Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00117931/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00127805/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00176255/01 - Wynik z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa ulicy Głównej w Ruścu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.4.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111360
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00103080/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust. 2, w szczególności:
1) wykonanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych na odcinku ok. 789 mb, zjazdów z kostki betonowej/asfaltobetonu zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ;
2) wykonanie ciągu pieszo-rowerowego/ ścieżki rowerowej z asfaltobetonu;
3) wykonanie zatok autobusowych wraz z montażem i dostawą wiat autobusowych;
4) wykonanie kanalizacji teletechnicznej, zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r.);
5) likwidacja kolizji teletechnicznych;
6) wykonanie budowy kablowej oświetlenia ulicznego;
7) likwidacja kolizji energetycznych;
8) rozbiórka ogrodzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej wraz z wygrodzeniem posesji ogrodzeniem tymczasowym (słupki stalowe plus siatka pleciona);
9) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przebudową urządzeń wodnych w pasie drogowym;
10) budowa kanałów sanitarnych grawitacyjnych i ciśnieniowych wraz ze studniami zgodnie z dokumentacją projektową i przykanalikami do granicy posesji/ skrzyżowań z drogami do pierwszej studni zlokalizowanej poza obszarem rozbudowy na trasie realizowanego kolektora.
Ze względu, iż dokumentacja projektowa została opracowana w roku 2015 i do bieżącego roku zostały zatwierdzone podziały nieruchomości jak i zakończono realizację nowych obiektów mieszkalnych, Wykonawca w swojej ofercie powinien założyć wykonanie dodatkowych studni i przykanalików - zgodnie z powyższym, w ilości 10 kompletów studni przyłączeniowych wraz z przykanalikami o średniej długości około 5 mb;
11) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach;
12) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na koszt Wykonawcy wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej;
13) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy;
14) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy;
15) aktualizacja i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;
16) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, warunkach technicznych oraz wynikające z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie;
17) odbudowanie nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SWZ:
1) Projekt zagospodarowania terenu;
2) Projekt budowlany branża drogowa;
3) Projekt budowlany – kolizje teletechniczne;
4) Projekt budowlany – oświetlenie uliczne;
5) Projekt budowlany – kolizje energetyczne;
6) Projekt budowlany – kanał technologiczny;
7) Projekt budowlany – kanalizacja deszczowa;
8) Projekt budowlany – kanalizacja sanitarna;
9) Projekt stałej organizacji ruchu;
10) Specyfikacja techniczna;
11) Opinia geotechniczna;
12) Przedmiary robót (materiały pomocnicze).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania wbudowania części materiału z wykopu zawierającego znaczące ilości tłucznia na drogach gruntowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w odległości do 5 km od miejscowości, w której wykonywane są roboty.
4. Zamawiający wymaga aby organizacja placu budowy zapewniała obsługę komunikacyjną nieruchomości i firm zlokalizowanych na terenie objętym robotami.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do udzielania zgód na wejście
w pas objęty gwarancją na rzecz gestorów sieci. Koszt nadzoru nie może przekraczać kwoty w wysokości 1.500,00 zł, dla powierzchni do 20 m2.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust. 2, w szczególności:
1) wykonanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych na odcinku ok. 789 mb, zjazdów z kostki betonowej/asfaltobetonu zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ;
2) wykonanie ciągu pieszo-rowerowego/ ścieżki rowerowej z asfaltobetonu;
3) wykonanie zatok autobusowych wraz z montażem i dostawą wiat autobusowych;
4) wykonanie kanalizacji teletechnicznej, zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r.);
5) likwidacja kolizji teletechnicznych;
6) wykonanie budowy kablowej oświetlenia ulicznego;
7) likwidacja kolizji energetycznych;
8) rozbiórka ogrodzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej wraz z wygrodzeniem posesji ogrodzeniem tymczasowym (słupki stalowe plus siatka pleciona);
9) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przebudową urządzeń wodnych w pasie drogowym;
10) budowa kanałów sanitarnych grawitacyjnych i ciśnieniowych wraz ze studniami zgodnie z dokumentacją projektową i przykanalikami do granicy posesji/ skrzyżowań z drogami do pierwszej studni zlokalizowanej poza obszarem rozbudowy na trasie realizowanego kolektora.
Ze względu, iż dokumentacja projektowa została opracowana w roku 2015 i do bieżącego roku zostały zatwierdzone podziały nieruchomości jak i zakończono realizację nowych obiektów mieszkalnych, Wykonawca w swojej ofercie powinien założyć wykonanie dodatkowych studni i przykanalików - zgodnie z powyższym, w ilości 10 kompletów studni przyłączeniowych wraz z przykanalikami o średniej długości około 5 mb;
11) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach;
12) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na koszt Wykonawcy wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej;
13) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy;
14) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy;
15) aktualizacja i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;
16) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, warunkach technicznych oraz wynikające z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie;
17) odbudowanie nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SWZ:
1) Projekt zagospodarowania terenu;
2) Projekt budowlany branża drogowa;
3) Projekt budowlany – kolizje teletechniczne;
4) Projekt budowlany – oświetlenie uliczne;
5) Projekt budowlany – kolizje energetyczne;
6) Projekt budowlany – kanał technologiczny;
7) Projekt budowlany – kanalizacja deszczowa;
8) Projekt budowlany – kanalizacja sanitarna;
9) Projekt stałej organizacji ruchu;
10) Specyfikacja techniczna;
11) Opinia geotechniczna;
12) Przedmiary robót (materiały pomocnicze).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania wbudowania części materiału z wykopu zawierającego znaczące ilości tłucznia i destruktu z frezowania mas mineralno-bitumicznych na drogach gruntowych, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w odległości do 5 km od miejscowości, w której wykonywane są roboty.
4. Zamawiający wymaga aby organizacja placu budowy zapewniała obsługę komunikacyjną nieruchomości i firm zlokalizowanych na terenie objętym robotami.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do udzielania zgód na wejście
w pas objęty gwarancją na rzecz gestorów sieci. Koszt nadzoru nie może przekraczać kwoty w wysokości 1.500,00 zł, dla powierzchni do 20 m2.
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.