Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123297/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00127836/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00134555/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00135934/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00136949/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 3.000.000 złotych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230021923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYCZÓŁKOWSKIEGO 15
1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08ad3b21-6273-4b48-b450-fe82356ee3f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 3.000.000 złotych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ad3b21-6273-4b48-b450-fe82356ee3f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271-N1/02/II/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi pożyczki lub kredytu obrotowego krótkoterminowego w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 3.000.000 zł (słownie: trzy miliony złotych), która/-y będzie wykorzystywana/-y w celu bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym na pokrycie jego zobowiązań finansowych.
2. Termin uruchomienia pożyczki / kredytu: 28.03.2025 r.
3. Okres kredytowania / udzielenia pożyczki 12 miesięcy od daty uruchomienia kredytu / pożyczki .
4. Oprocentowanie pożyczki / kredytu: WIBOR 1M + marża banku / instytucji finansowej, rozliczane w miesięcznych okresach rozliczeniowych od wykorzystanej kwoty pożyczki / kredytu. W celu sporządzenia oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 26.02.2025 r., o wartości 5,85 %.
5. Zamawiający nie będzie płacił żadnych opłat poza odsetkami od pożyczki / kredytu.
6. Na zabezpieczenie roszczeń Wykonawcy Zamawiający wystawia i przekazuje do rąk Wykonawcy weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz zobowiązuje się do jego zapłaty zgodnie z deklaracją wekslową i przepisami prawa wekslowego oraz Zamawiający dokonuje cesji wierzytelności przysługujących mu wobec NFZ z tytułu zawartych kontraktów na udzielanie świadczeń medycznych do kwoty nie wyższej niż 150% udzielonego pożyczki / kredytu. Weksel in blanco i deklaracja wekslowa oraz w/w cesja wierzytelności stanowią załączniki do Umowy.
7. Za dzień zapłaty rozumie się dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342641,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342641,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BFF MEDfinance S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252027054
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342641,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-27INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
- Odnowa historycznych alei drzew w miejscowości Porajów na pograniczu polsko-czeskim
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.