eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 2258922180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49077761-9989-4f6f-8385-86976149ac6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00682103/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/ (adres strony prowadzonego postępowania znajduje się w pkt 3.1 Ogłoszenia).
Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem platformy e-usług, pn. e-ProPublico z wyłączeniem komunikacji dotyczącej podpisania umowy, która odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej (z/do adresu e-mail -Zamawiającego na/od adres e-mail -Wykonawcy podany w ofercie).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biologii Doświadczalnej imienia Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o dzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-18/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1) -usługa elektroradiologa I
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego, posiadającego tytuł technika radiologa i posiadającego aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny pracy do pracy w charakterze elektroradiologa oraz spełniającego wymogi dotyczące doświadczenia:
-min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane);
-min. 3 lata w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T na rożnych populacjach – dzieci niewidzące, dorośli niewidzący, osoby głuche (wymagane).
Zakres zamówienia obejmuje:
-obsługę skanera rezonansu magnetycznego;
-dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;
-dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;
-kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;
-prowadzenie rejestru wykonywanych badań;
-archiwizowanie wykonywanych badań;
-wstępną analizę obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;
-współpracę z badaczami zlecającymi badania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach diagnostycznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach fMRI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2) -usługa elektroradiologa II
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego, posiadającego tytuł technika radiologa i posiadającego aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny pracy do pracy w charakterze elektroradiologa oraz spełniającego wymogi dotyczące doświadczenia:
-min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane);
-min. 3 lata w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T na rożnych populacjach – dzieci niewidzące, dorośli niewidzący, osoby głuche (wymagane).
Zakres zamówienia obejmuje:
-obsługę skanera rezonansu magnetycznego;
-dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;
-dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;
-kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;
-prowadzenie rejestru wykonywanych badań;
-archiwizowanie wykonywanych badań;
-wstępną analizę obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;
-współpracę z badaczami zlecającymi badania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach diagnostycznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach fMRI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3) -usługa elektroradiologa III
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego, posiadającego tytuł technika radiologa i posiadającego aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny pracy do pracy w charakterze elektroradiologa oraz spełniającego wymogi dotyczące doświadczenia:
-min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane);
-min. 3 lata w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T na rożnych populacjach – dzieci niewidzące, dorośli niewidzący, osoby głuche (wymagane).
Zakres zamówienia obejmuje:
-obsługę skanera rezonansu magnetycznego;
-dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;
-dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;
-kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;
-prowadzenie rejestru wykonywanych badań;
-archiwizowanie wykonywanych badań;
-wstępną analizę obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;
-współpracę z badaczami zlecającymi badania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach diagnostycznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach fMRI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4) -usługa elektroradiologa IV
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego, posiadającego tytuł technika radiologa i posiadającego aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny pracy do pracy w charakterze elektroradiologa oraz spełniającego wymogi dotyczące doświadczenia:
-min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane);
-min. 3 lata w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T na rożnych populacjach – dzieci niewidzące, dorośli niewidzący, osoby głuche (wymagane).
Zakres zamówienia obejmuje:
-obsługę skanera rezonansu magnetycznego;
-dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;
-dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;
-kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;
-prowadzenie rejestru wykonywanych badań;
-archiwizowanie wykonywanych badań;
-wstępną analizę obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;
-współpracę z badaczami zlecającymi badania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach diagnostycznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w badaniach fMRI

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cześć nr 5) -usługa radiologa
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia osobę do wykonywania opisów radiologicznych sekwencji t1-zależnych i/lub t2-zależnych pozyskanych w trakcie wykonywania badań fMRI posiadającą tytuł lekarza radiologa i które wykonają opis do 2 tygodni od momentu jego dostarczenia przez Zamawiającego (drogą elektroniczną),
oraz spełniającą wymogi dotyczące doświadczenia:
-min. 1 rok w opisywaniu sekwencji anatomicznych t1/t2 – zależnych wykonywanych podczas badania fMRI (wymagane),
-min. 5 lat doświadczenia w opisywaniu badań diagnostycznych MR i CT głowy w placówkach medycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w opisywaniu sekwencji anatomicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w opisywaniu badań diagnostycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dla zadania częściowego nr: 1, 2, 3, 4, 5
1) postawiono warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp w zw. z art. 115 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, dotyczący sytuacji finansowej: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Należy złożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, w przypadku polisy OC należy złożyć potwierdzenie jej opłacenia (o ile nie wynika to z treści polisy)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania Ofert oprócz wskazanego już w niniejszym Ogłoszeniu dokumentu; -Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca dołącza do wypełnionego -Formularza Oferty wypełnione pozostałe Formularze (wzory Formularzy są załącznikami do SWZ), zgodnie ze wskazaniami SWZ, tj.:
-Formularz -Informacja o podwykonawcach; jest to informacja dołączana do Oferty o wykonaniu zamówienia przy udziale podwykonawców lub samodzielnie (bez udziału podwykonawców).
-Formularz -Informacja o podatku; składany w przypadku powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
-Formularz -Informacja o utajnieniu; składany w przypadku gdy Wykonawca zastrzega poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
-Formularz -Oświadczenie o podziale zadań - składany o ile dotyczy; oświadczenie składane przez każdego z konsorcjantów (w tym przez spółkę cywilną).
-Formularz -Oświadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - składany o ile dotyczy; oświadczenie składa podmiot, który udostępnia Wykonawcy swoje zasoby.
-Formularz -Zobowiązanie do udostępnienia zasobów - składane o ile dotyczy; zobowiązanie składa podmiot udostępniający Wykonawcy swoje zasoby.
-Pełnomocnictwo -jest składane o ile dotyczy.
-Umocowanie osoby podpisującej ofertę Wykonawcy zagranicznego -jest składane o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Skrót „ustawa Pzp”, oznacza ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r. poz. 1320).
Skrót „SWZ” oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia, która jest podstawowym dokumentem określającym zasady udzielania zamówienia i zostanie udostępniona na stronie prowadzonego postępowania po publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień publicznych.

Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego znajdującego się w siedzibie Instytutu Nenckiego PAN (świadczona przez 4 osoby) oraz usługa wykonywania opisów radiologicznych (świadczona przez 1 osobę).
Przedmiot zamówienia w częściach od 1 do 4 jest tożsamy, w przypadku braku ofert na jedną z części (o nr 1-4), Zamawiający weźmie pod uwagę najkorzystniejsze oferty złożone w pozostałych częściach (1-4) i wybrane zostaną osoby, które otrzymają najwyższą ilość punktów. Kwota przeznaczona na zakup ustalona została wspólnie w zakresie części od nr 1 do nr 4. Dla celów formalnych związanych z obowiązkiem publikacji przed otwarciem ofert kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w rozbiciu na części, Zamawiający przyjął dla każdej z części wartość 1/4 kwoty całościowej.
Wykonawcą zamówienia może być osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, lub osoba fizyczna nieprowadzącą działalności gospodarczej. Do realizacji zamówienia musi być skierowana osoba fizyczna, która zostanie wskazana w Ofercie Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie będący osobą fizyczną, przez cały okres trwania zamówienia zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) osobę wykonującą w siedzibie Zamawiającego zadania związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty musi zapoznać się z treścią SWZ, która zawiera wszystkie informacje na temat opisu przedmiotu zamówienia oraz wszystkie informacje niezbędne do złożenia Oferty. Zapoznanie się z treścią SWZ warunkuje skuteczne złożenie oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.