eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puńsk › Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23

1.5.2.) Miejscowość: Puńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875161048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://www.punsk.biuletyn.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-495b6031-f11e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015683/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej w Puńsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr LT-PL-4R-304 „Wspólna inicjatywa zatrudnieniowa młodzieży w celu zaspokojenia potrzeb transgranicznego rynku pracy” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 128631,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- AKORDEONY Z KONWERTEREM (3 manuały: dyszkantowy, basowo-akordowy, melodyczny):
L.p. Prawa część instrumentu Lewa część instrumentu Cechy ogólne
1. • 61 guzik i więcej
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 2 – chóry (lub więcej)
• 3 regestry (lub więcej)
• strój 16’+8’ Manuał basowy:
• 72 – 96 basów
• 3 – chóry

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• przynajmniej 37 barytonów
• 1 - chór Waga: 6 – 7,5 kg
Wymiary: 32-37 x 19 – 20,5 [cm]

Głosy standardowe lub lepsze

2. • 77 guzików
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 3 – chóry
• 7 regestrów
• 3 regestry brodowe
• strój 16’+ 8’+4’ Manuał basowy:
96 – 102 basy
4 – chóry
5 regestrów i więcej +R

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 42 – 43 barytony
• 2 – chóry Waga: 9 – 10 kg
Wymiary: 38,5 – 39,5 x 20 – 21,5 [cm]

Głosy standardowe lub lepsze

3. • 87 guzików
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 3 – chóry
• 7 regestrów
• 4 regestry brodowe
• strój 16’+8’+4’ Manuał basowy:
• 108 – 118 basów
• 4 – chóry
• 5 regestrów i więcej +R

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 49 barytonów
• 2 – chóry Waga: 10 – 11 kg
Wymiary: 40 – 41 x 20 – 21,5 [cm]

Głosy standardowe lub lepsze

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311200-3 - Akordeony

4.5.5.) Wartość części: 54715,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• 37 klawiszy
• 3 – chóry i więcej
• 7 regestrów i więcej
• 1 regestr brodowy i więcej
• strój 16’+8’+4’ Manuał basowy:
• 118 – 120 basów
• 4 – chóry
• 5 regestrów i więcej +R

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 49 lub więcej barytonów
• 2-chóry Waga: 9-14 kg
Wymiary: 42 - 49 x 20-22 [cm]

Głosy Typu Hand Made lub lepsze

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311200-3 - Akordeony

4.5.5.) Wartość części: 19186,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prawa część instrumentu Lewa część instrumentu Cechy ogólne
• akordeon basowy
• 34 klawisze i więcej
• 2-chóry i więcej Waga: 7,9 – 9 kg
Wymiary: 42 – 44 x 20 – 24 [cm]

Głosy wykonane ręcznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.5.5.) Wartość części: 27398,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skudučiai
2 (komplety) Manuał basowy:
• Drewniane (drewno klonowe)
• Strojone
• Ilość: 23 szt. ( dwie oktawy G-f2)
• Długość: 12cm -27 cm
• Opakowanie jednorazowe
Birbynė diatoniczna
2 • Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 37 cm (+- 2cm)
• Opakowanie jednorazowe.
Birbynė chromatyczna 2 • Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 53 cm (+- 2 cm)
• Futerał czarny obszyty syntetyczna tkaniną.
Birbynė tenorowa
1 • Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura o długości 31 cm każda część, z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 75 cm
• Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.
Birbynė basowa
1 • Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura wykonana z drewna klonowego o długości 40 cm każda część, z dziesięcioma otworami i z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 95 cm
• Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.
Daudytės (komplet-C,D,E,F,G)
1 • Pięć prostych rurowych instrumentów wykonanych z drewna i owiniętych wierzchnią warstwą brzozowej kory
• Trzyczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura, wykonana z drewna jodłowego o długości 31 cm każda część,
• Trzecia część: stroik z drewna jesionowego, impregnowany konopnym olejem.
• Długość instrumentów: 140 cm -200 cm.
• Trzy futerały koloru czarnego wykonane z syntetycznej tkaniny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37314000-2 - Instrumenty dęte

4.5.5.) Wartość części: 24308,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System nagłośnieniowy typu All in One z powermikserem i dwoma kolumnami głośnikowymi, moduł Bluetooth umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie (np. z telefonu), wyjście na subwoofer z automatycznym filtrem górnoprzepustowym, zasilanie Phantom Power dla mikrofonów pojemnościowych i wysokoimpedancyjny obwód instrumentalny Hi-Z, efekt Reverb – dwa rodzaje, zestaw składa się do postaci walizki ze zintegrowanym uchwytem do przenoszenia lub posiada dedykowany pokrowiec, moc: 560 do 600 W RMS, ośmio do dziesięcio kanałowy mikser [4 XLR / jack 6,3 mm combo, 2 x jack 6,3 mm (line / Hi-Z instrument), 2 x stereo (4 x jack 6,3 mm lub 2 x jack stereo 3,5 mm), 1 x Bluetooth stereo, głośniki: 2 x 10", trzynaście wejść: 4 x XLR / jack combo (mic/line), 2 x jack 6,3 mm (instrumental/line), 4 x jack 6,3 mm, 2 x jack stereo 3,5 mm, Bluetooth (stereo), wyjścia liniowe: 1 x jack stereo 3,5 mm (słuchawki / linia), 1 x jack 6,3 mm (mono), 1 x jack 6,3 mm (subwoofer), złącza głośnikowe: 2 x jack 6,3 mm, kontrolery - osobna regulacja głośności, basów, sopranów i efektu reverb dla każdego kanału, Master Volume, Master Tone, Mic/Line Pad (kanały 1-4), przełącznik Phantom Power, Reverb (wybór typu pogłosu, pokrętła Time i Tone), przełącznik Hi-Z/line, parowanie Bluetooth, regulacja poziomu wyjścia słuchawkowego, obudowa plastik, dwa kable głośnikowe w zestawie, flansza 35 mm, wymiary po złożeniu (szer. x wys. x gł. mm): od 600 do 737 x od 550 do 559 x od 260 do 286, wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, waga netto 21 do 26 kg.
Mikrofon bezprzewodowy- zestaw. Typ transmisji danych UHF, pasmo 630 – 680 MHz, częstotliwości: 2x100, zakres dynamiki: >90dB, T.H.D: <0,1%, pasmo przenoszenia: 30Hz na 20KHz, zasięg: 60m, mikrofon - dynamiczny, wszechkierunkowy, czułość -71dB ±3dB (0dB=1V/Pa na 1KHz), pasmo przenoszenia: 50Hz-16KHz, impedancja wyjściowa: 600Ω ±30%, nadajnik - moc: 10mW, modulacja: FM, czułość: -94dBm, zasilanie: LR6 (AA) 1,5V x2 (do 8 godzin pracy), odbiornik AC100~240V (50-60Hz), napięcie: 12V, stosunek S/N: >96dB, wyjście niesymetryczne typu jack 6,35mm, wyjście symetryczne: 2x XLR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32341000-5 - Mikrofony

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

4.5.5.) Wartość części: 3372,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI- Roman Anderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308

7.3.3) Ulica: Gliwicka 246

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25483,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25483,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI- Roman Anderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308

7.3.3) Ulica: Gliwicka 246

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25483,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ na te części nie wpłynęła żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ na te części nie wpłynęła żadna oferta

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ na te części nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.