Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080699/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00093221/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00096303/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY RYBCZEWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYBCZEWICE
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rybczewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 119
1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815844461
1.5.8.) Numer faksu: 815844474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rybczewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.rybczewice.pl/index.php?id=1441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY RYBCZEWICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f269bcb-9f97-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000813/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY RYBCZEWICE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080699/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160390,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130399 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części:5.1.1. Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
załącznik nr 1 do SWZ:
• Klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony: obligatoryjne i fakultatywne
• Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający założenia do poszczególnych rodzajów ubezpieczeń: warunki obligatoryjne oraz definicje pojęć i inne postanowienia szczególne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej, dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych, oraz dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Zamawiającego.
załącznik nr 1a do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia zgłaszanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 105370,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Zamawiającego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) ubezpieczenie assistance i mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 46500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Zamawiającego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 26 i 26a ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
2) ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
załącznik nr 1 do SWZ:
• Klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony: obligatoryjne i fakultatywne
• Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający założenia do poszczególnych rodzajów ubezpieczeń: warunki obligatoryjne oraz definicje pojęć i inne postanowienia szczególne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej, dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych, oraz dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 8520 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty przekraczające możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednią kwotę: 105 370,77 zł
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110146 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138146 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33423 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39564 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33423 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426
7.3.3) Ulica: Raabego13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33423 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie zostały złożone oferty
Mając powyższe na względzie uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ustka i jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Cegłów
- Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie, lokali i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Grodziczno
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia strażaków OSP Gminy Świdnica
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.