Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076407/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00081208/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 631 03 41
1.5.8.) Numer faksu: 14 631 03 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ssz.tar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssz.tar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-852c7eef-9afa-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017824/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076407/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AE/ZP-27-20/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251037,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Rękawice medyczne – diagnostyczne niesterylne nitrylowe. Dostawy rękawic medycznych – diagnostycznych niesterylnych nitrylowych w ilościach określonych w pozycji 1 formularza cenowego – Załącznik nr 1 do SWZ, o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 92195,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Rękawice medyczne – diagnostyczne niesterylne nitrylowe, długie. Dostawy rękawic medycznych – diagnostycznych niesterylnych nitrylowych, długich w ilościach określonych w pozycji 1 formularza cenowego – Załącznik nr 1 do SWZ, o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9503,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Rękawice medyczne – diagnostyczne niesterylne bezpudrowe. Dostawy rękawic medycznych – diagnostycznych niesterylnych bezpudrowych w ilościach określonych w pozycji 1 formularza cenowego – Załącznik nr 1 do SWZ, o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 102081,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – Rękawice chirurgiczne długie. Dostawy rękawic chirurgicznych długich w ilościach określonych w pozycji 1 formularza cenowego – Załączniknr 1 do SWZ, o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 504,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – Rękawice chirurgiczne sterylne. Dostawy rękawic chirurgicznych sterylnych w ilościach określonych w pozycjach 1–2 formularza cenowego – Załącznik nr 1 do SWZ, o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 46753,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384767215
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10756,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384767215
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114890,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114890,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDASEPT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302347543
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-362
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114890,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1546,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350967107
7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-327
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Remont lokalu użytkowego - pustostanu znajdującego się w Tarnowie zarządzany przez MZB
- Przebudowa istniejącego lądowiska śmigłowców ratunkowych Szpital Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: jednorazowych wkładów oraz złącza do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Vistron CT, akcesoriów: do strzykawki automatycznej OPTISTAR ELITE, do bezwkładowego iniektora CT ...
- Sukcesywna dostawa płynów wieloelektrolitowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony osobistej jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku
- Rękawice medyczne
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa rękawic, odzieży i zestawów ochronnych
- "Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych"
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.