Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00125606/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6692a429-bd90-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6692a429-bd90-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041879/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2023 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162707,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2023r.”
3.3 Zakres zadania obejmuje między innymi: ręczne oczyszczanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu, odwóz ziemi i namułu, mechaniczne odtworzenie rowów, plantowanie i ścinanie poboczy, uzupełnianie poboczy kruszywem, rozbiórkę przepustów rurowych, wykonanie przepustów rurowych, wykonanie studzienki ściekowej i kanalizacyjnej, odtworzenie nawierzchni, umocnienie skarp i dna wykopów, oczyszczanie przepustów, remont chodników.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Wzór umowy –załącznik B do SWZ
Przedmiar robót– załącznik C1 do SWZ – dla zamówienia podstawowego
Przedmiar robót– załącznik C2 do SWZ – dla zamówienia – prawo opcji
SST - załącznik D do SWZ,
3.5 Podane ilości w przedmiarze robót są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający na bieżąco ocenia konieczność wykonania prac remontowych, uszkodzonych elementów pasa drogowego. Zamawiający jest związany realizacją zamówienia w kwocie wyliczonej na podstawie przedmiaru robót, załącznik C1 do SWZ.
3.6 Minimalny zakres realizacji zamówienia wynosi 95% wartość obliczonej na podstawie załączonego przedmiaru robót załącznik C1 do SWZ zamówienia podstawowego.
3.7 Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji. Maksymalny zakres robót wynikających z prawa opcji obejmuje ilości robót określone w przedmiarze załącznik C2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427566,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550684,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427566,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Raciechowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000461468
7.3.3) Ulica: Raciechowice, 255
7.3.4) Miejscowość: Raciechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W RACIECHOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W RACIECHOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427566,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Za wykonanie podstawowego przedmiotu umowy strony ustalają, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą wynagrodzenie w maksymalnej cenie całkowitej 214 628,85 brutto słownie: dwieście czternaście tysięcy sześćset dwadzieścia osiem złotych tj. netto 174 495,00 zł słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące czterysta dziewięćdziesiąt pięć złotych oraz podatek od towarów i usług o stawce 23% tj. 40133,85 zł
2. Za wykonanie przedmiotu umowy z wykorzystaniem prawa opcji strony ustalają, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą wynagrodzenie w maksymalnej cenie całkowitej 212 937,60 zł brutto słownie: dwieście dwanaście tysięcy dziewięćset trzydzieści siedem 60/100 złotych tj. netto 173 120,00 zł słownie: sto siedemdziesiąt trzy tysiące sto dwadzieścia złotych oraz podatek od towarów i usług o stawce 23% tj. 39 817,60 zł. Zlecenie wykonania zakresu z prawa opcji odbędzie się w formie pisemnej w postaci jednostronnego oświadczenia złożonego przez Zamawiającego do wykonawcy.
3. Za wykonanie zamówienia podstawowego wraz z zamówieniem z wykorzystaniem prawa opcji strony ustalają, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą wynagrodzenie w maksymalnej cenie całkowitej 427 566,45 zł brutto słownie: czterysta dwadzieścia siedem tysięcy pięćset sześćdziesiąt sześć złotych 45/100 tj. netto 347 615,00 zł słownie: trzysta czterdzieści siedem tysięcy złotych oraz podatek od towarów i usług o stawce 23% tj. 79 951,45 zł
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.