eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiUsługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów archiwalnych Archiwum Państwowego w Suwałkach oddział w Ełku



Ogłoszenie z dnia 2023-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów archiwalnych Archiwum Państwowego w Suwałkach oddział w Ełku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Archiwum Państwowe w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000797702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 69

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: archiwum@suwalki.ap.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.ap.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c552ba8a-c287-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Archiwum Państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów archiwalnych Archiwum Państwowego w Suwałkach oddział w Ełku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c552ba8a-c287-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084420/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Czyszczenie zasobu archiwalnego Archiwum Państwowego w Suwałkach oddział Ełk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Planowane do dezynfekcji zbiory zgromadzone są w zamiejscowej placówce Archiwum Państwowego w Suwałkach położonej w miejscowości Ełk, woj. Warmińsko Mazurskie przy ulicy Armii Krajowej 17 A.
2. Wykaz jednostek archiwalnych przewidzianych do dezynfekcji.
1) Akta spakowane w opakowania ochronne. Łączna długość akt przewidzianych do dezynfekcji wynosi około 300 mb.
2) Luzy 25 sztuk
3. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) Wyniesienie z pomieszczeń magazynowych Zamawiającego dokumentacji archiwalnej zapakowanej przez Zamawiającego przy użyciu pudeł, zwanych dalej pakunkami.
2) Załadunek na środki transportowe i przewiezienie zbiorów archiwalnych do miejsca dezynfekcji
3) Dezynfekcję zbiorów w komorze fumigacyjnej przy użyciu gazu do dezynfekcji o nazwie GAZ- S9 stanowiącej mieszankę tlenku etylenu (ETO) o stężeniu 9% i dwutlenku węgla o stężeniu 91% (proporcja 1:9), w warunkach obniżonego ciśnienia w komorze ok. 100 mbar, ciśnienia gazu w komorze ok. 750-800 mbar, podwyższonej temperatury (max. 35° C) i wilgotności względnej (ok. 55%), czas trwania dezynfekcji właściwej min. 36 godz. przy stężeniu tlenku etylenu wynoszącym 150/200 mg/m3.
4) Wykonanie Badań mikrobiologicznych zbiorów archiwalnych po dezynfekcji.
5) Transport zbiorów z miejsca dezynfekcji do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania części zdezynfekowanych zbiorów do Archiwum Państwowego w Suwałkach.
6) Przeniesienie i ułożenie zbiorów dokumentów we wskazanych przez Zamawiającego ostatecznych pomieszczeniach magazynowych z zachowaniem ustalonej przez Zamawiającego kolejności ewidencyjnej w jakiej były ode odbierane od Zamawiającego.
7) Od momentu zdjęcia pakunku z regału aż do momentu ustawienia przez Wykonawcę pakunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za dany pakunek. Odpowiedzialność Wykonawcy kończy się w momencie podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego protokołu zwrotu każdego z pakunków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 3S WZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90924000-0 - Usługi usuwania grzybów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118498,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172655,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118498,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTEC inż. Paweł Tiunin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291052598

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118498,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.