eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik"Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta ¦widnika (edycjaII)"



Og³oszenie z dnia 2021-09-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta ¦widnika (edycjaII)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta ¦widnika (edycjaII)”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-844f7c19-1209-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00176647

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciuminiPortalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostêpnego odadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP -odbiorca: Urz±dMiasta¦widnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP ) oraz poczty elektronicznej (zwyj±tkiemsk³adania ofert) , na adres zampub@e-swidnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cychformularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przyich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).3.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datê przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopiidokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 5. Wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami wszczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywasiê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji”dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanejz niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP. 7.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:zampub@e-swidnik.pl 8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s±
przez Wykonawcê za po¶rednictwem„Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej,na wskazany w pkt 7 adres email.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z
wymaganiami okre¶lonymi wrozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia
oochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO)dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³ Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c±jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej
skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w ¦widniku ,ul.Stanis³awa Wyspiañskiego 27,b) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej ¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl,c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego,d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowebêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana Danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowychPani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danychosobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; i) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO;j) nieprzys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.54.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ug i robót budowlanych pn„Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie miasta ¦widnika”
Zamówienie zak³ada wykonanie modernizacji 2914 mb nawierzchni dróg gminnych.W zakresie planowanego przedsiêwziêcia jest wykonanie projektu oraz uzyskanie stosownych pozwoleñ, a nastêpnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowan± dokumentacj±.

3.2 Zakres robót obejmuje wykonanie:
Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zg³oszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umo¿liwiaj±cym wykonanie powierzonych robót drogowych na wyszczególnionych ulicach.
Etap II: wykonanie robót budowlanych
3.3 Dokumentacja projektowa
1) Dokumentacja projektowa
W sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
a) W przypadku materia³ów zg³oszeniowych, w sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
 Materia³y zg³oszeniowe opracowane na mapie do celów projektowych.
2) W przypadku projektu budowlanego, w sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
a) Projekty z bran¿y drogowej,
b) Projekty bran¿owe,
c) Projekty rozbiórek (je¿eli bêd± wymagane) wraz ze wszystkimi niezbêdnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami w³a¶cicieli,
d) Projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniej±cych sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m.in. z sieci± kanalizacji sanitarnej, wodoci±gowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciep³owniczej, itp.),
e) Informacja BIOZ.

3) Opracowania niezale¿ne od przyjêtego rodzaju dokumentacji projektowej:
a) Aktualna mapa do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej, zwektoryzowanej w formacie dxf),
b) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie (dla ca³o¶ci zadania),
c) Szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) Projekty czasowej organizacji ruchu, obejmuj±ce obszar oddzia³ywania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
e) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni, okre¶laj±cy usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usuniêcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcê decyzji,
f) Operat wodno-prawny (je¿eli bêdzie wymagany),
g) Dokumentacja geologiczno-in¿ynierska w oparciu o wykonane odkrywki lub odwierty,
h) Projekty sta³ej organizacji ruchu obejmuj±ce obszar oddzia³ywania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
i) Inwentaryzacja powykonawcza z potwierdzeniem zg³oszenia do o¶rodka geodezyjnego i przyjêciem do zasobów,
j) Inne opracowania niezbêdne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.

4) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, itp.:
a) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia,
b) Wniosek i decyzja o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (je¿eli bêdzie wymagana),
c) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (je¿eli bêdzie wymagana),
d) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usuniêcie drzew i krzewów,
e) Decyzja pozwolenia na budowê (je¿eli bêdzie wymagana),
f) Wykonawca uzyska równie¿ swoim staraniem i na swój koszt:
 Aktualn± mapê do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej, zwektoryzowanej w formacie dxf),
 Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów wydanych przez organ prowadz±cy ewidencjê gruntów i budynków, pozwalaj±cych na ustalenie stron postêpowania, zawieraj±ce co najmniej numery dzia³ek ewidencyjnych oraz o ile zosta³y ujawnione: numery ich ksi±g wieczystych, imiê i nazwisko albo nazwê oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmuj±ce przewidywany teren, na którym bêdzie realizowane przedsiêwziêcie oraz obejmuj±ce obszar, na który bêdzie oddzia³ywaæ przedsiêwziêcie,
 O¶wiadczenie o prawie do dysponowania nieruchomo¶ci± na cele budowlane,
 Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci,
 Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia,
 Dokumentacjê powykonawcz± z naniesionymi w sposób czytelny wszystkimi koniecznymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
 Wszelkie niezbêdne materia³y do realizacji przedmiotu zamówienia.
3.4 Roboty budowlane
Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowane przez Wykonawcê i zatwierdzone przez Zamawiaj±cego projekty.
1) W ramach robót budowlanych:
a) Przygotowanie terenu pod budowê, w tym: rozbiórki (np. ogrodzenia) i utylizacja istniej±cych obiektów budowlanych koliduj±cych z inwestycj±, wycinka drzew i krzewów, zdjêcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W zwi±zku z przygotowaniem terenu budowy nale¿y uwzglêdniæ istniej±ce obiekty, warunki gruntowo-wodne pod³o¿a oraz istniej±ce sieci przebiegaj±ce w terenie,
b) Usuniêcie kolizji,
c) Regulacja wysoko¶ciowa studni oraz skrzynek zaworowych ,
d) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej,
e) Profilowanie terenów zielonych i zak³adanie trawników na terenach objêtych robotami budowlanymi i oddzia³ywaniem budowy,
f) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami sta³ej organizacji ruchu,
g) Roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawid³owego funkcjonowania budowanych obiektów.

3.5 Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce zakres przedmiotu zamówienia
Zakres
W ramach robót Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania prac maj±cych na celu modernizacjê 2914 mb
dróg gminnych. Zamawiaj±cy sporz±dzi³ planowan± listê ulic z wyszczególnieniem zakresu posiadanych nieruchomo¶ci oraz szacowanymi d³ugo¶ciami ulic. Obowi±zkiem wykonawcy jest dokonaæ szczegó³owej analizy zakresu prac, weryfikacja ilo¶ci, wykonanie niezbêdnych badañ no¶no¶ci pod³o¿a oraz dobór adekwatnego rozwi±zania projektowego. Faktyczne lokalizacje, wybrane ulice i rzeczywista d³ugo¶æ odcinka do modernizacji na poszczególnych ulicach bêdzie przedstawiana zamawiaj±cemu do akceptacji na etapie zatwierdzania koncepcji projektowych i mo¿e ulec zmianie w stosunku do szacowanego z uwagi na uwarunkowania terenowe lub wymagania konkretnych rozwi±zañ projektowych.
W tabeli wskazano szacowany zakres prac do wykonania na poszczególnych odcinkach ulic. Na ulicy Olchowej, Wiosennej, Turkusowej, Kasperka, Majewskiego, Dukt Le¶ny, bocznej Pi³sudskiego II, bocznej Solidarno¶ci oraz bocznej Gruszczyñskiego znajduje siê istniej±ca nawierzchnia utwardzona. Zakres prac na tych ulicach w zestawieniu okre¶lono jako modernizacja istniej±cej nawierzchni. Na ulicy Kolorowej, Têczowej, Szafirowej, Partyzantów-bocznej oraz Lazurowej ca³o¶æ lub czê¶æ odcinka wymaga wstêpnego przygotowania (wycinka, karczowanie, korytowanie) oraz nastêpnie utwardzenia terenu kruszywem przed wykonaniem docelowej konstrukcji nawierzchni. Na ul. Bocznej Pi³sudskiego I, z uwagi na ukszta³towanie terenu i problem odprowadzania wód opadowych, nale¿y przed wykonaniem modernizacji nawierzchni zaprojektowaæ i wykonaæ kanalizacjê deszczow±.
W ramach wyszczególnionych 38 ulic Zamawiaj±cy zak³ada do wykonania 52 zjazdów, oraz regulacjê wszystkich studni i skrzynek zaworowych. Faktyczna ilo¶æ musi zostaæ zweryfikowana przez Wykonawcê i wkalkulowana w cenê robót.

3.6 Przedmiot zamówienia okre¶la:
a) Program funkcjonalno-u¿ytkowy,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy
bêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

16.4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ na roboty budowlane obejmuj±cych wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, o pow. min. 5000 m2.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej nastêpuj±cymi osobami:
 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz posiadaj±c± co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe
w kierowaniu robotami w posiadanej specjalno¶ci,
c) Wykonawca dysponowaæ musi wytwórni± mas bitumicznych o wydajno¶ci nie mniejszej ni¿ 80Mg/godz., posiadaj±c± wdro¿on± zak³adow± kontrolê produkcji (ZKP) z aktualnym certyfikatem jednostki certyfikuj±cej, z której mieszanka dostarczana bêdzie w czasie nieprzekraczaj±cym 2 godzin od za³adunku do wbudowania.

Osoby, które bêd± pe³niæ funkcjê kierownika budowy lub robót musz± posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.: 1333) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2020, poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 17.2.1 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:
1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, októrych mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez
wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i
do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê,a oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika. Do oferty do³±czyæ nale¿y pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie
wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Sposób oceny spe³niania warunków udzia³u postêpowaniu w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzieleniezamówienia podano w pkt 5.4) og³oszenia. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
1) konieczno¶ci± wykonania czê¶ci dokumentacji jako zamiennej,
2) warunkami atmosferycznymi – w których przez okres co najmniej 3 dni niemo¿liwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod wzglêdem BHP, w sposób prawid³owy, zgodny z umówion± technologia lub zasadami wiedzy technicznej,
3) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
4) si³± wy¿sz± w rozumieniu aktualnego orzecznictwa S±du Najwy¿szego,
5) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa, zaka¿eniem COVID-19 co najmniej jednego pracownika realizuj±cego umowê lub kwarantann± co najmniej dwóch pracowników realizuj±cych umowê,
6) wyd³u¿eniem minimalnych okre¶lonych przepisami terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci,
7) przestojami i opó¼nieniami zawinionymi przez Zamawiaj±cego.
2. Informacja o zaistnieniu okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 musi byæ przekazana Zamawiaj±cemu na pi¶mie, a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 dodatkowo potwierdzona przez inspektora nadzoru.
3. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie przedmiotu zamówienia lub zmiany wynagrodzenia w przypadkach:
1) konieczno¶ci wykonania czê¶ci dokumentacji jako zamiennej - bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
2) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych niezale¿nych od Wykonawcy,
3) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia,
4) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych okre¶lonych w § 3 ust.12 na zasadach okre¶lonych w § 3 ust. 13 i 14,
5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,
6) w sytuacjach okre¶lonych w pkt 2 i 3 rozliczenie za wykonane roboty nast±pi w sposób analogiczny, jak wskazano w § 19 ust. 8.
5. Powy¿sze zmiany mo¿na wprowadziæ za zgod± obu Stron, w formie aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ofertê z³o¿yæ nale¿y na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: /umswidnik/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.