Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00111360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00117931/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00127805/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ulicy Głównej w Ruścu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ulicy Głównej w Ruścu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c2b65bd-aff8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035134/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ulicy Głównej w Ruścu-I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103080/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust. 2, w szczególności:
1) wykonanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych na odcinku ok. 789 mb, zjazdów z kostki betonowej/asfaltobetonu zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ;
2) wykonanie ciągu pieszo-rowerowego/ ścieżki rowerowej z asfaltobetonu;
3) wykonanie zatok autobusowych wraz z montażem i dostawą wiat autobusowych;
4) wykonanie kanalizacji teletechnicznej, zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r.);
5) likwidacja kolizji teletechnicznych;
6) wykonanie budowy kablowej oświetlenia ulicznego;
7) likwidacja kolizji energetycznych;
8) rozbiórka ogrodzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej wraz z wygrodzeniem posesji ogrodzeniem tymczasowym (słupki stalowe plus siatka pleciona);
9) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przebudową urządzeń wodnych w pasie drogowym;
10) budowa kanałów sanitarnych grawitacyjnych i ciśnieniowych wraz ze studniami zgodnie z dokumentacją projektową i przykanalikami do granicy posesji/ skrzyżowań z drogami do pierwszej studni zlokalizowanej poza obszarem rozbudowy na trasie realizowanego kolektora.
Ze względu, iż dokumentacja projektowa została opracowana w roku 2015 i do bieżącego roku zostały zatwierdzone podziały nieruchomości jak i zakończono realizację nowych obiektów mieszkalnych, Wykonawca w swojej ofercie powinien założyć wykonanie dodatkowych studni i przykanalików - zgodnie z powyższym, w ilości 10 kompletów studni przyłączeniowych wraz z przykanalikami o średniej długości około 5 mb;
11) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach;
12) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na koszt Wykonawcy wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej;
13) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy;
14) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy;
15) aktualizacja i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;
16) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, warunkach technicznych oraz wynikające z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie;
17) odbudowanie nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SWZ:
1) Projekt zagospodarowania terenu;
2) Projekt budowlany branża drogowa;
3) Projekt budowlany – kolizje teletechniczne;
4) Projekt budowlany – oświetlenie uliczne;
5) Projekt budowlany – kolizje energetyczne;
6) Projekt budowlany – kanał technologiczny;
7) Projekt budowlany – kanalizacja deszczowa;
8) Projekt budowlany – kanalizacja sanitarna;
9) Projekt stałej organizacji ruchu;
10) Specyfikacja techniczna;
11) Opinia geotechniczna;
12) Przedmiary robót (materiały pomocnicze).
3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania wbudowania części materiału z wykopu zawierającego znaczące ilości tłucznia i destruktu z frezowania mas mineralno-bitumicznych na drogach gruntowych,
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w odległości do 5 km od miejscowości, w której wykonywane są roboty.
4. Zamawiający wymaga aby organizacja placu budowy zapewniała obsługę komunikacyjną nieruchomości i firm zlokalizowanych na terenie objętym robotami.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do udzielania zgód na wejście
w pas objęty gwarancją na rzecz gestorów sieci. Koszt nadzoru nie może przekraczać kwoty w wysokości 1.500,00 zł, dla powierzchni do 20 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9225000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10999890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9225000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MABAU Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308715
7.3.3) Ulica: Alternatywy 9
7.3.4) Miejscowość: Szymanów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna, oświetlenie - Energo-Mix Piotr Gieleciński
Łoś, ul. Prażmowska 42D, 05-504 Złotokłos,
Branża teletechniczna, TELMA.NET Sp. z o o., ul. Przemysłowa 7A, 89-400 Sępólno Krajeńskie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9225000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.