Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00064176/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00085813/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00096440/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00106921/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00181360/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w m Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0343111523
1.5.8.) Numer faksu: 0343111523
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2da83950-9e38-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w m Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da83950-9e38-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036855/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinasowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii na operację typu „Gospodarka wodno – ściekowa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4065040 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” projektu pn. „Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Janki wraz z budową pojedynczych systemów oczyszczania ścieków na posesjach mieszkańców Gminy Pajęczno.
3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Etapy tj. (Etap I i Etap II)
3.2.1 Etap I – Prace projektowe:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej - (4 egzemplarze wersji papierowej + 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym, na płycie CD w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej),
2) Uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji,
3) Uzyskanie pozwolenia na budowę/przebudowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę,
4) Opracowanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
5) Opracowanie przedmiarów robót - (4 egzemplarze wersji papierowej + 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym, na płycie CD w formacie PDF oraz
w wersji edytowalnej),
6) Opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót - (4 egzemplarze wersji papierowej + 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym, na płycie CD
w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej),
7) Inne opracowania nie wymienione wyżej konieczne do realizacji zamówienia,
8) Zapewnienie nadzoru autorskiego,
9) Przekazanie praw autorskich.
W/w dokumentacja projektowa winna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadać zaleceniom PFU, Opisowi Przedmiotu Zamówienia, Projektowi umowy oraz niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia na etapie opracowywania projektów stosowania wytycznych wynikających w szczególności z poniższych publikacji:
• Realizacja zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami - Poradnik dla realizatorów projektów i instytucji systemu wdrażania funduszy europejskich 2014-2020 .
• Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet
i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 – Minister Infrastruktury
i Rozwoju – kwiecień 2018.
• Przepisy prawa budowlanego - Art. 5 ust. 1. Obiekt budowlany jako całość oraz jego poszczególne części, wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować
i budować w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając:
4) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej
i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne,
o których mowa w art. 1 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169 oraz z 2018 r. poz. 1217), w tym osoby starsze;
3.2.2 Etap II – Roboty budowlano- montażowe
3.2.2.1 Modernizacji SUW w Jankach polegać będzie na:
• przebudowie istniejącego ujęcia wody na bazie studni nr 1 oraz 3, na działkach nr 322/1 oraz 323/1 obręb Janki
• wymaganej budowie i przebudowie rurociągów międzyobiektowych na działkach 322/1 oraz 323/1, łączących istniejące oraz nowe obiekty Stacji Uzdatniania Wody w Jankach
• rozbiórce istniejącej SUW w Jankach, ze względu na jej zły tan techniczny
• budowie nowej SUW w Jankach w celu zapewnienia gwarancji dostaw wody dla mieszkańców gminy Pajęczno
• przebudowie istniejącego systemu podczyszczania ścieków z regeneracji filtrów pośpiesznych • budowie niezbędnych dróg technologicznych na terenie SUW
• przebudowie niezbędnych ogrodzeń
• przebudowie systemu kabli zasilania energetycznego oraz sygnalizacji i sterowania
• przebudowie lub budowie innych wymaganych, drobniejszych obiektów technologicznych SUW Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę do potrzeb bytowo-gospodarczych, przemysłowych oraz p.poż. wszystkich odbiorców w 14 miejscowościach, zaopatrywanych w wodę przez wodociąg „Janki”.
3.2.2.2.W zakresie budowy na działkach mieszkańców Gminy Pajęczno pojedynczych systemów oczyszczania ścieków:
1) Doborze 16 pojedynczych systemów oczyszczania ścieków w zależności od warunków lokalizacyjnych oraz przewidzianej ilości obsługiwanych osób.
2) Kompleksowym montażu (instalacji) kompletnych pojedynczych systemów oczyszczania ścieków, na który składa się oczyszczalnia oraz część rozsączająca – odprowadzenie ścieków oczyszczonych do gleby, na terenie prywatnych działek, udostępnionym przez ich właścicieli Gminie Pajęczno na czas realizacji projektu.
UWAGA!
Wykonywanie robót związanych z przebudową stacji uzdatniania wody musi zapewnić nieprzerwane wydobycie, uzdatniania i dostarczanie wody dla odbiorców zgodnie z obowiązującymi parametrami dla wody pitnej. Na czas przebudowy stacji uzdatniania wody należy zastosować rozwiązanie awaryjnego podawania wody uzdatnionej w sieci z istniejącego systemu studni głębinowych.
UWAGA 2!
Zamawiający załącza do SWZ dwa PFU.
Na podstawie PFU opracowanego przez biuro projektowe: HYDRO – SAN Projektowanie Nadzory Kazimierz Kościelny z siedzibą ul. Wakacyjna 9, 98-200 Sieradz należy dokonać wyceny zadania opisanego w pkt 3.2.2.1 Modernizacji SUW w Jankach.
Na podstawie PFU opracowanego przez Agencje Wspierania Ochrony Środowiska Sp zo.o. z siedzibą ul. Grunwaldzka 66/3 , 60-312 Poznań należy dokonać wyceny zadania opisanego w pkt 3.2.2.2 budowa na działkach mieszkańców Gminy Pajęczno pojedynczych systemów oczyszczania ścieków
3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU). Mając na uwadze, iż zgodnie z treścią Istotnych Postanowień Umowy Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c., oferta Wykonawcy winna obejmować realizację całości przedmiotu zamówienia tj. również wykonanie wszelkich prac tymczasowych, towarzyszących, zanikających, naprawczych, demontażowych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu rzeczowego przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, a cena winna uwzględnić wszelkie koszty z tym związane.
3.4 Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1. Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
− oryginał/kserokopię dziennika budowy,
− oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
- o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
− zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
− wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
− protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
− wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
− „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
− wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
− Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99, art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanemu przedmiotowi zamówienia, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
− Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
− W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
3.5 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części uzasadnienie zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
51200000-4 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5125410 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7735470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5125410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALKAN s.c. daniel Solecki Dariusz Solecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080091325
7.3.3) Ulica: ul Długa 20
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i technologia - Hydro partner Sp zo.o. ul. Gronowska 4 A, 61-100 Leszno
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALKAN s.c. DANIEL SOLECKI, DARIUSZ SOLECKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTALKAN s.c. DANIEL SOLECKI, DARIUSZ SOLECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5125410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.