Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00119628/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182622203
1.5.8.) Numer faksu: 182622530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29740396-28dd-486a-b6a4-e091a9d639ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015660/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania pn. Odnowa altan w Parku Dolnym w Szczawnicy
1.3.6 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja krzyża na wzgórzu Bryjarka w Szczawnicy
1.3.7 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania pn. Konserwacja kaplicy cmentarnej
1.3.8 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania pn. Budowa alejek na terenie zabytkowego Cmentarza Szalayowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237428,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanychZadanie 1 - Modernizacja krzyża na wzgórzu Bryjarka w Szczawnicy, w branży ogólnobudowlanej
Dokumentacja dot. robót budowlanych objętych nadzorem:
Dla Zadań 1 - 4 dostępna na stronie internetowej postępowań https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 2927 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanychZadanie 2 – Odnowa altan w Parku Dolnym w Szczawnicy, w branży ogólnobudowlanej
Dokumentacja dot. robót budowlanych objętych nadzorem:
Dla Zadań 1 - 4 dostępna na stronie internetowej postępowań https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 6865 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanychZadanie 3 – Konserwacja kaplicy cmentarnej, w branży ogólnobudowlanej
Dokumentacja dot. robót budowlanych objętych nadzorem:
Dla Zadań 1 - 4 dostępna na stronie internetowej postępowań https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 13336 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanychZadanie 4 – Budowa alejek na terenie zabytkowego Cmentarza Szalayowskiego, w branży ogólnobudowlanej
Dokumentacja dot. robót budowlanych objętych nadzorem:
Dla Zadań 1 - 4 dostępna na stronie internetowej postępowań https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 5074 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMF Budownictwo Marcin Filas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352479821
7.3.3) Ulica: Ponice 81
7.3.4) Miejscowość: Rabka - Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 34-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Budowlanych "BUDOPROJECT" Marek Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352153887
7.3.3) Ulica: 3 maja78
7.3.4) Miejscowość: Niedzica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-441
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Nowak BIURO USŁUG BUDOWLANYCH "BUDOPROJECT"
jakie przetargi wygrała firma
Marek Nowak BIURO USŁUG BUDOWLANYCH "BUDOPROJECT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Budowlanych "BUDOPROJECT" Marek Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352153887
7.3.3) Ulica: 3 Maja 78
7.3.4) Miejscowość: Niedzica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-441
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Nowak BIURO USŁUG BUDOWLANYCH "BUDOPROJECT"
jakie przetargi wygrała firma
Marek Nowak BIURO USŁUG BUDOWLANYCH "BUDOPROJECT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Budowlanych "BUDOPROJECT" Marek Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352153887
7.3.3) Ulica: 3 Maja 78
7.3.4) Miejscowość: Niedzica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-441
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Nowak BIURO USŁUG BUDOWLANYCH "BUDOPROJECT"
jakie przetargi wygrała firma
Marek Nowak BIURO USŁUG BUDOWLANYCH "BUDOPROJECT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-15INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych (III)
- ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY
- Termomodernizacja budynku remizy OSP w Szczawnicy
- Remont przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w budynku nowego internatu w Szczawnicy, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce. Dostosowanie do aktualnych przepisów ppoż.
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania: Budowa lewostronnego wału rzeki Odry Lasaki - Poborszów na terenie gminy Reńska Wieś woj. opolskie - etap II. Część 2
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
- Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud. dla inwestycji realizowanej przez ZDM w Warszawie pn.:Cz.1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności Cz.2 - Rozbudowa ul. S. Okrzei
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. geod. nr 223 (od DW nr 643 do drogi na działce geod. nr 228) w miejscowości Bogaczewo, Gmina Giżycko"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.