Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych w ramach projektu ”Pomorskie żagle wiedzy - Sopot”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Kopacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191896755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 22-24
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 551 00 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektoradmin@ckusopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckusopot.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-40246a5d-ca31-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych w ramach projektu ”Pomorskie żagle wiedzy - Sopot”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40246a5d-ca31-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomorskie żagle wiedzy - Sopot2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
-zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług,
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,
- zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem,
- całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości,
- wykonawca zrealizował zamówienie podstawowe należycie ( w terminie , zgodnie z umową i z najwyższą starannością)
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1, pkt. 7), ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKU.MK.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zorganizowania i przeprowadzenia zajęć żeglarskich (zajęć na wodzie) w ilości 112 h zegarowych dla łącznie 40 uczniów wraz z zapewnieniem:
- wykwalifikowanej kadry szkoleniowej - instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa,
- instruktażu z podstaw żeglowania,
- sali dydaktycznej (którym dysponuje Wykonawca) spełniającej wymogi w zakresie ochrony p.poż. i warunków higieniczno – sanitarnych do przeprowadzenia zajęć podczas złych warunków atmosferycznych,
- sprawnych jednostek pływających, w ilości, która zapewni właściwą realizację przedmiotu zamówienia: łódek klasy Optymist dla młodszych uczniów oraz klasy O’pen Skiff i/lub katamaranów dla starszych uczniów,
- kamizelek ratunkowych zgodnych z obowiązującymi normami,
- pasów trapezowych,
- sprawnych motorówek do asekuracji gotowych do natychmiastowego użycia (min. 2 szt.),
- szatni i sanitariatów,
- wykonania dokumentacji zdjęciowej zajęć żeglarskich.
Razem:
4 grupy x 2 h/tydzień x 14 tygodni = 112 h
4 grupy x 10 osób = 40 osób
Zakres tematyczny instuktażu: budowa i obsługa jednostek pływających, wiązanie podstawowych węzłów, obsługa żagli, praca żaglami, taklowanie jednostki pływającej, działanie steru, miecza i kadłuba, meteorologia, podstawy etykiety żeglarskiej i obyczaje żeglarskie, zasady bezpieczeństwa na wodzie, unikanie kolizji, prawo drogi.
Program zajęć na wodzie:
- przygotowanie jednostek pływających do żeglowania,
- odejście i dojście do brzegu, zatrzymanie się,
- żeglowanie na wiatr, zmiana kursu i żeglowanie z wiatrem,
- wykonywanie zwrotów na wiatr i z wiatrem przy słabym i silnym wietrze,
- żeglowanie przy różnych warunkach wietrznych,
- stawianie jednostek pływających po wywrotce,
- żeglowanie na fali.
2) zapewnienia (opłacenia) uczestnikom zajęć żeglarskich ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w czasie uczestnictwa w zajęciach oraz w drodze z i do miejsca zajęć,
3) zapewnienie usługi kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w trakcie trwania zajęć na wodzie,
4) wystawienia dyplomów o ukończeniu zajęć żeglarskich,
5) oznaczenia dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (np. listy obecności), które podaje do wiadomości publicznej lub przeznacza dla uczestników projektu (np. materiały dydaktyczne, dyplomy ukończenia zajęć),
6) zapewnienia higienicznych i bezpiecznych warunków realizacji zajęć, przestrzegania obowiązujących wymogów sanitarnych w przypadku organizacji zajęć
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uczniowski Klub Sportowy Navigo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 193091790
7.3.3) Ulica: Bitwy pod Płowcami 67A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-731
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UCZNIOWSKI KLUB SPORTOWY NAVIGO
jakie przetargi wygrała firma
UCZNIOWSKI KLUB SPORTOWY NAVIGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-04 do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Ochrona osób i mienia
- Dostawa komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych i opon.
- REMONT SCENY GŁÓWNEJ WRAZ Z ORKIESTRONEM OPERY LEŚNEJ W SOPOCIE ORAZ ROZBIÓRKA CZĘŚCI NAZIEMNEJ ISTNIEJĄCEGO MURU OPOROWEGO I SCHODÓW TERENOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ NOWEGO MURU OPOROWEGO
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.