Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w budynku nowego internatu w Szczawnicy, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce. Dostosowanie do aktualnych przepisów ppoż.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492048497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szlachtowska 75b
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w budynku nowego internatu w Szczawnicy, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce. Dostosowanie do aktualnych przepisów ppoż.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27de21c0-c62a-4b8d-8325-fa9ddd798079
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont ppoż. instalacji hydrantowej w budynku nowego internatu w Szczawnicy, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27de21c0-c62a-4b8d-8325-fa9ddd7980793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w sposób następujący:
1. przy użyciu strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl - dotyczy złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z oferta przetargową,
2. przy użyciu formularzy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania eZamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub poczty elektronicznej, email: zamowienia@ckiw-szczawnica.ohp.pl - w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, wzywanie do wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, składanie dokumentów innych niż składane z ofertą, uzupełnienie dokumentów itp.)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, oraz informacje zamieszczane w zakładce „Centrum Pomocy ” – zawierające interaktywne instrukcje.
Oferta wraz załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób uprawnionej(ch) do reprezentowania Wykonawcy. W zalecanym przez zamawiającego formacie PAdES. Typ wewnętrzny. Zamawiający zaleca złożenie oferty w formacie pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CSZC.BOZ.271.06.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w budynku nowego internatu w Szczawnicy, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce. Dostosowanie do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej.
Szczegółowy opis zawiera Dokumentacja projektowa i przedmiar robót stanowiące odpowiednio załączniki 1.8. i 1.9. do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-18 do 2025-09-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (minimalny poziom zdolności). Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 robotę o wartości min. 50 000 zł, której przedmiotem były roboty instalacyjne hydrauliczne lub roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienia, warunek dotyczy uprawnień o których mowa powyżej, zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia będzie posiadał udokumentowane zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające posiadanie zdolności technicznych lub zawodowych tj.:
Wykaz robót - W okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia ze względu na:1. zmianę podwykonawcy wskazanego w ofercie na innego podwykonawcę, jak również powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Wprowadzenie Podwykonawcy robót w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy;
2. działanie Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami określonymi w Umowie. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, Strona dotknięta jej działaniem zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę o jej wystąpieniu. W zawiadomieniu należy podać również, o ile jest już wiadome, przewidywany termin jej trwania oraz propozycję modyfikacji zapisów Umowy. Umowa może ulec zmianie w zakresie sposobu realizacji umowy, przy czym obowiązkiem Strony jest wskazanie innego sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, który umożliwi realizację Umowy, pomimo wystąpienia Siły Wyższej. Wpływ wystąpienia siły wyższej na realizację Umowy będzie odpowiednio udokumentowany.
3. konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych Przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji, których nie można było stwierdzić przed rozpoczęciem prac. Zmiana sposobu realizacji Przedmiotu umowy będzie adekwatna do konieczności wprowadzenia odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych. W tej sytuacji Strony dopuszczają również zmianę wysokości wynagrodzenia, jak również terminu realizacji wynikającą z konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, jak również z konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,
4. pojawienie się możliwości zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub innych metod budowy niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby mogło to przynieść oszczędności Zamawiającemu lub gdyby zastosowanie przewidzianych w dokumentacji projektowej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
5. przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót.
6. zlecenie w trakcie realizacji umowy robót dodatkowych lub zamiennych niezawinionych przez Wykonawcę, termin zakończenia robót bądź ich poszczególnych etapów może ulec przesunięciu. Przesunięcie terminu nastąpi w drodze pisemnego aneksu do Umowy.
7. zmianę wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony pisemnie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonane tylko pod warunkiem zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone powyżej wraz z tą propozycją przedłoży:
a) opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian,
b) propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w terminach realizacji usługi i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-29
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
- Remont przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w budynku nowego internatu w Szczawnicy, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce. Dostosowanie do aktualnych przepisów ppoż.
- Remont drogi gminnej nr 364881K w km od 0 + 511 do km 0 + 596,4 w miejscowości Szczawnica, Gmina Szczawnica
- ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Urządzenia przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.