eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa oleju napędowego oraz płynów eksploatacyjnych i wodnego roztworu mocznika na potrzeby własne SPZOZ SPR w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz płynów eksploatacyjnych
i wodnego roztworu mocznika na potrzeby własne SPZOZ SPR w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 09 49

1.5.8.) Numer faksu: 18 534 08 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

spr.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego oraz płynów eksploatacyjnych
i wodnego roztworu mocznika na potrzeby własne SPZOZ SPR w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3a75e39-065d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016052/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego, oleju silnikowego, oleju przekładniowego i płynu hamulcowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161423/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 355626,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do zasilania silników samochodowych wysokoprężnych w ilości maksymalnej 82 000,00 litrów, z przeznaczeniem do tankowania taboru własnego (karetek pogotowia ratunkowego) zamawiającego.
2. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania
i kontrolowania jakości paliw (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 133 ze zm.), tj. w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), przy uwzględnieniu parametrów jakościowych, określonych w odpowiednich normach.
W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy na dostawę oleju napędowego będzie miała miejsce nowelizacja przepisów i/lub norm, dostarczany olej napędowy musi być zgodny ze znowelizowanymi przepisami i normami.
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać olej napędowy posiadający właściwości fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach i normach. W przypadku wątpliwości co do jakości oleju napędowego, zamawiający zleci badania oleju napędowego w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności oleju napędowego
z obowiązującymi przepisami i/lub normami, kosztami jego badania laboratoryjnego obciążony zostanie wykonawca. W takim przypadku wykonawca pokryje również wszelkie koszty związane
z usunięciem ewentualnych awarii układów napędowych samochodów.
4. Zamawiający nie dopuszcza, aby oferowane i dostarczane paliwo zawierało produkty pochodzące
z recyklingu odpadów sztucznych.
5. Z każdą dostawą oleju napędowego wykonawca jest zobowiązany dostarczyć świadectwo jakości
i pochodzenia dostarczanego paliwa.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania oleju napędowego w odmianie odpowiedniej dla danej pory roku, tj. oleju napędowego odpowiedniego dla okresu letniego (od dnia 16 kwietnia do dnia 30 września), oleju napędowego odpowiedniego dla okresu przejściowego (od dnia 1 marca do dnia 15 kwietnia oraz od dnia 1 października do dnia 15 listopada) oraz oleju napędowego odpowiedniego dla okresu zimowego (od dnia 16 listopada do ostatniego dnia lutego). O tym, jaką odmianę oleju napędowego wykonawca winien dostarczyć decydować będzie data, z jaką dana dostawa sukcesywna będzie realizowana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 351022,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów eksploatacyjnych i wodnego roztworu mocznika z przeznaczeniem do stosowania w taborze własnym (karetkach pogotowia ratunkowego) zamawiającego.
2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać płyny eksploatacyjne i wodny roztwór mocznika posiadające właściwości fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniające wymagania określone w obowiązujących przepisach i normach. W przypadku wątpliwości co do jakości produktów, zamawiający zleci ich badania w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności produktów z obowiązującymi przepisami i/lub normami, kosztami ich badania laboratoryjnego obciążony zostanie Wykonawca. W takim przypadku Wykonawca pokryje również wszelkie koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii samochodów.
W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy na dostawę płynów eksploatacyjnych i wodnego roztworu mocznika będzie miała miejsce nowelizacja przepisów i/lub norm, dostarczaneprodukty muszą być zgodne ze znowelizowanymi przepisami i normami.
3. Zamawiający wymaga sukcesywnego dostarczania produktów, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4. Wykonawca zrealizuje każdą sukcesywną dostawę w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego. Pod pojęciem dni robocze zamawiający rozumie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy, przypadających w tym okresie.(uwaga: termin realizacji dostaw sukcesywnych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert).Dostawy sukcesywne winny być realizowane w godzinach pracy zamawiającego , tj. w godzinach od 7:30 do 14:00.
5. Zamówienia będą składane na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, odpowiednio na adres e-mail lub numer faksu podane w umowie.
6. Miejsce realizacji zamówienia - dostaw: magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
7. Produkty będą dostarczane w oryginalnie zamkniętych i odpowiednio oznakowanych opakowaniach handlowych typowych dla danego producenta.
8. Na każdym opakowaniu musi znajdować się opis produktu umożliwiający jego pełną identyfikację.
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty pochodziły z bieżącej produkcji, a ich termin ważności wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy danej partii towaru do siedziby zamawiającego.
10. Wszystkie dostarczone produkty muszą być dopuszczone do obrotu handlowego na terenie UE.
11. Wszystkie dostarczone produkty muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, wymagane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211650-2 - Płyny hamulcowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

24000000-4 - Produkty chemiczne

24957000-7 - Dodatki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 4604,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409491,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409491,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409491,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGE PALIWA SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120383399

7.3.3) Ulica: Wielicka 22 A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-552

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409491,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7921,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7921,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7921,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGE Paliwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120383399

7.3.3) Ulica: Wielicka 22 A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-552

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7921,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.