Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183070/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00225199/01 - Wynik z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych do samochodów służbowych na potrzeby Centrum Nauki Kopernik (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 596 41 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucje kultury wpisane do RIK
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych do samochodów służbowych na potrzeby Centrum Nauki Kopernik (2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48aadd82-d928-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061895/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Sprzedaż wraz z usługą bezgotówkowego rozliczenia paliw na potrzeby samochodów CNK przez okres 24 miesięcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,124759,a9306654622e878d8d12caedf4c8a8e6.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopernik.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej – adres:
https://kopernik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
została zawarta w SWZ cz. XI. INFORMACJA O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH
ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390),
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pod
numerem 02/06,
2) Inspektorem Danych osobowych w Centrum Nauki Kopernik jest:
Marta Sklorz,
e-mail: marta.sklorz@kopernik.org.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO,
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Informacje dot. RODO znajdują się w SWZ cz. II. OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00146834/01 z dnia 2023-03-22
2023
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. RODO znajdują się w SWZ cz. II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.260.26.2023.KD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 232109,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych na terenie całej Polski do samochodów służbowych, w
systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
09134100-8 - Olej napędowy
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający na podstawie Umowy ma prawo skorzystać z Prawa opcji na zasadach określonych w Ustawie PrawoZamówień Publicznych oraz niniejszej Umowie. W sytuacji wyczerpania kwoty zamówienia podstawowego, w ramach prawa
opcji Zamawiający ma prawo kontynuować zakup paliwa w zakresie nie przekraczającym 50 procent wartości zamówienia
określonego w ust. 1 powyżej. Przy pełnym skorzystaniu przez Zamawiającego z uprawnienia objętego prawem opcji,
wynagrodzenie Wykonawcy wynosić będzie 232 109,50 zł netto plus należny podatek od towarów i usług, co daje kwotę 285
494,68 zł brutto (słownie: dwieście osiemdziesiąt pięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt cztery i 68/100).
Opcja zwiększająca została szczegółowo opisana w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 1 do
SWZ, w postaci precyzyjnych i jednoznacznych postanowieniach umownych, które:
1) określają rodzaj i maksymalną wartość umowy,
2) określają okoliczności skorzystania z opcji,
3) nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość stacji benzynowych na terenie całej Polski
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą przepisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 dostawę
(rozumianą jako jedną umowę) bezgotówkowych sprzedaży paliw na podstawie kart flotowych o wartości, co najmniej 150
000,00 PLN brutto.
W przypadku dostawy, która jest w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert, jej wartość z
wykonanych częściowo dostaw wynosi co najmniej 150 000,00 PLN
W przypadku jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej przeliczenie nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia
wykonania zamówienia/dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych.
Uwaga: Zamawiający w celu wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu nie dopuszcza łączenia
dostaw w celu wykazania ww. kwoty (jedna dostawa jest rozumiana jako jedna Umowa).
Warunki zostały określone w cz, VII - SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 3b - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy,
Załącznik nr 3c - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3a -
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy,
Załącznik nr 3c - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu tj. wykazustacji benzynowych na terenie całej Polski zgodnie z wzorem który stanowi Załącznik nr 2a do niniejszego SWZ.
2. Przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryterium oceny oferty “Ilość stacji benzynowych na
terenie całej Polski ”
3. Zgodnie z art. 106 ust. 3 przedmiotowy środek dowodowy nie podlega uzupełnieniu, brak złożenia przedmiotowego
środka dowodowego będzie skutkował odrzuceniem oferty.
4. Przedmiotowy środek dowodowy musi zostać złożony jako plik exel, złożenie przedmiotowego środka dowodowego w
innym formacie będzie skutkował odrzuceniem oferty.
Informacje o przedmiotowym środku dowodowym znajdują się w cz. V - SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują sięw SWZ CZ. IX. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
(SPÓŁKI CYWILNE/KONSORCJA)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawozamówień publicznych. Charakter, rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian umowy Zamawiający określił w
§ 9Zmiany Umowy w Projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kopernik.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zakup finansowany jest w ramach wspólnego Programu Ministra Edukacji i Nauki oraz Centrum Nauki Kopernik pod nazwąNauka dla Ciebie. Program Nauka dla Ciebie finansowany jest w ramach dotacji Ministra Edukacji i Nauki na podstawie
umowy z dnia 6 marca 2020 r. Nr 1/CNK-NAUKOBUS/2020. W roku 2023 w ramach Programu Nauka dla Ciebie
realizowane są działania „Naukobus”, „Planetobus”, „O matmo!” oraz 26. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki
Kopernik
oraz Inicjatywa „SOWA”- Strefa Odkrywania Wyobraźni i Aktywności” finansowana jest w ramach dotacji Ministra Edukacji i
Nauki, na podstawie umowy Nr 1/CNK-SOWA/2021 z dnia 2 marca 2021 r. w sprawie uruchomienia przez Centrum Nauki
Kopernik 32 lokalnych Stref Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA) w latach 2021-2025
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
- 2025_ Zakup i dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Mpetrol Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Tarnowie
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
- Dostawa paliwa płynnego do samochodów i sprzętu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o."
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.