Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00082105/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
- 2025/BZP 00105687/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Gminnego Klubu Dziecięcego.
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch" 2022-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74A
1.5.2.) Miejscowość: Giby
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875165038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52b25c1e-7c76-4136-b9a1-139c46587aa91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Gminnego Klubu Dziecięcego.Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch" 2022-2029
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52b25c1e-7c76-4136-b9a1-139c46587aa9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000786/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia lokalu do opieki nad dziećmi do lat 3. Klub Dziecięcy na 13 dzieci.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch" 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń Hali Sportowej w Gibach na klub dziecięcy, w ramach zadania „Aktywny Maluch 2022-2029”.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania pn. „Adaptacja i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Gminnego Klubu Dziecięcego. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch" 2022-2029
3. Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne pomieszczeń nr 1,04 + 1,05 w budynku Hali Sportowej w Gibach 75B na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Gminnego Klubu Dziecięcego oraz wyposażenie pomieszczeń. Układ funkcjonalny budynku składać się będzie z holu wejściowego , dwóch pomieszczeń do przebywania i odpoczynku dzieci do lat 3 oraz pomieszczenia socjalnego i pomieszczeń sanitarnych oraz wiatrołapu zewnętrznego. Rodzaj oraz wielkość pomieszczeń dostosowane zostaną do funkcji użytkowej i planowanej ilości zatrudnionych pracowników. Obiekt podzielony zostanie na dwie części funkcjonalne:
• część nowodobudowana z przeznaczeniem na cześć socjalną typu szatnia,
• część adaptowana z funkcją przebywania 13 dzieci do lat 3.
4. Obiekt w terenie winien być wytyczony przez uprawnionego geodetę.
5. Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych.
6. Materiały użyte do budowy obiektu powinny spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 04.92.881 z późn.zm.).
8. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem zapisów SWZ i umów. Charakterystyka obiektu – załącznik nr 13 do SWZ
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
10. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
11. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
39160000-1 - Meble szkolne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833799,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1351770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833799,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442341423
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833799,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI GIBY
więcej: przetargi GIBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.