Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00100666/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 140443K na odc. I - od 0+000,00 do 0+783,00, na odc. II - od 1+233,00 do 2+037,00, na odc. III - od 2+076,00 do 2+658, w miejscowości Racławice i Marchocice, Gmina Racławice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACŁAWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 32-222
1.5.2.) Miejscowość: Racławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413067230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raclawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 140443K na odc. I - od 0+000,00 do 0+783,00, na odc. II - od 1+233,00 do 2+037,00, na odc. III - od 2+076,00 do 2+658, w miejscowości Racławice i Marchocice, Gmina Racławice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-547a170c-16d5-4fc4-9566-daf754bc0714
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059213/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi gminnej nr 140443K na odc. I - od 0+000,00 do 0+783,00, na odc. II - od 1+233,00 do 2+037,00, na odc. III - od 2+076,00 do 2+658, w miejscowości Racławice i Marchocice, Gmina Racławice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271/042.25.7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Racławice - Marchocice nr 140443K, Gmina Racławice na odcinkach:
• Odcinek I – w km od 0+000,00 do km 0+783,00;
• Odcinek II – w km od 1+233,00 do km 2+037,00;
• Odcinek II – w km od 2+076,00 do km 2+685,00.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
• roboty przygotowawcze drogowe,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• wykonanie podbudowy,
• wykonanie nawierzchni bitumicznych,
• roboty wykończeniowe i porządkowe
Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWIOR, które stanowią Załączniki nr 8 oraz 9 do SWZ.
3. Wykonawca będzie obowiązany także do:
• zapewnienia w czasie realizacji robót na własny koszt obsługi geodezyjnej oraz wykonania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania (należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania);
• sporządzenia, zatwierdzenia i wdrożenia na własny koszt stosownego projektu czasowej organizacji ruchu w celu prowadzenia robót budowlanych (należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania);
• opracowania i przekazania w formie papierowej dokumentacji powykonawczej;
• utrzymywania porządku na terenie budowy,
• bieżące sprzątanie i wywożenie materiałów z rozbiórek,
• uporządkowania terenu robót zajętego na czas wykonywania robót niezwłocznie po ich zakończeniu.
4. Wykonawca robót jest zobowiązany do takiego opracowania, zatwierdzenia i zorganizowania projektu czasowej organizacji ruchu w czasie wykonywania robót, żeby zagwarantować dojazd i dojście mieszkańcom do budynków znajdujących się przy przebudowywanej drodze, służbom ratunkowym oraz pojazdom odbierającym odpady komunalne.
5. Projekt czasowej organizacji ruchu musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
6. O wszelkich utrudnieniach dla osób trzecich, które będą występować w trakcie realizacji robót, Wykonawca będzie informował/zawiadamiał na bieżąco w sposób zwyczajowo przyjęty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593456,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911421,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593456,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMA-KOP GRZEGORZ WAWRZEŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821342609
7.3.4) Miejscowość: Niegardów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593456,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.