaniem projektu i wyceną robót naprawczych, remontowych.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.