Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453268/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00460011/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odbudowa i modernizacja infrastruktury sieciowej Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790240956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Józefa Bema 24
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 427-29-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpsychiatrycznywegorzewo.logintrade.net/zapytania_email,173052,7b8e72e39d418ba878d2bd284c56dbc1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa i modernizacja infrastruktury sieciowej Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-444a0313-de57-457b-b679-fbbdedac91e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068111/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Odbudowa i modernizacja infrastruktury sieciowej Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.272.1.8.2024.PA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172558,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Części (dalej zwanymi Częściami). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące Części:1) Klaster bazodanowo-aplikacyjny (z systemem monitorowania),
2) Przełącznik sieciowy 3 sztuki (z osprzętem i wymaganymi warunkami gwarancyjnymi),
3) Oprogramowanie typu EDR.
2. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla:
1) Części 1 - Klaster bazodanowo-aplikacyjny (z systemem monitorowania)
w Załączniku nr 1 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
4.5.5.) Wartość części: 41708,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Części (dalej zwanymi Częściami). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące Części:1) Klaster bazodanowo-aplikacyjny (z systemem monitorowania),
2) Przełącznik sieciowy 3 sztuki (z osprzętem i wymaganymi warunkami gwarancyjnymi),
3) Oprogramowanie typu EDR.
2. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla:
2) Części 2 - Przełącznik sieciowy 3 sztuki (z osprzętem i wymaganymi warunkami gwarancyjnymi) w Załączniku nr 2 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
31214100-0 - Przełączniki
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 62850,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Części (dalej zwanymi Częściami). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące Części:1) Klaster bazodanowo-aplikacyjny (z systemem monitorowania),
2) Przełącznik sieciowy 3 sztuki (z osprzętem i wymaganymi warunkami gwarancyjnymi),
3) Oprogramowanie typu EDR.
2. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla:
3) Części 3 - Oprogramowanie typu EDR w Załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51543,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51543,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51543,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novitatis Technologies Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132923506
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVITATIS TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOVITATIS TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51453,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56026,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56026,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955-19-45-132
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56026,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Sp. z o.o. z siedzibą w Lubińcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751906703
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.