eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa pola do gry w minigolfa przy ul. Bekasa w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pola do gry w minigolfa przy ul. Bekasa w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12520

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pola do gry w minigolfa przy ul. Bekasa w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b083394-0a4f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa placu do minigolfa na os. Sikornik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167189/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.67.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Wykonanie prac w zakresie budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z wykonaniem nawierzchni utwardzonej i zieleni o powierzchni opracowania 783,10 m2. Inwestycję zlokalizowano na zachodniej części działki ewidencyjnej nr 636 obręb Sikornik przy ul. Bekasa w Gliwicach.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie wykonanie:
1. Nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
2. Nawierzchni z kostki betonowej.
3. Montażu urządzeń do minigolfa.
4. Montażu elementów małej architektury:
- ławek i koszów na śmieci (przekazane przez zamawiającego),
- tablic regulaminowych,
- stojaków na rowery,
3. Nasadzenia zieleni.
- sadzenie drzew i krzewów,
- zakup i transport ziemi urodzajnej i kory,
- ułożenie agrowłókniny,
-wygrodzenie obrzeżem z tworzywa sztucznego,
- wykonanie ściółkowania korą.
4. Trawników.
5. Robót instalacyjno-elektrycznych:
- wyprowadzenie obwodu oświetleniowego z wnęki istniejącego słupa,
- budowa linii elektroenergetycznej kablowej oświetleniowej,
- budowa 6 kompletnych stanowisk słupowych oświetleniowych,
- montaż na słupach opraw oświetleniowych,
- uziemienie słupów,
- prace łączeniowe, pomiary skuteczności ochron przeciwpożarowych,
- zasypanie rowów kablowych i wykopów oraz renowacja trawników.
Pielęgnacja zieleni w swoim okresie gwarancji będzie polegać na:
1. Pielęgnacji po posadzeniu:
- podlewaniu,
- odchwaszczaniu ziemi,
- nawożeniu,
- usuwaniu odrostów korzeniowych,
- kontrolowaniu chorób i szkodników,
- poprawy struktury i wyglądu drzew i krzewów,
- wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew i krzewów,
- utrzymanie korony drzewa w formie przewodnikowej,
- przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące),
2. Pielęgnacji trawników:
- pierwsze koszenie powinno być przeprowadzone, gdy trawa osiągnie wysokość trawy
około 10 cm,
- następne koszenia powinny się odbywać w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy przed kolejnym koszeniem nie przekraczała wysokości 12 cm,
- wysokości trawy po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,
- ostatnie, przedzimowe koszenie trawników powinno być wykonane z 1-miesięcznym
wyprzedzeniem spodziewanego nastania mrozów,
- koszenie trawników w całym okresie pielęgnacji powinny się odbywać często i w regularnych odstępach czasu, przy czym częstość koszenia i wysokość cięcia, należy uzależniać od gatunku wysianej trawy oraz panujących warunków atmosferycznych,
- skoszoną trawę należy usuwać z trawnika,
- chwasty trwałe należy usuwać ręcznie.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlany.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Istotne warunki zamówienia.
I. Dla robót budowlanych:
1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów
i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
5. Prowadzenie robót pod nadzorem kierownika robót, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane.
6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
- operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
- protokoły z pomiarów i badań,
- dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację techniczną zastosowanych materiałów budowlanych,
- wpis do dziennika budowy.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
3. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych, udziału w odbiorze końcowym i pogwarancyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.