Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7392921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7efca47-c252-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033114/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Koszenie traw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów na poboczach wskazanych dróg przy średniej szerokości 2,0 m wraz z obkoszeniem punktów stałych tj. znaki drogowe, poręcze, drzewa przydrożne itp., w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na całej szerokości pasa drogowego – do 8,0 m. Zakres prac obejmuje drogi powiatowe Powiatu Nowotomyskiego. Prognozowana powierzchnia wykaszania 1 800 000 m2.
• Realizacja zamówienia polega na koszeniu poszczególnych odcinków poboczy dróg powiatowych.
• Pierwsze koszenie należy wykonać do 20 czerwcu 2023r., drugie należy wykonać na zlecenie Zamawiającego (sierpień, wrzesień w zależności od zlecenia Zamawiającego). Rozpoczęcie każdego koszenia będzie odbywało się maksymalnie w czasie 5 dni od zgłoszenia Zamawiającego ( czas przystąpienia do realizacji zlecenia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
• Wykonanie zamówienia polega na mechanicznym koszeniu kosiarkami mechanicznymi traw na poboczach dróg powiatowych oraz kosiarkami ręcznymi obkoszeniu miejsc niedostępnych takich jak: drzewa, ogrodzenia, znaki drogowe , pachołki, bariery ochronne, oraz inne urządzenia zlokalizowane w pasie drogowym.
• Sprzęt mechaniczny używany do koszenia należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego powinien być m.in. wyposażony w lampę błyskową zespoloną, znakami A-14 i C-9, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Sprzęt powinien spełniać wymogi do wykonywania zadań i być dopuszczony do pracy na drogach publicznych.
• Sprzęt stosowany do wykonania koszenia powinien być sprawny technicznie, bezpieczny
w użytkowaniu zaopatrzony w osłony.
• Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożeń w ruchu drogowym.
• Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno - prawną za ewentualne szkody poniesione przez użytkowników dróg wynikające z tytułu prowadzonych robót i bierze za to całkowitą odpowiedzialność.
• Wykonawca zobowiązany jest w okresie wykonywania robót do posiadania polisy ubezpieczeniowej, (w tym ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, uszkodzeń mienia itp.).
• Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.
• Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.
• W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi w celu uzyskania optymalnej widoczności oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi.
• Kolejność wykaszania Wykonawca powinien uzgodnić z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
• Wycięcie traw, chwastów w miejscach niedostępnych wykonuje się np. kosiarkami ręcznymi równolegle z głównym koszeniem.
• Robotnicy obsługujący sprzęt muszą przestrzegać zasad BHP. Koszenie kosiarką należy wykonywać przy zastosowaniu szczegółowej ostrożności ze względu na możliwość powstania wypadku przez oderwanie się elementu tnącego (noże) i uderzenie w pojazd lub osobę.
• W czasie wykonywania robót będzie przeprowadzana ciągła kontrola :
• poprawności koszenia trawy i niszczenia chwastów w tym w szczególności: - usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsca pracy kosiarek,
• terminów koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów.
Jednostką obmiarową koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym jest 1 m² koszenia pasa drogowego.
Za wykonanie przedmiotu umowy zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie wynikające z przemnożenia ceny jednostkowej z oferty wykonawcy i ilości faktycznie wykonanych robót wynikających z protokołu odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zostały określone w SWZ, zał. nr 6 – projektowane postanowienia umowy, zał. nr 7 – specyfikacja techniczna, zał. nr 8 - mapa sieci dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN GRASS Anna Pasiciel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 301886864
7.3.3) Ulica: Porażyn 45
7.3.4) Miejscowość: Opalenica
7.3.5) Kod pocztowy: 64-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości terenu oraz zimowego utrzymania dróg i chodników wokół obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni
- Zamówienie usług z zakresu ochrony ppoż. i utrzymania infrastruktury leśnej w Nadleśnictwie Bolewice na rok 2025
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.