Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164296/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-024c85dd-0991-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Centrum Mistrzostwa Informatycznego wspófinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/156/009/U/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 751000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19757,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć o tematyce „Obsługa platformy CMI”, „Wprowadzenie doprogramowania”, „Algorytmika I”:
a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć.
b. Termin realizacji usługi do: – 24.01.2022 r. od dnia podpisania umowy
c. Liczba godzin realizacji usług:
- Przeprowadzenie zajęć - 60 h
- Przygotowanie zajęć – 60h
- Łączna suma godzin na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć – 120h, w tym:
- Obsługa platformy CMI – 16h (8h przygotowanie i 8h przeprowadzenie)
- Wprowadzenie do programowania – 80h (40h przygotowanie i 40h przeprowadzenie)
- Algorytmika I - 24h (12h przygotowanie i 12h przeprowadzenie)
Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy
harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być
prowadzone w języku polskim.
d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20 - 30 osób .
e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma CMI
f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający, w przypadku zajęć online za sprzęt i dostęp do Internetu odpowiada Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 12885,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć o tematyce „Obsługa platformy CMI” i „Algorytmika I”,a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć.
b. Termin realizacji usługi do 24.01.2022 r. od dnia podpisania umowy
c. Liczba godzin realizacji usług:
– Przeprowadzenie zajęć - godzin 32h
- Przygotowanie zajęć – godzin 32h
- Łączna suma godzin na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć - 64h, w tym
- Wprowadzenie do oprogramowania – 40 h (20h przygotowanie i 20h przeprowadzenie)
- Algorytmika I - 24 h (12h przygotowanie i 12h przeprowadzenie)
Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.
d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20-30 osób .
e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk/ zajęcia zdalne – platforma CMI.
f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający, w przypadku zajęć online za sprzęt i dostęp do Internetu odpowiada Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 6872,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) zamawiający zawiadamia, że unieważnia postępowanie pn. „Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI”” w częściach I i II zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający ustalił następujące kryteria oceny ofert:
1/ kryterium 1 - „Cena brutto” – 50 pkt
2/ kryterium 2 - „Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka lub pokrewnych”
– 20 pkt
3/ kryterium 3 - Umiejętność programowania w wybranym języku Programowania – 15 pkt
4/ kryterium 4 - Znajomość i obsługa platformy e-learningowej MOODLE - 5 pkt,
5/ kryterium 5 - Znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams,
Clickmeeting, Webex – 10 pkt.
W druku oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zamawiający nie wskazał miejsca, w którym wykonawca mógłby podać informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, na podstawie których mógłby dokonać oceny złożonych ofert w oparciu o wskazane wyżej kryteria. W konsekwencji zamawiający nie był w stanie ocenić złożonych ofert i dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego zamawiający uznał, że na tym etapie prowadzonego postępowania, wada ta jest nieusuwalna i stanowi wystarczającą podstawę do unieważnienia postępowania. Działając na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI”” część I i II zamówienia z uwagi na fakt, iż jest ono, obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) zamawiający zawiadamia, że unieważnia postępowanie pn. „Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI”” w częściach I i II zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający ustalił następujące kryteria oceny ofert:
1/ kryterium 1 - „Cena brutto” – 50 pkt
2/ kryterium 2 - „Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka lub pokrewnych”
– 20 pkt
3/ kryterium 3 - Umiejętność programowania w wybranym języku Programowania – 15 pkt
4/ kryterium 4 - Znajomość i obsługa platformy e-learningowej MOODLE - 5 pkt,
5/ kryterium 5 - Znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams,
Clickmeeting, Webex – 10 pkt.
W druku oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zamawiający nie wskazał miejsca, w którym wykonawca mógłby podać informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, na podstawie których mógłby dokonać oceny złożonych ofert w oparciu o wskazane wyżej kryteria. W konsekwencji zamawiający nie był w stanie ocenić złożonych ofert i dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego zamawiający uznał, że na tym etapie prowadzonego postępowania, wada ta jest nieusuwalna i stanowi wystarczającą podstawę do unieważnienia postępowania. Działając na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI”” część I i II zamówienia z uwagi na fakt, iż jest ono, obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.