Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek w budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 30/34
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: od-inwestycji@gdansk.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdansk.so.gov.pl/sad-okregowy-w-gdansku
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd Okregowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont łazienek w budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/342.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d755d3-04ac-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00051860/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienek w budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art.214 ust.1.pkt.7 ustawy Pzp. Zgodnie z brzmieniem ww. przepisu: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego - data ogłoszenia nr 562384-N-2019 z 18.06.2019 r. , data udzielenia zamówienia 05.08.2019 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010/21/36
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch łazienek w budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34: pomieszczenie nr 1.66 przy Sali rozpraw 24 na parterze- łazienka dla interesantów; pomieszczenie n4 0.144 w piwnicy przy pokoju biurowym 047. 2. Zakres prac obejmuje, w szczególności 2.1. prace remontowe ogólnobudowlane : a) prace rozbiórkowe z wywozem gruzu i odpadów: demontaż półek, demontaż blatu umywalkowego, wykucie ze ścian drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, demontaż sufitów podwieszanych z płyt g-k, skucie płytek ściennych i na posadzkach, skucie posadzek cementowych, wykucie bruzd w ścianach na wpusty blatów umywalkowych ,rozebranie zabudów z płyt g-k; ; b) roboty w zakresie okładziny tynkowej zabudowy z płyt g-k , dostawa i montaż blatów umywalkowych, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt modułowych, dostawa i montaż ościeżnic, osadzenie drzwi wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów; c) prace płytkarskie i posadzkarskie: wykonanie wylewki, ułożenie płytek na ścianach i posadzkach, montaż luster; 2.2. Prace remontowe sanitarne: a) prace rozbiórkowe z wywozem gruzu i odpadów: demontaż umywalek z syfonami, demontaże: misek ustępowych ze spłuczkami, wpustów podłogowych, podejść odpływowych, baterii umywalkowych, przepływowych podgrzewaczy, grzejników, demontaż osprzętu łazienkowego oraz dozowników mydła, pojemników na ręczniki, uchwytów na papier; b) prace instalacyjne: montaż rurociągów CO z wpuszczeniem w bruzdy w ścianach, zamurowanie bruzd, osadzenie wpustów podłogowych z kratką, wykonanie nowych podejść odpływowych oraz dopływowych do umywalek, pisuarów, misek ustępowych, montaż nowych umywalek z syfonami, montaż baterii umywalkowych, montaż podgrzewaczy, montaż misek ustępowych i pisuarów, montaż grzejników wraz z zaworami oraz montaż osprzętu łazienkowego; 2.3. Prace elektryczne: demontaż starych opraw wiszących, demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych, demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych, demontaż puszek, przygotowanie podłoża z montażem blaszek aluminiowych na przewody YDY, montaż przewodów na gniazda wtykowe i obwody zasilające, montaż puszek, montaż gniazd wtyczkowych, montaż opraw LED w suficie podwieszanym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211428,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211428,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211428,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLIS Krzysztof prowadzący działalność gospodarczą Flis Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191210137
7.3.3) Ulica: Wiosłowa 32 c
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-690
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211428,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- wykonanie robót rozbiórkowych 11 budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji
- "Wykonanie monitoringu stanowisk miejsc rozrodu i regularnego przebywania ptaków chronionych objętych ochroną strefową na terenie województwa pomorskiego w sezonie lęgowym 2025 roku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.