Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161423/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00166709/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz płynów eksploatacyjnych
i wodnego roztworu mocznika na potrzeby własne SPZOZ SPR w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 09 49
1.5.8.) Numer faksu: 18 534 08 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
spr.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego oraz płynów eksploatacyjnychi wodnego roztworu mocznika na potrzeby własne SPZOZ SPR w Nowym Sączu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3a75e39-065d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016052/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego, oleju silnikowego, oleju przekładniowego i płynu hamulcowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161423/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355626,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do zasilania silników samochodowych wysokoprężnych w ilości maksymalnej 82 000,00 litrów, z przeznaczeniem do tankowania taboru własnego (karetek pogotowia ratunkowego) zamawiającego.2. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania
i kontrolowania jakości paliw (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 133 ze zm.), tj. w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), przy uwzględnieniu parametrów jakościowych, określonych w odpowiednich normach.
W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy na dostawę oleju napędowego będzie miała miejsce nowelizacja przepisów i/lub norm, dostarczany olej napędowy musi być zgodny ze znowelizowanymi przepisami i normami.
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać olej napędowy posiadający właściwości fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach i normach. W przypadku wątpliwości co do jakości oleju napędowego, zamawiający zleci badania oleju napędowego w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności oleju napędowego
z obowiązującymi przepisami i/lub normami, kosztami jego badania laboratoryjnego obciążony zostanie wykonawca. W takim przypadku wykonawca pokryje również wszelkie koszty związane
z usunięciem ewentualnych awarii układów napędowych samochodów.
4. Zamawiający nie dopuszcza, aby oferowane i dostarczane paliwo zawierało produkty pochodzące
z recyklingu odpadów sztucznych.
5. Z każdą dostawą oleju napędowego wykonawca jest zobowiązany dostarczyć świadectwo jakości
i pochodzenia dostarczanego paliwa.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania oleju napędowego w odmianie odpowiedniej dla danej pory roku, tj. oleju napędowego odpowiedniego dla okresu letniego (od dnia 16 kwietnia do dnia 30 września), oleju napędowego odpowiedniego dla okresu przejściowego (od dnia 1 marca do dnia 15 kwietnia oraz od dnia 1 października do dnia 15 listopada) oraz oleju napędowego odpowiedniego dla okresu zimowego (od dnia 16 listopada do ostatniego dnia lutego). O tym, jaką odmianę oleju napędowego wykonawca winien dostarczyć decydować będzie data, z jaką dana dostawa sukcesywna będzie realizowana.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 351022,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów eksploatacyjnych i wodnego roztworu mocznika z przeznaczeniem do stosowania w taborze własnym (karetkach pogotowia ratunkowego) zamawiającego.2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać płyny eksploatacyjne i wodny roztwór mocznika posiadające właściwości fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniające wymagania określone w obowiązujących przepisach i normach. W przypadku wątpliwości co do jakości produktów, zamawiający zleci ich badania w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności produktów z obowiązującymi przepisami i/lub normami, kosztami ich badania laboratoryjnego obciążony zostanie Wykonawca. W takim przypadku Wykonawca pokryje również wszelkie koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii samochodów.
W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy na dostawę płynów eksploatacyjnych i wodnego roztworu mocznika będzie miała miejsce nowelizacja przepisów i/lub norm, dostarczaneprodukty muszą być zgodne ze znowelizowanymi przepisami i normami.
3. Zamawiający wymaga sukcesywnego dostarczania produktów, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4. Wykonawca zrealizuje każdą sukcesywną dostawę w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego. Pod pojęciem dni robocze zamawiający rozumie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy, przypadających w tym okresie.(uwaga: termin realizacji dostaw sukcesywnych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert).Dostawy sukcesywne winny być realizowane w godzinach pracy zamawiającego , tj. w godzinach od 7:30 do 14:00.
5. Zamówienia będą składane na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, odpowiednio na adres e-mail lub numer faksu podane w umowie.
6. Miejsce realizacji zamówienia - dostaw: magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
7. Produkty będą dostarczane w oryginalnie zamkniętych i odpowiednio oznakowanych opakowaniach handlowych typowych dla danego producenta.
8. Na każdym opakowaniu musi znajdować się opis produktu umożliwiający jego pełną identyfikację.
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty pochodziły z bieżącej produkcji, a ich termin ważności wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy danej partii towaru do siedziby zamawiającego.
10. Wszystkie dostarczone produkty muszą być dopuszczone do obrotu handlowego na terenie UE.
11. Wszystkie dostarczone produkty muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, wymagane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211650-2 - Płyny hamulcowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24000000-4 - Produkty chemiczne
24957000-7 - Dodatki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4604,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409491,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409491,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409491,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGE PALIWA SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120383399
7.3.3) Ulica: Wielicka 22 A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-552
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409491,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7921,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7921,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7921,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGE Paliwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120383399
7.3.3) Ulica: Wielicka 22 A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-552
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7921,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, Prokuratury Rejonowej w Muszynie
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- BZP.271.106.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na dwa mieszkania".
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia 1.01.2025r. do 31.12.2027r. - cz. I - roboty budowlane
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz gazu propan na potrzeby Gminy Sulmierzyce z podziałem na części
- Zakup oleju napędowego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu w latach 2025-2027
- Dostawa oleju napędowego dla Nadleśnictwa Cierpiszewo w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Dostawa paliwa do samochodów, łodzi i urządzeń Straży Miejskiej Wrocławia
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.