Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00132080/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00147496/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301740215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 37
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-537
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 577 001 833
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karolina.prymas@metropoliapoznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.metropoliapoznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62d48e6f-c8c1-4d68-9a5e-0ce2fb53af821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania Stowarzyszenia Metropolitalnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d48e6f-c8c1-4d68-9a5e-0ce2fb53af82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00131953/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane i finansowane w ramach projektu pt.: „Wzmocnienie potencjału Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Poznania” dofinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 –2027.tu pn.: Wzmocnienie potencjału ZIT w MOF Poznania.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TPbN/2025/Metropolia
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań” - postępowanie nr 1/TPbN/2025/Metropolia.
Szczegółowe wymogi dotyczące ilości i warunków realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy i Opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usług opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):
63500000-4 Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 Usługi biur podróży i podobne
63511000-4 Organizacja wycieczek
63515000-2 Usługi podróżne
55100000-1 Usługi hotelarskie
55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55130000-0 Inne usługi hotelarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Attis s.c. Małgorzata Błachno-Wyrwicka, Katarzyna Lewandowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141096083
7.3.3) Ulica: ul. Czerwonych Maków 10/37
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-493
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Kompleksowa organizacja krajowych wyjazdów studyjnych oraz kompleksowa organizacja warsztatów - 4 części
- Nazwa zamówienia: Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie - Kobiecą dłonią, czyli rośliny wielofunkcyjne w rozwoju gospodarstw wiejskich
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.