Og³oszenie z dnia 2021-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00255151/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp
na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej
w Jelczu-Laskowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna Sp. z o.o.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Lucyna Borucka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932833260
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bo¿ka 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: (71) 318 23 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kasaprs61@02.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przychodniajelczlaskowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp
na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej
w Jelczu-Laskowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b954acb6-1525-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00179397
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00122107/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Jelczu-Laskowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie
elektronicznejzapo¶rednictwemplatformazakupowa.pl pod
adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice3.W celuskrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi napytania preferuje siê, aby komunikacjamiêdzyzamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym
wszelkieo¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane by³y za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lijwiadomo¶ædo zamawiaj±cego”. Za datê
przekazania(wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñorazinformacji przyjmuje siê datê ich
przes³ania zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzezklikniêcieprzycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
dozamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿ewiadomo¶æzosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.
elektronicznej. :4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcominformacje za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,
zmianyterminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdziezamieszcza³ na platformie w
sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymiprzepisami adresatem jest
konkretnyWykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwemplatformazakupowa.pldo
konkretnegowykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowi±zek sprawdzania
komunikatów iwiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.plprzes³anych przez
zamawiaj±cego,gdy¿ systempowiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomieniemo¿e trafiæ do folderu SPAM.6. Zamawiaj±cy,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z
dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporz±dzania i przekazywaniainformacji oraz
wymagañtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz ¶rodków komunikacjielektronicznej
wpostêpowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie
zamieszczawymaganiadotycz±cespecyfikacji po³±czenia, formatuprzesy³anych danych oraz
szyfrowania
ioznaczania
czasuprzekazania i odbioru danych zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) sta³ydostêp do
sieciInternet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub
MAC onastêpuj±cej konfiguracji:pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza
wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja 100.,d) w³±czona obs³ugaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lubinnyobs³uguj±cy format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu
przyjêtegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych
przezplatformêzakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem G³ównego UrzêduMiar.7. Wykonawca, przystêpuj±c
doniniejszegopostêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania
zplatformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem
wzak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,i) zapozna³ istosuje siê do
Instrukcjisk³adaniaofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿einstrukcje
korzystania zplatformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adaniawniosków o
wyja¶nienie tre¶ciSWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych wniniejszym
postêpowaniu przyu¿yciuplatformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców"
na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna Sp. z
o.o.Ul.Bo¿ka 13 ,55-220 Jelcz-Laskowice
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod
adresem e-mail: kasaprs61@o2.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych
na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp
na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej
w Jelczu-Laskowicach
Obejmuj±ca instalowanie kompletnego systemu urz±dzeñ fotowoltaicznych, a w tym m.in.:
- monta¿ konstrukcji wsporczych pod modu³y fotowoltaiczne,
- instalowanie instalacji fotowoltaicznej,
- monta¿ i konfiguracjê inwertera/ów fotowoltaicznych,
- instalowanie okablowania oraz wymaganych zabezpieczeñ, w tym instalacji odgromowej;
- monta¿ i konfiguracja systemów monitorowania instalacji PV;
- prace i czynno¶ci nie wymienione ale konieczne do wykonania, uruchomienia i w³±czenia do sieci operatora instalacji.
2.Zamówienie obejmuje równie¿ wykonanie :
1) Analizy ryzyka wy³adowañ atmosferycznych zgodnie z PN
2) Projektu wykonawczego instalacji odgromowej
3) Projektu wykonawczego konstrukcji i obliczenia statyczne
4) Projekt wykonawczego instalacji elektrycznej w tym PWP
5) Automatykê i monitorowanie – system zarz±dzania energi± (inteligentny licznik)
6) Aktualizacjê instrukcji bezpieczeñstwa przeciwpo¿arowego IBP
7) Zg³oszenie ZM uruchomienia mikroinstalacji do operatora sieci dystrybucyjnej tj. Tauron
Dystrybucja
8) Zg³oszenie do Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej
9) Dostosowanie obiektu do wymagañ przeciwpo¿arowych w zakresie budowy instalacji
fotowoltaicznej (w tym wydzielenie rozdzielni g³ównej pod wzglêdem przeciwpo¿arowym i
oznakowanie obiektu)
10) Inne dokumenty obowi±zuj±ce wykonawcê wynikaj±ce z przepisów i aktów prawnych na
dzieñ realizacji zadania
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta
zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„ cena ofertowa brutto” – C;
„Gwarancja” – G
"Do¶wiadczenie-D
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca w okresie ostatnich piêciu lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, a) wykona³ co najmniej 2 instalacje fotowoltaiczne z systemami zarz±dzania energi± o
³±cznej mocy min 49-50kWp w ramach 2-ch zamówieñ.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami:
- projektant do projektowania b.o w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urz±dzeñ elektrycznych. i elektroenergetyczych maj±cy do¶wiadcznie w opracowaniu co
najmniej 2 dokumentacji projektowych budowy instalacji fotowoltaicznych (Projekt Budowlany lub/i Projekt Wykonawczy) spe³niaj±c± ³±cznie wymagania:
• zosta³a opracowana w okresie ostatnich 5 lat,
• polega³a na budowie lub rozbudowie instalacji fotowoltaicznej min. 49kWp
- kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania
robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej. Wy¿ej wymieniona osoba powinna byæ cz³onkiem w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15
grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa i urbanistów
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),
-Certyfikowany Instalator UDT - Instalator posiadaj±cy: • wa¿ny certyfikat potwierdzaj±cy
kwalifikacje do instalowania odnawialnych ¼róde³ energii lub • wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne
uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
lub • uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ
elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub
wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci
informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty- za³±cznik nr 6 do SWZ;
Wykonawcy mog± wykazaæ siê do¶wiadczeniem tak¿e wówczas, je¿eli realizowali wymagane
zamówienia w formule dostaw z monta¿em a nie robót budowlanych.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 9 do
SWZ
6) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez
zamawiaj±cego, z³o¿one wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy na podstawie art. 105 oraz 106 ustawy Pzp ¿±da z³o¿enia przedmiotowych¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez
zamawiaj±cego wymagania niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania:
a) karty katalogowe/techniczne oferowanych zestawów (modu³y fotowoltaiczne i falowniki), które
powinny potwierdzaæ wszystkie minimalne parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w opisie
przedmiotu zamówienia,
b) certyfikat zgodno¶ci modu³ów fotowoltaicznych z norm± PN-EN 61215 lub PN-EN 61646 lub z
normami równowa¿nymi, wydanymi przez w³a¶ciw± akredytowan± jednostkê certyfikuj±c±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) karty katalogowe/techniczne oferowanych zestawów (modu³y fotowoltaiczne i falowniki), którepowinny potwierdzaæ wszystkie minimalne parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w opisie
przedmiotu zamówienia,
b) certyfikat zgodno¶ci modu³ów fotowoltaicznych z norm± PN-EN 61215 lub PN-EN 61646 lub z
normami równowa¿nymi, wydanymi przez w³a¶ciw± akredytowan± jednostkê certyfikuj±c±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z
Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do
wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿elizmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ
bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w
szczególno¶ci zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ: 1) terminu realizacji przedmiotu
zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana
mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub
okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy:2) Zmiany w
sposobie realizacji przedmiotu umowy 3) Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, lokalizacji
siedziby Wykonawcy (adresu). 4) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT wprowadzonej w ¿ycie
po dacie podpisania umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian). 5) Zmiany, polegaj±ce na
ograniczeniu zakresu robót budowlanych w przypadku, gdy wykonanie
danychrobótbêdziezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowi±zuj±cymi
przepisami i decyzjami wykonania przedmiotu umowy (roboty zaniechane) wraz ze skutkami
zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w oparciu o kalkulacjê kosztów wynikaj±c± z kosztorysu
ofertowego.6) Sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla
Zamawiaj±cego.7) Zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom. 8)
Konieczno¶ci zmiany osób odpowiedzialnych: za nadzór nad realizacj± umowy ze strony
Zamawiaj±cego, za pe³nienie funkcji kierownika robót. 9) W przypadku, kiedy w umowie znajduj±
siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest
niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbêdny dla
wyeliminowania tych b³êdów.10) Wszystkie powy¿sze postanowienia opisane w pkt. 1
niniejszego paragrafu stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie
stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Warunkiem dokonania
zmianpostanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona
na
pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany. Podstaw± do zawarcia aneksu s± dokumenty
(decyzje, protoko³y, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.Szczegó³y
zmian umowy zawarte s± w za³±czniku nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-28
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z JELCZA-LASKOWIC
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. B. ¦wiêtochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach
- Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejsko-Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Jelczu-Laskowicach
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach
wiêcej: przetargi w Jelczu-Laskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposa¿enie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "¦cie¿ka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w d±¿eniu do zrównowa¿onego rozwoju wspieraj±cy dzieci i m³odzie¿, lokalnych mieszkañców oraz przeds. GMS"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i monta¿u instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Pa¼dziernika 2 w ¦rodzie Wielkopolskiej
- Budowa siedziby Nadle¶nictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórk± istniej±cego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej finansowanej w formie leasingu operacyjnego
- Modernizacja amfiteatru i aran¿acja terenu s±siaduj±cego na cele kultury otwartej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.