eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaBudowa budynku gospodarczego z zapleczem sanitarnym i infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku gospodarczego z zapleczem sanitarnym i infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 64

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 058 5889818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie prac z zakresu gospodarki leśnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku gospodarczego z zapleczem sanitarnym i infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a687d397-26c8-40a6-be37-b289ccfca74c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123076/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku gospodarczego z zapleczem sanitarnym i infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123461

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426613,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku gospodarczego z zapleczem sanitarnym i infrastrukturą techniczną, w miejscowości Wirty, na działkach
nr 36/13, 37/9 w obrębie Borzechowo, gminie Zblewo, powiecie starogardzkim. Teren inwestycji nie jest położony na obszarze Natura 2000. Przedsięwzięcie będzie realizowane na podstawie art. 29 ust. 2 pkt. 8 ustawy Prawo budowlane. Działka pod inwestycje nr 36/13 jest niezabudowana. Znajduje się na niej utwardzony parking dla samochodów osobowych. Działka pod inwestycje nr 37/9 jest niezabudowana. Na terenie znajduje się infrastruktura techniczna: sieć i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej (przydomowa oczyszczalnia ścieków), instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej. Obiekt o powierzchni zabudowy 34,70 m2, niepodpiwniczony, o jednej kondygnacji, posadowiony na płycie fundamentowej, zaprojektowany jest w technologii lekkiego szkieletu drewnianego klasy C24, z izolacją ścian z wełny mineralnej gr 12 cm, styropian 5 cm, z dachem dwuspadowym, krokwiowo-jętkowy o kacie pochylenia połaci 38 stopni, z ociepleniem z wełny mineralnej gr. 25 cm, krytym blachodachówką. Stolarka okienna pvc 4 szt., zespolone 3-szybowe, Umax = 0,9 W/m2K, kolor drewnopodobny. Stolarka drzwiowa zewnętrzna, 3 szt., ciepłe, stalowe, Umax= 1,3 W/m2K, kolor drewnopodobny. Drzwi wewnętrzne D1, HPL, przeznaczone do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności (wykonane z materiałów odpornych na pęcznienie, deformację i powstawanie pleśni), odporne na zmienną wilgotność powietrza, z podcięciem wentylacyjnym. Budynek wyposażony w instalację wodnokanalizacyjną, elektryczną, oświetleniową, elektryczna ogrzewania (grzejniki przyścienne elektryczne), instalację odgromową. Zakres prac został przedstawiony w załączniku nr 13 do SWZ - pomocniczy przedmiar robót.
Zakres:
Roboty ziemne i fundamentowe, roboty ciesielskie - konstrukcja ścian, dachu; roboty dekarskie; roboty elewacyjne, stolarka okienna; stolarka drzwiowa: drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe stalowe 1 st., drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe 2 szt.; instalacja elektrycznej (wewnętrzna oraz przyłącze do sieci; od złącza pomiarowego do wykonania linia kablowa do głównej tablicy rozdzielczej RG); instalacja odgromowa; budowa instalacji wodociągowej oraz przyłącza wodociągowego; budowa przyłącza kanalizacji do istniejącej przydomowej oczyszczalni ścieków; roboty posadzkarskie; roboty montażowe - okładziny gk, izolacje; roboty elewacyjne; roboty wykończeniowe - okładziny podłogowe (przeznaczone do obiektów użyteczności publicznej), ścienne; roboty malarskie; utwardzenia;
Ponadto:
- obsługa geodezyjna po stronie Wykonawcy,
- Wykonawca przedstawi Inwestorowi Oświadczenie o gotowości instalacji przyłączanej,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektu,
- inwentaryzacja powykonawcza obiektu - rzut parteru, poddasza,
z przedstawieniem danych obiektu w formie tabelarycznej: kubatura, powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa, powierzchnia całkowita, powierzchnia ogrzewana.
Uwaga!
Inwestor przed złożeniem oferty umożliwi dokonanie oględzin miejsca,
w którym mają zostać wykonane prace. Wskazana jest wizja oferenta celem zapoznania się z przedmiotem usługi.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w karcie technicznej danego materiału i nie powinny być gorsze. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej /karta materiałowa/.Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne w języku polskim. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy.
Uwaga!
Do oferty należy przedstawić kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi.
Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Przedmiar robót (pomocniczo).
4. Karta materiałowa (pomocniczo).
Wymagania
Wykonawca musi posiadać:
a) kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,
b) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
d) dysponować odpowiednim sprzętem technicznym,
e) zamontowane materiały muszą spełniać wszelkie przepisy ekologiczne, normy prawne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287959,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595812,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287959,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Dariusz Bławat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921972580

7.3.3) Ulica: Osiedle przy rondzie 3

7.3.4) Miejscowość: Pinczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287959,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.