Og³oszenie z dnia 2025-04-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00606566/01 - Og³oszenie z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00615018/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym.
CPV 79710000-4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Tyñcu Ma³ym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022444582
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyniec Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 715 18 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.szkola@szkolatyniecmaly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkolatyniecmaly.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https:// szkolatyniecmaly.logintrade.net /rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym.CPV 79710000-4.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f6c48bcc-0dfb-4132-8b41-ca088a16a62d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00179425
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047715/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Ochrona obiektu i mienia Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00606566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 616098,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym. CPV 79710000-4.
1. Charakterystyka obiektu.
Budynek plus teren przyleg³y tj boiska, plac zabaw teren zielony 4ha
powierzchni u¿ytkowa budynku 7214,43m2.
Sk³adaj±cy siê z: parteru oraz piêtra w czê¶ci szkolnej, w którego sk³ad wchodz±: szko³a podstawowa, sto³ówka wraz z kuchni± oraz przedszkole samorz±dowe.
Budynek od zewn±trz nie jest ogrodzony, ogrodzony jest dziedziniec szko³y wraz z boiskiem szkolnym.
Po godzinach pracy szko³y, boisko udostêpniane jest mieszkañcom zgodnie z „Regulaminem korzystania z boiska szkolnego”. Oraz udostêpniany jest plac zabaw po godzinach pracy szko³y w dni robocze 0d 17:00 do 19:00 w dni wolne od 09:00 do 19:00
Przedszkole samorz±dowe posiada odrêbne wej¶cie przy którym jest zamontowany
domofon, który jest obs³ugiwany przez pracowników. Budynek posiada komunikacjê wewnêtrzn±, dziêki której mo¿na przemieszczaæ siê ze szko³y do przedszkola lub na blok sportowy.
Budynek podzielony jest na bloki:
Blok sportowy, w sk³ad którego wchodz±: hala sportowa wyposa¿ona w drzwi wej¶ciowe – 1 szt., ewakuacyjne 1 szt. Dodatkowo na bloku sportowym znajduje siê ma³a sala gimnastyczna, dwa magazynki sportowe, wêz³y sanitarne, pokój nauczycielski w-f, pomieszczenie techniczne ( pañ sprz±taj±cych) oraz jedna klasa lekcyjna. W czê¶ci sportowej, korytarzowej znajduje siê szatnia
2. Administracja, wyposa¿ona jest w pomieszczenie administracyjne i dyrektorskie oraz gabinet psychologa i pedagoga.
3. Hol g³ówny, znajduje siê g³ówne wej¶cie do szko³y, wyposa¿one w domofon, dwie ¶wietlice oraz szatniê korytarzow± i windê.
4. Blok dydaktyczny
Parter czê¶æ A, wyposa¿ony w dziewiêæ sal dydaktycznych w tym jedna sala informatyczna, pomieszczenie techniczne oraz konserwatora, sanitariaty. Znajduje siê równie¿, wyj¶cie na dziedziniec szko³y, na którym znajduje siê plac zabaw.
Parter czê¶æ B, wyposa¿ona w trzy sale dydaktyczne, aulê, bibliotekê oraz wêze³ sanitarny.
Z auli jest mo¿liwo¶æ wyj¶cia na dziedziniec, oraz z jednej klasy jest mo¿liwo¶æ wyj¶cia na plac zabaw.
Parter czê¶æ C, wyposa¿ona w sto³ówkê, kuchniê, magazyny oraz zaplecza kuchenne, wêze³ sanitarny, kot³ownia. Z kot³owni istnieje mo¿liwo¶æ wyj¶cia na zewn±trz szko³y, ze sto³ówki mo¿liwo¶æ wyj¶cia na plac zabaw oraz znajduj± siê drzwi ewakuacyjne z mo¿liwo¶ci± wyj¶cia przed szko³ê. Kuchnia posiada osobne wej¶cie oraz jest wyposa¿ona dodatkowo w pojemniki na odpady komunalne, znajduj±ce siê w pomieszczeniu ogólnie dostêpnym, z mo¿liwo¶ci± wej¶cia z zewn±trz.
5. Blok, czê¶æ przedszkolna, wyposa¿ony w sale dydaktyczne, wêz³y sanitarne, pomieszczenia socjalne oraz administracyjne. Przedszkole posiada odrêbne wej¶cie, przy którym zamontowany jest wideofon. Na teren przedszkola mo¿na przedostaæ siê szlakami komunikacji wewnêtrznej, przez sto³ówkê szkoln±.
Z przedszkola jest mo¿liwo¶æ wyj¶cia na plac zabaw.
6. Piêtro pierwsze cze¶æ A, wyposa¿one jest w sale dydaktyczne, jedyna¶cie klas, w tym pracownia chemiczna, fizyczna i jêzykowa. Z górnego korytarza mo¿na wyj¶æ klatk± zewnêtrzn± na teren szko³y, nieogrodzony oraz klatk± wewnêtrzn± mo¿na zej¶æ na parter bloku czê¶ci A.
Piêtro pierwsze czê¶æ B, wyposa¿ane jest w gabinety specjalistyczne: pielêgniarka, stomatolog, psycholog, pedagog, serwerownia, pokój nauczycielski ,pokój terapii jedna sala lekcyjne, magazyn techniczny.
Budynek wyposa¿ony jest w system telewizji przemys³owej, który znajduje siê na portierni, system ppo¿., oraz system przeciww³amaniowy.
Budynek posiada drzwi pod³±czone do systemu SAP, które w momencie alarmu przeciwpo¿arowego otwieraj± siê automatycznie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
W ramach zamówienia wykonawca zobowi±zany jest do:
1. Dozoru i ochrony sta³ej obiektu, we wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy, w systemie: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach od 15:00 do 07:00
Oraz w sobotê, niedzielê i ¶wiêta ca³odobowo.
2. W przypadku zagro¿enia na ¿yciu i mieniu wprowadzenie grupy interwencyjnej w celu zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Max czas dojazdu 40 minut w dzieñ oraz 30 minut w nocy.
3. Obs³ugi central systemów alarmowych znajduj±cych siê w szkole, tj. ppo¿., w³amania oraz innych urz±dzeñ zainstalowanych na terenie szko³y.
4. Otwierania i zamykania drzwi wej¶ciowych do budynku oraz furtka zewnêtrzna wej¶cie na plac zabaw.
5. Bie¿±cego obserwowania i monitorowania obiektu, z wykorzystaniem istniej±cego systemu telewizyjnego.
6. ¦cis³ego przestrzegania wewnêtrznych procedur zamawiaj±cego dotycz±cych zasad porz±dkowych, w tym zasad dotycz±cych ewakuacji budynku w sytuacjach zagro¿eñ.
7. Nadzoru nad prac± systemu wentylacji, klimatyzacji, ppo¿. Monitoring oraz systemu antyw³amaniowego, w razie potrzeby niezw³ocznego zg³aszania zamawiaj±cemu nieprawid³owo¶ci w dzia³aniu.
8. Wykonywania wszelkich poleceñ zamawiaj±cego, maj±cym na celu zapewnienie bezpieczeñstwa w dozorowanym i chronionym obiekcie.
9. Prowadzenia zeszytu usterek, powsta³ych w czasie godzin pracy ochrony.
zapisywania zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci, b±d¼ zg³oszonych usterek ( np. dotycz±cych o¶wietlenia, niesprawnej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej itp.)
10. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia miejsca awarii, wykonania dokumentacji fotograficznej oraz zg³oszenia awarii odpowiednim s³u¿bom.
11. Prowadzenie systematycznych obchodów dozorowanego i chronionego terenu, tj. wykonywania obchodów ca³ego budynku i terenu przyleg³ego w porach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, ze zwróceniem uwagi na prawid³owe zabezpieczenie pomieszczeñ oraz instalacji w budynku. Obchody winny odbywaæ siê co dwie godziny.
12. Sprawdzania korytarzy i pomieszczeñ ogólnodostêpnych pod k±tem pozostawionych przedmiotów budz±cych podejrzenie spowodowania wybuchu lub wywo³ania po¿aru etc.
13. W godzinach nocnych tj. godz. 22:00-6:00 Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania obowi±zuj±cych w obiekcie zasad dotycz±cych przebywania osób na terenie budynku. W uzasadnionych przypadkach prawo wej¶cia na teren obiektów maj± funkcjonariusze Policji. W sytuacjach wyj±tkowych maj± prawo wej¶æ na teren obiekty s³u¿by Stra¿y Po¿arnej, Pogotowia ratunkowego, energetycznego i gazowego. Niezw³ocznie o tym fakcie nale¿y poinformowaæ przedstawiciela Zamawiaj±cego.
14. Wydawania, przyjmowania i przechowania kluczy w tym do obiektu sportowego, przy czym klucze mog± zostaæ wydane wy³±cznie osobom do tego upowa¿nionym wraz z dokonywaniem wpisów do Ksi±¿ki wydania-przyjêcia kluczy.
15. W³a¶ciwego zabezpieczenia kluczy wej¶ciowych przed kradzie¿±, zagubieniem lub kopiowaniem.
16. Niezw³ocznego informowania odpowiednich s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego, w sytuacji zagro¿enia lub stwierdzenia pope³nienia przestêpstwa.
17. Zabezpieczenia budynku w przypadkach awarii oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiaj±cego.
18. Zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mog± mieæ wp³yw na stan bezpieczeñstwa w wy¿ej wymienionym obiekcie.
Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ materialn± za powierzone mienie je¿eli z przyczyn le¿±cych po jego stronie powstanie szkoda lub naruszone zostanie inne dobro Zamawiaj±cego. W takim przypadku Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê pisemnie, niezale¿nie od zg³oszenia sprawy organom porz±dkowym np. Policji, oraz prowadzi postêpowanie wyja¶niaj±ce w oparciu o procedury wewnêtrzne obowi±zuj±ce u Zamawiaj±cego.
Obowi±zki Wykonawcy:
1. Wykonawca w zakresie przestrzegania przepisów prawa zobowi±zuje siê w szczególno¶ci zapewniæ wykonanie us³ugi w sposób zgodny z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018r.poz.2142 ze zm.)
2. W sk³ad wyposa¿enia pracownika ochrony powinny wchodziæ:
- umundurowanie
- identyfikator
3. Dba³o¶æ o estetyczny wygl±d swój oraz miejsca pracy, udzielania rzetelnych informacji w uprzejmy i kompetentny sposób.
4. Osoby wykonuj±ce czynno¶æ ochrony winny byæ:
- byæ sprawne umys³owo i fizycznie, Zamawiaj±cy nie zezwala na ¶wiadczenie us³ug przez osoby posiadaj±ce jak±kolwiek niepe³nosprawno¶æ
- w stopniu komunikatywnym pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim.
Zamawiaj±cy informuje , ¿e mo¿liwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim kontakcie telefonicznym z Pani± Ma³gorzat± Baranowsk±-Gnat tel. 730817097 i ustaleniu terminu.
Integraln± czê¶ci± opisu przedmiotu zamówienia jest wzór Umowy.
3. Wymagania dla Wykonawcy dotycz±ce zatrudnienia na umowê o pracê:
a) Zamawiaj±cy wymaga, by osoby dokonuj±ce czynno¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego w celu realizacji zadania – osoba kontroluj±ca prace ochroniarzy by³a zatrudniona wy³±cznie na podstawie Umowy o pracê.
b) Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu listy osób bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia wraz z okre¶leniem pe³nionych przez nich funkcji oraz wskazaniem podstawy zatrudnienia. Lista powinna byæ podpisana prze osobê umocowan± do reprezentowania Wykonawcy i byæ z³o¿ona w terminie okre¶lonym zapisami Umowy i aktualizowana na bie¿±co, tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany którejkolwiek z wymaganych osób.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 636398,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 741781,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636398,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAR Krystian Warwas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942604765
7.3.3) Ulica: Jarzêbinowa 92
7.3.4) Miejscowo¶æ: Smolec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 63698,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2027-02-018.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w S±dzie Okrêgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole S±dowych Specjalistów w Koninie, S±dzie Rejonowym w Kole i S±dzie Rejonowym w S³upcy
- Ochrona mienia Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z us³ugami dodatkowymi oraz monitorowanie sygna³ów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach S±du Rejonowego dla Wroc³awia-¦ródmie¶cia we Wroc³awiu.
- CA£ODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- ¦wiadczenie us³ug obejmuj±cych dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach ¦l±skich Sp. z o.o.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.