eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoRealizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w m Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w m Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0343111523

1.5.8.) Numer faksu: 0343111523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2da83950-9e38-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w m Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da83950-9e38-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036855/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinasowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii na operację typu „Gospodarka wodno – ściekowa”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4065040 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” projektu pn. „Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno.

3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Etapy tj. (Etap I i Etap II)
3.2.1 Etap I – Prace projektowe:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej - (4 egzemplarze wersji papierowej + 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym, na płycie CD w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej),
2) Uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji,
3) Uzyskanie pozwolenia na budowę/przebudowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę,
4) Opracowanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
5) Opracowanie przedmiarów robót - (4 egzemplarze wersji papierowej + 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym, na płycie CD w formacie PDF oraz
w wersji edytowalnej),
6) Opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót - (4 egzemplarze wersji papierowej + 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym, na płycie CD
w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej),
7) Inne opracowania nie wymienione wyżej konieczne do realizacji zamówienia,
8) Zapewnienie nadzoru autorskiego,
9) Przekazanie praw autorskich.
W/w dokumentacja projektowa winna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadać zaleceniom PFU, Opisowi Przedmiotu Zamówienia, Projektowi umowy oraz niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia na etapie opracowywania projektów stosowania wytycznych wynikających w szczególności z poniższych publikacji:
• Realizacja zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami - Poradnik dla realizatorów projektów i instytucji systemu wdrażania funduszy europejskich 2014-2020 .
• Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet
i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 – Minister Infrastruktury
i Rozwoju – kwiecień 2018.
• Przepisy prawa budowlanego - Art. 5 ust. 1. Obiekt budowlany jako całość oraz jego poszczególne części, wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować
i budować w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając:
4) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej
i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne,
o których mowa w art. 1 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169 oraz z 2018 r. poz. 1217), w tym osoby starsze;
3.2.2 Etap II – Roboty budowlano- montażowe
3.2.2.1 Modernizacji SUW w Jankach polegać będzie na:
• przebudowie istniejącego ujęcia wody na bazie studni nr 1 oraz 3, na działkach nr 322/1 oraz 323/1 obręb Janki
• wymaganej budowie i przebudowie rurociągów międzyobiektowych na działkach 322/1 oraz 323/1, łączących istniejące oraz nowe obiekty Stacji Uzdatniania Wody w Jankach
• rozbiórce istniejącej SUW w Jankach, ze względu na jej zły tan techniczny
• budowie nowej SUW w Jankach w celu zapewnienia gwarancji dostaw wody dla mieszkańców gminy Pajęczno
• przebudowie istniejącego systemu podczyszczania ścieków z regeneracji filtrów pośpiesznych • budowie niezbędnych dróg technologicznych na terenie SUW
• przebudowie niezbędnych ogrodzeń
• przebudowie systemu kabli zasilania energetycznego oraz sygnalizacji i sterowania
• przebudowie lub budowie innych wymaganych, drobniejszych obiektów technologicznych SUW Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę do potrzeb bytowo-gospodarczych, przemysłowych oraz p.poż. wszystkich odbiorców w 14 miejscowościach, zaopatrywanych w wodę przez wodociąg „Janki”.

3.2.2.2.W zakresie budowy na działkach mieszkańców Gminy Pajęczno pojedynczych systemów oczyszczania ścieków:
1) Doborze 16 pojedynczych systemów oczyszczania ścieków w zależności od warunków lokalizacyjnych oraz przewidzianej ilości obsługiwanych osób.
2) Kompleksowym montażu (instalacji) kompletnych pojedynczych systemów oczyszczania ścieków, na który składa się oczyszczalnia oraz część rozsączająca – odprowadzenie ścieków oczyszczonych do gleby, na terenie prywatnych działek, udostępnionym przez ich właścicieli Gminie Pajęczno na czas realizacji projektu.

UWAGA!
Wykonywanie robót związanych z przebudową stacji uzdatniania wody musi zapewnić nieprzerwane wydobycie, uzdatniania i dostarczanie wody dla odbiorców zgodnie z obowiązującymi parametrami dla wody pitnej. Na czas przebudowy stacji uzdatniania wody należy zastosować rozwiązanie awaryjnego podawania wody uzdatnionej w sieci z istniejącego systemu studni głębinowych.
UWAGA 2!
Zamawiający załącza do SWZ dwa PFU.
Na podstawie PFU opracowanego przez biuro projektowe: HYDRO – SAN Projektowanie Nadzory Kazimierz Kościelny z siedzibą ul. Wakacyjna 9, 98-200 Sieradz należy dokonać wyceny zadania opisanego w pkt 3.2.2.1 Modernizacji SUW w Jankach.
Na podstawie PFU opracowanego przez Agencje Wspierania Ochrony Środowiska Sp zo.o. z siedzibą ul. Grunwaldzka 66/3 , 60-312 Poznań należy dokonać wyceny zadania opisanego w pkt 3.2.2.2 budowa na działkach mieszkańców Gminy Pajęczno pojedynczych systemów oczyszczania ścieków

3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU). Mając na uwadze, iż zgodnie z treścią Istotnych Postanowień Umowy Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c., oferta Wykonawcy winna obejmować realizację całości przedmiotu zamówienia tj. również wykonanie wszelkich prac tymczasowych, towarzyszących, zanikających, naprawczych, demontażowych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu rzeczowego przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, a cena winna uwzględnić wszelkie koszty z tym związane.
3.4 Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1. Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
− oryginał/kserokopię dziennika budowy,
− oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
- o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
− zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
− wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
− protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
− wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
− „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
− wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
− Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99, art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanemu przedmiotowi zamówienia, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
− Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
− W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

3.5 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części uzasadnienie zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51200000-4 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji

51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5125410 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7735470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5125410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALKAN s.c. daniel Solecki Dariusz Solecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080091325

7.3.3) Ulica: ul Długa 20

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i technologia - Hydro partner Sp zo.o. ul. Gronowska 4 A, 61-100 Leszno


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5125410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji 15 miesięcy nie dłużej niz do 30.04.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.