Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247352/01 - Wynik z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW WIELKOPOLSKIEGO OŚRODKA REUMATOLOGICZNEGO SP SZOZ
W ŚREMIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny SP SZOZ w Śremie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630833353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 95
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wor@reumatologia.srem.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://reumatologia.srem.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW WIELKOPOLSKIEGO OŚRODKA REUMATOLOGICZNEGO SP SZOZ
W ŚREMIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc0373e-d95d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046306/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług całodziennego żywienia w formie cateringu dla pacjentów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 31 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 31 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POR-ZP.3720.3/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne na świadczenie usług przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego SP SZOZ w Śremie z zachowaniem zasad systemu HACCP, dobrej praktyki produkcyjnej (GMP), dobrej praktyki higienicznej (GHP).
2. Usługa wyżywienia obejmuje:
1) całkowite przygotowanie, dostawę i przekazanie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego trzech posiłków żywieniowych codziennie (śniadanie, obiad, kolacja), oraz dwa posiłki dodatkowe (II śniadanie i podwieczorek) wynikające z rodzaju stosowania diety specjalnej np. diety z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów na zlecenie Zamawiającego dla pacjentów Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego SP SZOZ w Śremie wg racji pokarmowych przewidzianych dla pacjentów zakładów opieki zdrowotnej tj. o kaloryczności 2 000 - 2 200 kcal na dobę z uwzględnieniem zaleceń lekarskich dotyczących diet specjalnych i zaleceń wydawanych przez stosowne instytucje. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
2) odbiór pojemników GN i termosów/termoportów,
3) mycie i wyparzanie pojemników GN,termosów/termoportów oraz innych drobnych naczyń przeznaczonych do porcjowania posiłków w siedzibie Wykonawcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość kuchni od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Kompetencje lub uprawnieia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem;
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) .
Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca potwierdzi, że spełnia ten warunek, jeżeli :
a) przedłoży wykaz zrealizowanych należycie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie) obejmujący co najmniej dwie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia polegające na świadczeniu usług gastronomicznych/żywienia zbiorowego typu zamkniętego, w tym jedną w ZOZ o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
b) wykaże, że dysponuje środkami transportu przeznaczonymi do realizacji zamówienia dostosowanymi do przewozu żywności, pozytywnie zatwierdzonymi przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną,
c) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania/realizacji zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie gastronomiczne jako kucharz oraz co najmniej 3-letni staż pracy w przygotowywaniu posiłków, co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie gastronomiczne jako pomoc kuchenna oraz co najmniej 3-letni staż pracy w przygotowywaniu posiłków, co najmniej jedną osobą - dietetykiem, posiadającą co najmniej wykształcenie średnie oraz co najmniej 3-letni staż pracy w przygotowaniu posiłków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć:
a) dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia min 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
b) wykaz usług wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) tj. co najmniej dwie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia polegające na świadczeniu usług gastronomicznych/ żywienia zbiorowego, w tym jedną w ZOZ, wraz z podaniem wartości, przedmiotu o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzane przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenie Wykonawcy – (Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ). Z wykazu osób powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie gastronomiczne jako kucharz oraz co najmniej 3-letni staż pracy w przygotowywaniu posiłków,
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie gastronomiczne jako pomoc kuchenna oraz co najmniej 3-letni staż pracy w przygotowywaniu posiłków, - co najmniej jedną osobą –dietetykiem, posiadającą co najmniej wykształcenie średnie oraz co najmniej 3- letni staż pracy w przygotowywaniu posiłków,
d) kopię decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
przedmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenie potwierdzające, że świadczona przez Wykonawcę usługa będzie realizowana zgodnie z zasadami GHP, GMP,
2) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca wdrożył i stosować będzie zasady systemu HACAP przy realizacji usług, a także zobowiązuje się do przedstawienia opisu poszczególnych instrukcji, algorytmów, procedur i standardów systemu HACAP na każde żądanie Zamawiającego,
3) oferowany 10 – dniowy jadłospis uwzględniający całodzienne wyżywienie w diecie podstawowej i w diecie łatwostrawnej z podaniem gramatury i wartości energetycznej racji pokarmowej 2000 - 2200 kcal dla pacjentów dorosłych, zgodnie z normami zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia oraz zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załącznik Nr 1 do SWZ,
4) wykazu środków transportu (Załącznik nr 9 do SWZ) przeznaczonych do przewozu żywności, którymi Wykonawca będzie dostarczał posiłki do Zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań sanitarno-epidemiologicznych przez te środki transportu i wskazaniem podstawy dysponowania tymi środkami transport
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
przedmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenie potwierdzające, że świadczona przez Wykonawcę usługa będzie realizowana zgodnie z zasadami GHP, GMP,
2) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca wdrożył i stosować będzie zasady systemu HACAP przy realizacji usług, a także zobowiązuje się do przedstawienia opisu poszczególnych instrukcji, algorytmów, procedur i standardów systemu HACAP na każde żądanie Zamawiającego,
3) oferowany 10 – dniowy jadłospis uwzględniający całodzienne wyżywienie w diecie podstawowej i w diecie łatwostrawnej z podaniem gramatury i wartości energetycznej racji pokarmowej 2000 - 2200 kcal dla pacjentów dorosłych, zgodnie z normami zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia oraz zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załącznik Nr 1 do SWZ,
4) wykazu środków transportu (Załącznik nr 9 do SWZ) przeznaczonych do przewozu żywności, którymi Wykonawca będzie dostarczał posiłki do Zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań sanitarno-epidemiologicznych przez te środki transportu i wskazaniem podstawy dysponowania tymi środkami transport
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1/ formularz ofertowy2/ zobowiązanie podmiotu trzeciego
3/ oświadczenie podmiotu trzeciego
4/ oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany umowy wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: od 3.07.2023 do 2.10.2023 r.INNE PRZETARGI Z ŚREMU
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.