Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szudziałowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Szudziałowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857221404
1.5.8.) Numer faksu: 857221441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szudzialowo-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-20292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43939d79-6d65-4269-9a61-f6f17cac704f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066289/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskich – NextGenerationEU - Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkolnego zlokalizowanej na kondygnacji niskiego parteru na Klub Dziecięcy przez wykonanie prac remontowo-budowlanych w zakresie przebudowy budynku – wykonanie wejścia z zewnątrz, powiększenie otworów okiennych i aranżacji wnętrza – wykonanie ścianek działowych w celu spełnienia wymogów lokalowych. Przewidziano rozbiórkę ścianek podokiennych z zachowaniem szerokości istniejących otworów i rozpiętości nadproży okiennego bez naruszania konstrukcji nośnej budynku.
Powierzchnia zabudowy (bez zmian)
Powierzchnia użytkowa – stan istniejący cz. objętej oprac. 192,69 m2
- po zmianach (3,65m2) 189,04 m2
- w tym na cele klubu dziecięcego 174,48 m2
Kubatura bez zmian do 856 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45262300-4 - Betonowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern International FC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252813573
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 37/58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-625
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZUDZIAŁOWO
więcej: przetargi SZUDZIAŁOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.