eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - wiolonczela, skrzypce, altówka, kontrabas, flet altowy, zestaw perkusyjny, smyczki.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej
im. Henryka Mikołaja Góreckiego – wiolonczela, skrzypce, altówka,
kontrabas, flet altowy, zestaw perkusyjny, smyczki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3511719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej
im. Henryka Mikołaja Góreckiego – wiolonczela, skrzypce, altówka,
kontrabas, flet altowy, zestaw perkusyjny, smyczki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fba04f4-3476-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206914/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na Platformie zakupowej. Rejestracja i utrzymanie konta oraz korzystanie z Platformy zakupowej są bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie na www.platformazakupowa.pl.
Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty wynosi 150 MB. Do złożenia oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp oraz innych oświadczeń i dokumentów obowiązkowa jest
forma elektroniczna lub postać elektroniczna, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale 9 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.
2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@filharmonia-slaska.eu.
3. Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z zawarciem umowy lub działaniami zmierzającymi do jej zawarcia.
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach archiwalnych , dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami lub wypełnienia obowiązków wynikających z innych przepisów.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 uPzp.
5. Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z upup.
7. W odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących na podstawie art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) W przypadku zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania;
c) prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych na podstawie art. 16 RODO (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników);
d) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawie naruszenia przepisów RODO dotyczących:
a) prawa do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/AT/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wiolonczela klasy mistrzowskiej wykonana przez Ernsta Kesslera ok. 1930 r. w Berlinie lub równoważna z certyfikatem oryginalności posiadająca niżej wymienione cechy:
• lakier: olejny w kolorze czerwono-pomarańczowym,
• menzura instrumentu: 690 mm,
• długość pudła: 755 mm,
• posiada ekspertyzę dendrochronologiczną potwierdzającą wiek użytego drewna,
• przednia płyta wykonana ze świerku,
• boczki i tylna płyta wykonane z klonu,
• szyjka wykonana z drewna klonowego,
• podstrunnica i kołki wykonane z hebanu,
• strunociąg firmy Akusticus lub równoważny, plastikowy,
• nóżka metalowa firmy Weidler lub równoważna,
• komplet strun firmy Larsen model il canone
• futerał Bogaro & Clemente karbonowy lub równoważny

4.2.5.) Wartość części: 190000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37313800-3 - Wiolonczele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.
Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) cena (C) - 40 %
b) jakość (J) - 60 %

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
do 10 centów 20 pkt
od 10 do 25 centów 10 pkt
powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25
ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.
iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.
iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.
Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv
Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych.
Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi.
Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skrzypce klasy mistrzowskiej, wykonane dla pracowni Josepha Hela przez Leona Mougenot w latach 1910-1915 lub równoważne posiadające niżej wymienione cechy:
• certyfikat autentyczności wystawiony przez Jaean-Jacques Rampal lub równoważny,
• wartość użytkowa, artystyczna i historyczna,
• płyta wierzchnia: świerkowa, dwuczęściowa,
• płyta spodnia: jawor falisty, dwuczęściowa,
• boczki: jawor falisty,
• szyjka: jawor falisty,
• lakier: spirytusowy czerwono-brązowo-pomarańczowy z licznymi przetarciami,
• podstrunnica i kołki wykonane z hebanu
•długość korpusu 358 mm,
• szerokość max górą 168,5 mm,
• szerokość max dołem 208 mm,
• szerokość w talii 115 mm.
• futerał Bogaro & Clemente model Nicole lub równoważny

4.2.5.) Wartość części: 128000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37313400-9 - Skrzypce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.
Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) cena (C) - 40 %
b) jakość (J) - 60 %

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
do 10 centów 20 pkt
od 10 do 25 centów 10 pkt
powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25
ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.
iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.
iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.
Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv
Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych.
Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi.
Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Altówka klasy mistrzowskiej wykonana przez Tadeusz Rapacz, Dariusz Korcz lub równoważna posiadająca następujące cechy:
• płyta wierzchnia: świerkowa,
• płyta spodnia: jaworowa,
• boczki: jaworowe,
• szyjka: jaworowa,
• lakier: pomarańczowo-brązowy,
• długość 420 mm,
• szerokość górą 205 mm,
• szerokość CC 145 mm,
• szerokość dołem 251 mm,
• data wykonania: ok. 2020 r.
• futerał BAM lub równoważny.

4.2.5.) Wartość części: 25000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.
Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) cena (C) - 40 %
b) jakość (J) - 60 %

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
do 10 centów 20 pkt
od 10 do 25 centów 10 pkt
powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25
ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.
iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.
iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.
Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv
Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych.
Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi.
Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kontrabas lutniczy mistrzowski 5 strunowy z warsztatu Poellmann wykonany przez Krahmer model Cremona 5/4 mensura struny drgającej 107 z pozycją na "D" lub równoważny posiadający następujące cechy:
• płyta wierzchnia świerkowa o regularnych szerokich przyrostach
• płyta spodnia jednoczęściowa z jaworu kaukaskiego
• lakierowanie specjalistyczne na sposób antyczny Poellmann lub równoważne
• zbudowany w roku 2023
• mechanika kuta
• strunociąg cięty hebanowy fazowany
• struny Pirastro lub równoważne
• szerokość górą 53 cm
• szerokość dołem 73 cm
• długość pudla 118 cm

4.2.5.) Wartość części: 100000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37313900-4 - Kontrabasy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.
Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) cena (C) - 40 %
b) jakość (J) - 60 %

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
do 10 centów 20 pkt
od 10 do 25 centów 10 pkt
powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25
ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.
iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.
iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.
Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv
Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych.
Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi.
Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Flet altowy klasy mistrzowskiej posiadający następujące cechy:
• wykonany ze srebra próby 925
• z prostą główką z ergonomicznym mechanizmem,
• korpus i stopka - srebrne,
• mechanizm posrebrzany,
• wyciągane kominki,
• strój A=442,
• wysunięta klapa G,
• E-mechanika,
• stopka C

4.2.5.) Wartość części: 32000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.
Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) cena (C) - 40 %
b) jakość (J) - 60 %

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
do 10 centów 20 pkt
od 10 do 25 centów 10 pkt
powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25
ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.
iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.
iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.
Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv
Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych.
Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi.
Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 dzwony rurowe o zakresie 1,6 i 0,5 oktawy wraz z ramami:
1. Adams Philharmonic BKL 5216 lub równoważny:
• liczba rur: 20;
• w komplecie 2 młotki i pokrowiec
2. Adams Philharmonic BKL 5200 lub równoważny:
• liczba rur: 7;
• w komplecie 2 młotki i pokrowiec
3. Adams Philharmonic Gen 2 Frame 2BKIIF05H lub równoważny:
• obsługa do 7 rur dzwonów;
• regulacja wysokości;
• pedał do tłumienia;
• podwójne koła transportowe z hamulcami.

4.2.5.) Wartość części: 65000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa na podstawie porównania cen ofert oraz jakości instrumentów ocenionych przez powołanych biegłych.
Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) cena (C) - 40 %
b) jakość (J) - 60 %

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za jakość (J) obejmuje następujące elementy:
i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej.
do 10 centów 20 pkt
od 10 do 25 centów 10 pkt
powyżej 25 centów 0 pkt
Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25
ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.
wyrównany 40 pkt
średnio wyrównany 20 pkt
niewyrównany 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.
iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem.
ciepła 0 - 4 pkt
czysta 0 - 4 pkt
głęboka 0 - 4 pkt
jasna 0 - 4 pkt
nośna 0 - 4 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.
iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.
maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt
średnia precyzja mechaniki 10 pkt
brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt
Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.
Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.
Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv
Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych.
Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi.
Na podstawie opinii biegłych członkowie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej.
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
J - wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Smyczki historyczne - 15 szt. różnych:

Smyczek skrzypcowy Kurt Schmidt lub równoważny
Smyczek skrzypcowy C. Hans Karl Schmidt lub równoważny
Smyczek skrzypcowy Franz Albert Hermann lub równoważny
Smyczek skrzypcowy Nürnberger lub równoważny
Smyczek skrzypcowy Bernd Dölling lub równoważny
Smyczek skrzypcowy Adolf C Schuster lub równoważny
Smyczek skrzypcowy B. Michael Dölling lub równoważny
Smyczek skrzypcowy V.J. Ferelli szkoły francuskiej Laberte lub równoważny
Smyczek skrzypcowy F. K. Müller lub równoważny
Smyczek skrzypcowy Manoel Francisco lub równoważny

Smyczek altówkowy Szkoły niemieckiej, niesygnowany
Smyczek altówkowy G. Rudi Steinel (złoto) lub równoważny
Smyczek altówkowy V.J. Ferelli szkoły francuskiej Laberte lub równoważny

Smyczek wiolonczelowy B. Michael Dölling lub równoważny
Smyczek wiolonczelowy L. Morizot lub równoważny

Szczegółowy opis smyczków znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 276500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) ceny (C) – 60 %
b) okresu gwarancji (G) – 40 %
Zamawiający przyjmuje zasadę, że 1 % odpowiada 1 punktowi

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za oferowany okres gwarancji w miesiącach (G):

okres gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = ----------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
maksymalny oferowany okres gwarancji (m-ce)

Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące
Maksymalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru:
W = C x 60% + G x 40%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - punkty za kryterium cena wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt a)
G - punkty za kryterium okres gwarancji wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt b)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Smyczki skrzypcowe, altówkowe i wiolonczelowe - nowe.

1.1. Smyczek skrzypcowy Dörfler*** (złoto) lub równoważny
Drewno: fernambuk;
Pręt: okrągły;
Lakier: spirytusowy, kolor orzechowo-ciepły brąz;
Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem złotym;
Śrubka: 3-częściowa złota z ozdobnymi częściami z masy irysowej przedzielonymi wstawkami z hebanu;
Zasuwka: wyrazista złota rybka;
Owijka: złota przeplatana z francuską nitką grey;
Skórka: naturalna wytłaczana brązowa;
Włosie naturalne;
Waga: ok. 61 g

1.2. Smyczek skrzypcowy Mazur (bez sygnatury) lub równoważny
Drewno: wysokojakościowy fernambuk;
Lakier: koloru jasnobrązowego z odcieniem czerwieni;
Kostka główki: imitacja kości;
Żabka: hebanowa;
Śrubka: 3-częściowa srebrna;
Okucia: srebrne;
Owijka: srebrna nić francuska przeplatana nicią czarną;
Waga: ok. 62 g

1.3. Smyczek skrzypcowy Arcus T6 lub równoważny
Pręt: karbonowy okrągły czarny;
Żabka: drewno wężowe ze srebrnym okręgiem;
Śrubka: 3-częściowa srebro z drewnem wężowym;
Skuwka: srebrna;
Zasuwka: złota rybka;
Owijka typu fischbein czarna ze srebrnym drucikiem;
Skórka: naturalna wytłaczana brązowa;
Włosie: naturalne;
Waga: ok. 53 g

2.1. Smyczek altówkowy Knoll*** lub równoważny
Drewno: fernambuk;
Pręt: ośmiokątny;
Lakier: spirytusowy, kolor ciemny brąz;
Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem;
Śrubka: 3-częściowa srebrna;
Skuwka: srebrna;
Zasuwka: złota rybka;
Owijka: srebrna;
Skórka: gładka czarna naturalna;
Kostka na główce: kość;
Włosie: naturalne;
Waga: ok. 72 g

2.2. Smyczek altówkowy Andreas Uebel lub równoważny
Drewno: fernambuk;
Pręt: okrągły;
Lakier: spirytusowy, kolor orzechowo-brązowy;
Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem;
Śrubka: 3-częściowa srebrna;
Skuwka: srebrna;
Zasuwka: irys/ złota rybka;
Skórka: naturalna gładka czarna;
Włosie: naturalne;
Waga: ok. 73 g

3.1. Smyczek wiolonczelowy Dörfler*** lub równoważny
Drewno: fernambuk;
Pręt: okrągły;
Lakier: spirytusowy, kolor brązowy;
Żabka: hebanowa z paryskim oczkiem;
Śrubka: 3-częściowa srebro z hebanem;
Skuwka: srebrna;
Zasuwka: irys;
Owijka: srebrna przeplatana z francuską nitką;
Skórka: naturalna wytłaczana czarna lakierowana;
Włosie naturalne;
Waga: ok. 82 g

4.2.5.) Wartość części: 63000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
a) ceny (C) – 60 %
b) okresu gwarancji (G) – 40 %
Zamawiający przyjmuje zasadę, że 1 % odpowiada 1 punktowi

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):

min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
wartość w badanej ofercie

b) Punktacja za oferowany okres gwarancji w miesiącach (G):

okres gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = ----------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
maksymalny oferowany okres gwarancji (m-ce)

Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące
Maksymalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy
Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru:
W = C x 60% + G x 40%
gdzie: W - wynik ostateczny oceny oferty
C - punkty za kryterium cena wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt a)
G - punkty za kryterium okres gwarancji wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt b)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla części 1), części 2), części 3) i części 4) zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatu lub oświadczenia Wykonawcy, że drewno było sezonowane. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca może uzupełnić na żądanie Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikat lub oświadczenie Wykonawcy, że drewno było sezonowane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału lub uwierzytelnionej kopii pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy pod warunkiem, że ich wprowadzenie nie spowoduje konieczności zmiany treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz jest zgodne z art. 455 uPzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia-slaska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.