eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług przewozu dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 68 w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Poznań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630160925

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 102

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-688

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp68@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp68.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozu dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-766e4650-1096-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00141537/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług przewozu dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym (ogłoszenie o zamówieniu z dnia 12.08.2021 r. nr 2021/BZP 00147504/01) nie złożono żadnej oferty(ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 27.08.2021 r. o nr 2021/BZP 00162314/01), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Nadto Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki (Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy z dnia 3.09.2021 2021/BZP 00168881/01) na przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu z tego względu, że podjęte negocjacje w tym trybie nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pomimo podjęcia rozmów z potencjalnym Wykonawcom w sprawie ustalenia warunków świadczenia przedmiotowych usług i skierowania zaproszenia przez Zamawiającego, Wykonawca nie złożył propozycji w zakresie realizacji zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-62fbc87a-0bef-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie administracyjnym miasta Poznania na zajęcia dydaktyczne do Szkoły Podstawowej nr 68 (w Poznaniu Os. Jana III Sobieskiego 102) i powrotnie - ze Szkoły do miejsca ich zamieszkania – po zakończonych zajęciach – wg planu zająć dzieci, który zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich.
2) Maksymalny dzienny wymiar przewozu dzieci w okresie realizacji umowy to 540 km, liczonych jako suma przewozu każdego z 30 dzieci oddzielnie - z miejsca ich zamieszkania do szkoły i powrót - do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155645,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155645,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155645,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL-POLSKA WERONIKA DEL SAAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811998125

7.3.3) Ulica: Obornicka 90

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155645,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-13 do 2021-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.