Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116574/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój terenów zieleni miejskiej poprzez odnowę parku im. Piotra Furgoła w Czerwionce-Leszczynach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I SŁUŻBY KOMUNALNE W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 6
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324272743
1.5.8.) Numer faksu: 324272743 wew.27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdisk@czerwionka-leszczyny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdisk-czerwionka-leszczyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdisk-czerwionka-leszczyny.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój terenów zieleni miejskiej poprzez odnowę parku im. Piotra Furgoła w Czerwionce-Leszczynach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e72f482-b95c-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007755/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozwój terenów zieleni miejskiej poprzez odnowę parku im. Piotra Furgoła w Czerwionce-Leszczynach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDiSK-ZPM.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6024038,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parku im. Piotra Furgoła w Czerwionce - Leszczynach. Przedmiotowe zamówienie obejmuje swym zakresem rewitalizację parku poprzez jego odnowę i przebudowę. 2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1, składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący między innymi:
1) roboty rozbiórkowe ;
2) wycinkę i pielęgnacje zieleni na terenie parku ;
3) budowę nowych nawierzchni (ścieżki, dojazdy, place, schody terenowe);
4) budowę tężni solankowej;
5) budowę kontenera sanitarnego;
6) montaż elementów małej architektury (w tym urządzenia zabawowe dla dzieci, ławki, kosze na śmieci, elementy ścieżki zdrowia);
7) wykonanie górki saneczkowej;
8) wykonanie zielonego labiryntu (ścieżki żwirowe, obszary zielone);
9) wykonanie toru do jazdy na rolkach;
10) wykonanie nowego ogrodzenia,
11) oczyszczenie samolotu (mycie), renowacja postumentu stalowego (oczyszczenie i dwukrotne malowanie);
12) wykonanie przyłącza wody i wewnętrznej instalacji wodociągowej (zasilanie tężni i kontenera sanitarnego, punktu poboru wody do podlewania roślin); zabudowa osadnika ścieków o poj.10 m³ (odprowadzenie ścieków z kontenera sanitarnego);
13) oświetlenie terenu; wewnętrzna instalacja elektroenergetyczna (zasilanie kontenera sanitarnego i tężni) ;
14) instalacja monitoringu;
15) roboty związane z pielęgnacją i nasadzeniem zieleni;
16) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Z uwagi na fakt , iż teren przedmiotowej inwestycji znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu (kąpieliska) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Czerwionce-Leszczynach, należy
zapewnić dostęp do obiektu dla klientów oraz pracowników MOSiR przez cały okres realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace (roboty) w taki sposób, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo klientów oraz pracowników MOSiR i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, oraz w taki sposób, aby nie utrudniać przemieszczania klientów oraz pracowników . W każdym przypadku należy odpowiednio zabezpieczyć teren prowadzonych robót. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie
30 % powierzchni parkingu ( w bezpośrednim sąsiedztwie terenu inwestycji ) przy ul. Furgoła w Czerwionce-Leszczynach w celu składowania materiałów budowlanych. Zajęty w celu składowania materiałów teren, zaleca się wygrodzić i dozorować. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania i pielęgnacji roślinności nasadzonej w ramach naturalizacji parku do czasu odbioru końcowego przedmiotowej inwestycji przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112330-7 - Rekultywacja terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8758322,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8758322,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8758322,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU GAWLIK Paweł Gawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521543491
7.3.3) Ulica: ul. Oświęcimska 25
7.3.4) Miejscowość: Skidziń
7.3.5) Kod pocztowy: 32-625
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Budowa tężni solankowej. 2 Wykonanie robót elektrycznych.
3 Odrestaurowanie samolotu. 4 Montaż kontenera. Nazwy podwykonawców nie są znane na etapie udzielenia zamówienia.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8758322,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.