eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Termomodernizacja budynków Nadleśnictwa Czersk



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków Nadleśnictwa Czersk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków Nadleśnictwa Czersk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a3efd3-e080-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053829/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja 8 budynków nadleśnictwa Czersk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1– TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ LISTEWKA
Roboty budowlane, w tym m.in.:
1. Wymianę orynnowania oraz rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi i wykonanie ścieków z rur spustowych.
2. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej itd.
3. Obróbkę blacharską parapetów zewnętrznych.
4. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
5. Odkopanie częściowo fundamentów.
6. Wykonanie izolacji ścian cokołów folią kubełkową.
7. Ocieplenie cokołów styropianem.
8. Rozbiórkę istniejącej opaski betonowej oraz wykonanie nowej opaski z płyt betonowych 50x50cm na podsypce piaskowej.
9. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
10. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261320-3 - Kładzenie rynien

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 54247,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI CZERSK
Roboty budowlane, w tym m.in.:
1. Uzupełnienie orynnowania oraz rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi, wykonanie ścieków z rur spustowych.
2. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej, poręczy itd.
3. Obróbkę blacharską parapetów zewnętrznych oraz murków.
4. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
5. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
6. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261320-3 - Kładzenie rynien

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 67479,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI ODRY
Roboty budowlane, w tym:
1. Wymianę orynnowania oraz rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi, wykonanie ścieków z rur spustowych.
2. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej itd.
3. Rozebranie płyty balkonowej, wykonanie w oknie balustrady balkonowej.
4. Wymiana wszystkich okiem i drzwi.
5. Wykonanie okładziny schodów z płytek typu GRES (wejście do kancelarii i od podwórza ).
6. Rozebranie posadzki oraz częściowe skucie powierzchni tarasu, wykonanie izolacji, wykonanie nowej posadzki na tarasie oraz wykończenie tarasu z płytek typu GRES.
7. Przełożenie plbryku w oku budynku.
8. Wykonanie nowych balustrad drewnianych przy drzwiach i na tarasie.
9. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
10. Wykonanie zadaszenia na wejściu do kancelarii.
11. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
12. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 138845,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LISTEWKA
Roboty budowlane, w tym m.in.:
1. Wymianę orynnowania oraz rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi i wykonani ścieków z rur spustowych.
2. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej itd.
3. Wymianę drzwi zewnętrznych- frontowych.
4. Obróbkę blacharską parapetów zewnętrznych.
5. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
6. Izolację ścian piwnicy i cokołów folią kubełkową.
7. Ocieplenie cokołów styropianem.
8. Rozbiórkę istniejącej opaski betonowej oraz wykonanie nowej opaski z kostki betonowej typu polbruk.
9. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
10. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 77951,53 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI OSTROWY
Roboty budowlane, w tym m.in.:
1. Malowanie orynnowania oraz rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi.
2. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej, poręczy itd.
3. Obróbkę blacharską parapetów zewnętrznych.
4. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
5. Uzupełnienie fug miedzy cokołami kamiennymi.
6. Rozebranie posadzki oraz częściowe skucie powierzchni tarasu, wykonanie izolacji, wykonanie nowej posadzki na tarasie oraz wykończenie tarasu z płytek typu GRES.
7. Wymianę balustrad na tarasie- drewniane.
8. Uzupełnienie tynków cementowo-wapiennego na kominie.
9. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
10. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 81559,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI PŁECNO
Roboty budowlane, w tym m.in.:
1. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej, poręczy itd.
2. Obróbkę blacharską parapetów zewnętrznych.
3. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
4. Ocieplenie ścian cokołów.
5. Montaż nowych drzwi – 2szt. wejście do magazynków.
6. Wymiana okien w schowkach oraz w garażu.
7. Rozebranie posadzki oraz częściowe skucie powierzchni tarasu, wykonanie izolacji, wykonanie nowej posadzki na tarasie oraz wykończenie tarasu z płytek typu GRES.
8. Wymiana balustrad na tarasie- drewniane.
9. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
10. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 87556,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI SPIERWIA
Roboty budowlane, w tym m.in.:
1. Malowanie orynnowania oraz rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi.
2. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej, poręczy itd.
3. Obróbkę blacharską parapetów zewnętrznych.
4. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
5. Ocieplenie ścian cokołów.
6. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
7. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261320-3 - Kładzenie rynien

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 63257,49 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI OKRĘGLIK
Roboty budowlane, w tym m.in.:
1. Konserwację elementów drewnianych: podbitki dachowej, poręczy itd.
2. Obróbkę blacharską parapetów zewnętrznych.
3. Obróbkę blacharską na lukarnach.
4. Wymiana pokrycia dachu nad wejściem do kancelarii oraz ułożenie ocieplenia z wełny mineralnej.
5. Wymiana drzwi wejściowych-2szt.
6. Wykonanie nowych stopni wejściowych od strony podwórza- wykończenie terakotą.
7. Wykonanie opaski oraz ułożenie placu z kostki betonowej typu polbruk.
8. Powiększenie sypu do piwnicy wraz z wykończeniem włazu- metalową klapą.
9. Zamurowanie dwóch otworów okiennych w piwnicy ( hydrofornia, piwniczka).
10. Wymiana terakoty na wejściu do kancelarii.
11. Ocieplenie ściany zewnętrznych styropianem.
12. Ocieplenie ścian fundamentu.
13. Wykonanie tynków mineralnych hydrofobowych o strukturze baranek uziarnienie 1,5mm.
14. Malowanie elewacji farba silikatową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 73611,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 6 podlegały odrzuceniu, spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie niniejszego postępowania opisana
w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 6 podlegały odrzuceniu, spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 6 podlegały odrzuceniu, spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 6 podlegały odrzuceniu, spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie niniejszego postępowania opisana
w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta – tj. oferta wykonawcy Andrzeja Smolińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „RAF BUD BIS, Andrzej Smoliński”, ul. Waryńskiego 9/5, 87-220 Radzyń Chełmiński nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Brak opatrzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym powoduje ziszczenie się przesłanki odrzucenia oferty, określonej w art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Przywołany przepis art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp nakazuje bowiem odrzucić ofertę w sytuacji, gdy jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp. Taka niezgodność niewątpliwie ma miejsce w rozpatrywanym przypadku, w którym Wykonawca nie zachował wymaganej formy oferty, zastrzeżonej w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności.
Odrzucenie jedynej oferty złożonej w postępowaniu na wykonanie odpowiednio zadań nr 5, 7 i 8 powoduje z kolei konieczność unieważniana postępowania w zakresie tych zdań na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Przywołany przepis art. 255 pkt 1) ustawy Pzp nakazuje zamawiającemu unieważnić postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 5,7,8 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 6 podlegały odrzuceniu, spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta – tj. oferta wykonawcy Andrzeja Smolińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „RAF BUD BIS, Andrzej Smoliński”, ul. Waryńskiego 9/5, 87-220 Radzyń Chełmiński nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Brak opatrzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym powoduje ziszczenie się przesłanki odrzucenia oferty, określonej w art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Przywołany przepis art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp nakazuje bowiem odrzucić ofertę w sytuacji, gdy jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp. Taka niezgodność niewątpliwie ma miejsce w rozpatrywanym przypadku, w którym Wykonawca nie zachował wymaganej formy oferty, zastrzeżonej w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności.
Odrzucenie jedynej oferty złożonej w postępowaniu na wykonanie odpowiednio zadań nr 5, 7 i 8 powoduje z kolei konieczność unieważniana postępowania w zakresie tych zdań na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Przywołany przepis art. 255 pkt 1) ustawy Pzp nakazuje zamawiającemu unieważnić postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 5,7,8 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta – tj. oferta wykonawcy Andrzeja Smolińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „RAF BUD BIS, Andrzej Smoliński”, ul. Waryńskiego 9/5, 87-220 Radzyń Chełmiński nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Brak opatrzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym powoduje ziszczenie się przesłanki odrzucenia oferty, określonej w art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Przywołany przepis art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp nakazuje bowiem odrzucić ofertę w sytuacji, gdy jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp. Taka niezgodność niewątpliwie ma miejsce w rozpatrywanym przypadku, w którym Wykonawca nie zachował wymaganej formy oferty, zastrzeżonej w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności.
Odrzucenie jedynej oferty złożonej w postępowaniu na wykonanie odpowiednio zadań nr 5, 7 i 8 powoduje z kolei konieczność unieważniana postępowania w zakresie tych zdań na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Przywołany przepis art. 255 pkt 1) ustawy Pzp nakazuje zamawiającemu unieważnić postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 5,7,8 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.