Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00153467/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kart GPU i modułu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 348 61 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kart GPU i modułu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b740af1a-00ab-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153467/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/142/009/D/21.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64998,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 sztuk kart graficznych GPU . Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącejprodukcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie być
przedmiotem praw osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby
zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 126.
Szczegółowe wymagania zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237130-9 - Karty komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 sztuki karty graficznej GPU . Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącejprodukcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie być
przedmiotem praw osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby
zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 126.
Szczegółowe wymagania zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237130-9 - Karty komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8121,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 sztuki karty graficznej GPU . Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącejprodukcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie być
przedmiotem praw osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby
zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 126.
Szczegółowe wymagania zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237130-9 - Karty komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 16250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 4 sztuk zestawów naukowo-dydaktycznych . Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącejprodukcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie być
przedmiotem praw osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby
zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 126.
Szczegółowe wymagania zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31731100-0 - Moduły
4.5.5.) Wartość części: 8126,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37279,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37279,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Format sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123109436
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 130
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-456
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37279,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm., dalej „ustawa Pzp”), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w Części II zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena oferty najkorzystniejszej 13 530,00 zł. brutto w części II Wykonawcy Syriana Joanna Fischer z siedzibą w Gdańsku - przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 10 000,00 zł. brutto.
Uzasadnienie prawne:
Do zaistniałej sytuacji zastosowanie znajduje norma zawarta w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, cyt: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Ponadto zgodnie z zapisem art. 259 ustawy Pzp cyt:. „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18639,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18639,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Format sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123109436
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 130
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-456
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18639,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm., dalej „ustawa Pzp”), Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania informacje o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 02.09.2021 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Syriana Joanna Fischer z siedzibą w Gdańsku oraz zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt. 1 poinformował wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w części IV zamówienia. Wykonawca Syriana Joanna Fischer, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza pismem z dnia 03.09.2021 r. odmówił podpisania umowy na realizację części IV zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Do zaistniałej sytuacji zastosowanie znajduje norma zawarta w art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, cyt: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Ponadto zgodnie z zapisem art. 259 ustawy Pzp cyt:. „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10774,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12348,20 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.