eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie - część nie kwalifikowalna



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie – część nie kwalifikowalna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,120990,59db13187bf21468ce403a95096fbd14.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie – część nie kwalifikowalna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39703dd4-bf1c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024957/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Budowa ściezki rowerowej od ulicy Kopernika do Dworca PKP w Iławie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zgodnie z treścią art. 305 pkt 2 ustawy pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-90af14dd-9caa-11ed-b4ea-f64d350121d2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2393987,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 508081,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Kopernika do dworca PKP w Iławie – część niekwalifikowalna”
2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie alejek spacerowych, siłowni plenerowej, placu zabaw oraz zagospodarowaniu obiektami małej architektury i zielenią.
2) Dodatkowo należy wykonać ogrodzenie przy istniejącym boisku o dł. ok. 45 m o wys. do 2,20. Konstrukcja stalowa ocynkowana; słupy o profilu 80x80 mm. Wypełnienie z siatki polipropylenowej bezwęzłowej, rozciągniętej na stalowych linkach, oczka 10x10 cm gr. Splotu 5 mm. Słupy osadzone na fundamentach betonowych. Kolor siatki i słupków zielony RAL 6005. Lokalizacja zgodnie z załączonym rysunkiem.
3) Wykonawca przed zgłoszeniem odbioru zobowiązany jest do przeprowadzenia kontroli pomontażowej dla placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej potwierdzającej wykonanie montażu urządzeń zgodnie z normą oraz do wyników tej kontroli winny być dołączone certyfikat z inspekcji, protokół z rejestracji i dziennik kontroli.
4) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy obiektu oraz wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
5) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą (2 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD, w formacie PDF).
6) Kod CPV: 45000000-7, 45220000-5, 45233120-6, 45233162
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruk - Dróg Piotr Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441770995

7.3.3) Ulica: Klimy 17

7.3.4) Miejscowość: Kisielice

7.3.5) Kod pocztowy: 14-220

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.