Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167189/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00198674/01 - Wynik z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa pola do gry w minigolfa przy ul. Bekasa w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32/335-04-54
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179934
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00167189/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje:
Wykonanie prac w zakresie budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z wykonaniem nawierzchni utwardzonej i zieleni o powierzchni opracowania 783,10 m2. Inwestycję zlokalizowano na zachodniej części działki ewidencyjnej nr 646 obręb Sikornik przy ul. Bekasa w Gliwicach.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie wykonanie:
1. Nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
2. Nawierzchni z kostki betonowej.
3. Montażu urządzeń do minigolfa.
4. Montażu elementów małej architektury:
- ławek i koszów na śmieci (przekazane przez zamawiającego),
- tablic regulaminowych,
- stojaków na rowery,
3. Nasadzenia zieleni.
- sadzenie drzew i krzewów,
- zakup i transport ziemi urodzajnej i kory,
- ułożenie agrowłókniny,
-wygrodzenie obrzeżem z tworzywa sztucznego,
- wykonanie ściółkowania korą.
4. Trawników.
5. Robót instalacyjno-elektrycznych:
- wyprowadzenie obwodu oświetleniowego z wnęki istniejącego słupa,
- budowa linii elektroenergetycznej kablowej oświetleniowej,
- budowa 6 kompletnych stanowisk słupowych oświetleniowych,
- montaż na słupach opraw oświetleniowych,
- uziemienie słupów,
- prace łączeniowe, pomiary skuteczności ochron przeciwpożarowych,
- zasypanie rowów kablowych i wykopów oraz renowacja trawników.
Pielęgnacja zieleni w swoim okresie gwarancji będzie polegać na:
1. Pielęgnacji po posadzeniu:
- podlewaniu,
- odchwaszczaniu ziemi,
- nawożeniu,
- usuwaniu odrostów korzeniowych,
- kontrolowaniu chorób i szkodników,
- poprawy struktury i wyglądu drzew i krzewów,
- wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew i krzewów,
- utrzymanie korony drzewa w formie przewodnikowej,
- przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące),
2. Pielęgnacji trawników:
- pierwsze koszenie powinno być przeprowadzone, gdy trawa osiągnie wysokość trawy
około 10 cm,
- następne koszenia powinny się odbywać w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy przed kolejnym koszeniem nie przekraczała wysokości 12 cm,
- wysokości trawy po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,
- ostatnie, przedzimowe koszenie trawników powinno być wykonane z 1-miesięcznym
wyprzedzeniem spodziewanego nastania mrozów,
- koszenie trawników w całym okresie pielęgnacji powinny się odbywać często i w regularnych odstępach czasu, przy czym częstość koszenia i wysokość cięcia, należy uzależniać od gatunku wysianej trawy oraz panujących warunków atmosferycznych,
- skoszoną trawę należy usuwać z trawnika,
- chwasty trwałe należy usuwać ręcznie.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlany.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Istotne warunki zamówienia.
I. Dla robót budowlanych:
1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów
i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
5. Prowadzenie robót pod nadzorem kierownika robót, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane.
6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
- operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
- protokoły z pomiarów i badań,
- dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację techniczną zastosowanych materiałów budowlanych,
- wpis do dziennika budowy.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
3. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych, udziału w odbiorze końcowym i pogwarancyjnym.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje:
Wykonanie prac w zakresie budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z wykonaniem nawierzchni utwardzonej i zieleni o powierzchni opracowania 783,10 m2. Inwestycję zlokalizowano na zachodniej części działki ewidencyjnej nr 636 obręb Sikornik przy ul. Bekasa w Gliwicach.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie wykonanie:
1. Nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
2. Nawierzchni z kostki betonowej.
3. Montażu urządzeń do minigolfa.
4. Montażu elementów małej architektury:
- ławek i koszów na śmieci (przekazane przez zamawiającego),
- tablic regulaminowych,
- stojaków na rowery,
3. Nasadzenia zieleni.
- sadzenie drzew i krzewów,
- zakup i transport ziemi urodzajnej i kory,
- ułożenie agrowłókniny,
-wygrodzenie obrzeżem z tworzywa sztucznego,
- wykonanie ściółkowania korą.
4. Trawników.
5. Robót instalacyjno-elektrycznych:
- wyprowadzenie obwodu oświetleniowego z wnęki istniejącego słupa,
- budowa linii elektroenergetycznej kablowej oświetleniowej,
- budowa 6 kompletnych stanowisk słupowych oświetleniowych,
- montaż na słupach opraw oświetleniowych,
- uziemienie słupów,
- prace łączeniowe, pomiary skuteczności ochron przeciwpożarowych,
- zasypanie rowów kablowych i wykopów oraz renowacja trawników.
Pielęgnacja zieleni w swoim okresie gwarancji będzie polegać na:
1. Pielęgnacji po posadzeniu:
- podlewaniu,
- odchwaszczaniu ziemi,
- nawożeniu,
- usuwaniu odrostów korzeniowych,
- kontrolowaniu chorób i szkodników,
- poprawy struktury i wyglądu drzew i krzewów,
- wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew i krzewów,
- utrzymanie korony drzewa w formie przewodnikowej,
- przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące),
2. Pielęgnacji trawników:
- pierwsze koszenie powinno być przeprowadzone, gdy trawa osiągnie wysokość trawy
około 10 cm,
- następne koszenia powinny się odbywać w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy przed kolejnym koszeniem nie przekraczała wysokości 12 cm,
- wysokości trawy po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,
- ostatnie, przedzimowe koszenie trawników powinno być wykonane z 1-miesięcznym
wyprzedzeniem spodziewanego nastania mrozów,
- koszenie trawników w całym okresie pielęgnacji powinny się odbywać często i w regularnych odstępach czasu, przy czym częstość koszenia i wysokość cięcia, należy uzależniać od gatunku wysianej trawy oraz panujących warunków atmosferycznych,
- skoszoną trawę należy usuwać z trawnika,
- chwasty trwałe należy usuwać ręcznie.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlany.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Istotne warunki zamówienia.
I. Dla robót budowlanych:
1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów
i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
5. Prowadzenie robót pod nadzorem kierownika robót, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane.
6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
- operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
- protokoły z pomiarów i badań,
- dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację techniczną zastosowanych materiałów budowlanych,
- wpis do dziennika budowy.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
3. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych, udziału w odbiorze końcowym i pogwarancyjnym.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej Parku Południowego, tzw. Alei Noworybnickiej w Gliwicach
- ZP/G/77/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 2,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut Ag0 średnica 2,6mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 6kg (+/-10%)
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej. IA1.282.83.2024.DM
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach. Adaptacja wybranych pomieszczeń w ZSP nr 13 w Gliwicach
- ZP/G/72/24dostawa liofilizatora laboratoryjnego z wyposażeniem do siedziby Zamawiającego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem w zakresie jego eksploatacji.
- Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu alarmowego wraz z dojazdem patroli interwencyjnych do obiektów hangarowych (...), znak sprawy: DZPZ.283.52.2024.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 843545P w miejscowości Rybin
- "Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w Chotyłowie"
- Remont pomieszczeń magazynowo biurowych w obiekcie Oddziału Archiwum Państwowego w Lublinie w Radzyniu Podlaskim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany ogrodzenia zespołu pałacowego, będącego siedzibą Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. w Kamieńcu
- Wymiana na budynku KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 istniejącego masztu antenowego na nowy maszt kratownicowy wraz z infrastrukturą radiokomunikacyjną i montażem urządzeń radiowych
- "Roboty budowlane w DPS Wirów funkcjonującym w zabytkowym Dawnym Zespole Klasztornym w Wirowie."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.